  • 1. Data: 2009-06-07 15:31:50
    Temat: Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?
    Od: Tati <m...@g...com>

    Witam ,prosze o rade ,znajomy poleca -Monox ,interesuje mnie czujnik z
    zasilaniem ,bez baterii. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-08 05:38:54
    Temat: Re: Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

    > Witam ,prosze o rade ,znajomy poleca -Monox ,interesuje mnie czujnik z
    > zasilaniem ,bez baterii. Pozdrawiam

    Np. taki
    http://www.e-alarmy.pl/produkt.php?id=383&produkt=Ga
    zex+DK1-S%2FGZ+-+Czujnik+gazu+ziemnego+230V&typ=Czuj
    niki+dymu%2C+czadu+i+gazu

    Pozdrawiam emarcin

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4136 (20090606) __________

  • 3. Data: 2009-06-08 05:50:19
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości

    > Np. taki

    http://www.e-alarmy.pl/produkt.php?id=383&produkt=Ga
    zex+DK1-S%2FGZ+-+Czujnik+gazu+ziemnego+230V&typ=Czuj
    niki+dymu%2C+czadu+i+gazu

    Powinien też być bateryjny jako drugi, zasilany z akumulatora doładowawanego
    buforowo. W razie braku zasilania tego pierwszego lub awarii samego
    urządzenia zwiększa się pewność rozpoznania zagrożenia. Właściwie mogłyby to
    być dwa niezależne czujniki bateryjne zasilane buforowo.

  • 4. Data: 2009-06-08 14:22:50
    Od: Tati <m...@g...com>

    mnie chodzi o czujnik czadu + gazu ---- 2 W 1

  • 5. Data: 2009-06-08 19:34:43
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

    > mnie chodzi o czujnik czadu + gazu ---- 2 W 1

    Szczerze nie znam takich 2 w 1. Doczytaj zresztą dokładnie o wysokości
    montażu czujników.
    Na innej montuje się dla gazu ziemnego, a na innej dla propan-butan (jeden
    30cm od podłogi drugi 30cm od sufitu) i w jednym z tych przypadków razem z
    czadem fizycznie się nie da.

    4139 (20090608) __________

  • 6. Data: 2009-06-08 21:29:14
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

> [...]
    > 30cm od podłogi drugi 30cm od sufitu) i w jednym z tych przypadków razem

    Dokładnie.
    Jest czadu i dymu.

    Co do czujników to jeszcze Kidde
    http://www.kiddesafetyeurope.co.uk/utcfs/Templates/P
    ages/Template-50/0,8061,pageId=1426&siteId=401,00.ht
    ml

    Mam czadu z LCD

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2009-06-09 11:56:45
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

> [...]
    >
    > Co do czujników to jeszcze Kidde
    > http://www.kiddesafetyeurope.co.uk/utcfs/Templates/P
    ages/Template-50/0,8061,pageId=1426&siteId=401,00.ht

    zobacz ofertę gazexu http://www.gazex.pl/
    mam ich czujnik czadu i jak na razie się nie odzywa :)

  • 8. Data: 2009-06-09 11:58:41
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

    okazuje się, że jest http://www.gazex.pl/p_ddco_dk.htm

  • 9. Data: 2009-06-09 18:24:14
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    ages/Template-50/0,8061,pageId=1426&siteId=401,00.ht
    ml

    > okazuje się, że jest http://www.gazex.pl/p_ddco_dk.htm

    To ja nie kapuję o co biega.
    Detektor czadu umieszcza się na wysokości głowy, czyli jakieś 160cm.
    Gaz propan-butan pełza po podłodze bo jest cięższy od powietrza, gaz ziemny
    za to o połowe lżejszy.

    Zaprawde powiadam wam - jak to ma kurde działać?

    Mam wrażenie że to zrobione jest pod masówkę dla psychicznego zaspokojenia.
    Kidde widze na to jeszcze nie wpadło.

    Jak masz piece czy ogrzewanie gazowe - kupujesz czujnik czadu.
    Jeżeli gaz - to czujnik gazu i jak butla to dajesz nisko, jak ziemny dajesz
    wyżej - w tym momencie teoretycznie czujnik CO i ziemny mógłby koegzystować
    ale jak widze na stronie do wyboru jaki gaz....

    Pozdrofka
    --
    Irokez