  • 11. Data: 2010-03-15 17:55:20
    Temat: Re: Jaki duzy kwiat do salonu?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hnls3k$m41$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Moje nie jadły. Po pierwsze dlatego, że wiedziałam, co mam w domu, po
    > drugie
    > dlatego, że były pilnowane, po trzecie dlatego, że diffenbachia przy
    > małych
    > dzieciach nie stała w ich zasięgu. Po czwarte nie polecam ani
    > diffenbachii,
    > ani oleandra do domu z małymi dziećmi.
    > J.

    Nie da się wszystkiego przewidzieć i żadne zabezpieczenie nie jest 100%.

  • 12. Data: 2010-03-16 22:37:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 18:40:14 +0100, krys napisał(a):

    > Moje nie jadły. Po pierwsze dlatego, że wiedziałam, co mam w domu, po drugie
    > dlatego, że były pilnowane, po trzecie dlatego, że diffenbachia przy małych
    > dzieciach nie stała w ich zasięgu.

    To samo można zrobić z oleandrem.

    > Po czwarte nie polecam ani diffenbachii,
    > ani oleandra do domu z małymi dziećmi.

    Mam jedno i drugie, a już oleandry w naszym domu to kultowa roślina, mamy
    ich dziesiątki, latem stoją wszędzie wokól domu, nigdy żadne z dzieci nie
    zechciało ich jeść. I inne też nie będą, jeśli będą miały co innego do
    roboty, a nie będą zostawiane samym sobie.

    --

    Ikselka.

  • 13. Data: 2010-03-17 08:57:02
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    XL wrote:

    > To samo można zrobić z oleandrem.

    Można. Ale mimo wszystko lepiej mieć trujace rosliny jak dzieci
    powyrastają;-).

> [...]
    > zechciało ich jeść. I inne też nie będą, jeśli będą miały co innego do
    > roboty, a nie będą zostawiane samym sobie.

    Prawda jest taka, że NIGDY nie możesz mieć pewności, co dziecku strzeli do
    głowy, ani czego zechce spróbować.
    Oleandrów nie mam i nie będe miała, chociaż kuszące są ( dawno temu był w
    domu), ale przecież się nie wyprowadzę, żeby zrobić miejsce dla kolejnej
    rośliny;-)
    J.