  • 11. Data: 2010-04-27 09:26:19
    Temat: Re: Jaki dostawca telewizji i jak go podzielić na 4 pomieszczenia?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    news:hr69cr$onf$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał
    > w wiadomości news:hr63jq$jbb$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > a co to jest?

    Ghost jak zwykle "pali głupa"

    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-04-27 09:51:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    >

    > No niby tak, ale to juz filozofia życia a nie budowlanka :-))))
    >
    > A ja w salonie mam 42 calowy tv, centrum multimedialne w postaci pc-ta i
    > amplitunera - mówie ci - nie ma to jak dobrze pogłośnić i tak pograc w
    > BF2, hehe.

    Etam, wole PR, ale vanilla od czasu do czasu tez dobre jest.

  • 13. Data: 2010-04-28 10:16:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > a co to jest?

    domyśl się

  • 14. Data: 2010-04-28 12:07:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hr91kg$1nh$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > domyśl się

    No wlasnie sie domyslam, tylko nie widzialem takiego zwierza stad pytanie.

  • 15. Data: 2010-04-29 10:13:29
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > No wlasnie sie domyslam, tylko nie widzialem takiego zwierza stad pytanie.

    a to sorka myslalem ze zgryzliwosc z twojej strony. tu masz linke z
    przykladowymi:
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string
    =konwerter+octo

  • 16. Data: 2010-05-02 12:45:39
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 27 Kwi, 01:13, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > I jak go rozdzielacie na inne pomieszczenia, żeby nie trzeba było do każdego
    > pomieszczenia instalować osobnego zestawu, a można było oglądać inne
    > programy różne programy w poszczególnych pomieszczeniach.
    > Pytam, ponieważ jestem w trakcie rozkładania instalacji elektrycznej i chce
    > obrazu przygotować też kable pod tv i rtv.
    >
    > A no właśnie, jakie anteny instalujecie do radia, do tv naziemnej itd? To
    > wszystko wpinacie do multiswitcha?
    >
    > Może opiszecie swoje rozwiązania które wam się sprawdzają?
    > Jaki multiswitch, jakie dekodery, jakie anteny, gdzie macie to wszystko

    Ja mam dostawce bezplatnego.

  • 17. Data: 2010-05-02 14:43:33
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Bo to też rozwiązanie.

    ale nie na temat.

    > Może opiszecie swoje rozwiązania które wam się sprawdzają?
    > więc opisałem działające u mnie rozwiązania.

    w jaki sposob to co napisales ma rozwiazac problem pytajacego ?
    on pytal jak rozdzielic sygnal a twoim rozwiazaniem jest brak sygnalu.
    nadal nie widzisz ze niepotrzebnie smiecisz w watku i na sile lansujesz
    swoje podejscie do tematu ktore w tym watku malo kogo obchodzi ?

    --
    pzdr
    piotrek

  • 18. Data: 2010-05-04 08:05:35
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > nadal nie widzisz ze niepotrzebnie smiecisz w watku i na sile lansujesz
    > swoje podejscie do tematu ktore w tym watku malo kogo obchodzi ?

    Po pierwsze
    - czasem zamiast rozwiązywać problemy, należy postawić sobie pytanie czy
    nie należy zmienić pytania. Wyjaśniam: na pytanie jak zmodyfikować
    kształt łyżeczki by wyciągnąć całą nutellę ze słoika, można odpowiedzieć
    - należy modyfikować słoik.

    po drugie
    - co wnosi do dyskusji Twoja wypowiedź ? Burzysz się a sam śmiecisz.

    pzdr.
    rafał

  • 19. Data: 2010-05-04 19:30:26
    Od: Brontol <d...@p...lp>

    W dniu 2010-04-27 10:24, rrr mozolnie wystukał(a):

> [...]
    > potrzeby, potem skalowalnością rozwiązania, a potem dopasowujemy
    > urządzenia. Inaczej wydajemy bez sensu pieniądze.
    > Inaczej możemy rozdzielić N a inaczej Cyfrę.
    > W poście pytającego jest tekst:
    > Może opiszecie swoje rozwiązania które wam się sprawdzają?
    > więc opisałem działające u mnie rozwiązania.

    > I jak go rozdzielacie na inne pomieszczenia,
    żeby nie trzeba było do każdego pomieszczenia instalować osobnego
    zestawu,
    a można było oglądać inne programy różne programy w poszczególnych

    czytaj ze zrozumieniem a udzielisz odpowiedzi na pytanie

    Brontol

    /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

  • 20. Data: 2010-05-04 22:00:24
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Brontol" <d...@p...lp> napisał w wiadomości
    > czytaj ze zrozumieniem a udzielisz odpowiedzi na pytanie

    Chłopak się chyba skrycie chce wyżalić na kobitę ;-)

    Pzdr

    JKK