  • 1. Data: 2012-03-08 12:42:45
    Temat: Jaki imbus do zestawu Ikea Diginet? 1.5 mm za maly, 2 mm za duzy
    Od: <j...@g...pl>

    Hej,

    Jaki imbus potrzebny jest do zestawu Ikea Diginet? To zestawi linek i
    uchwytow do firanek. 1.5 mm jest za maly, a 2 mm jest za duzy. W instrukcji
    nic nie ma o rozmiarze klucza. Krew mnie zaleje - po co robic cos takiego?

    --
    Jan-xx

  • 2. Data: 2012-03-08 12:47:24
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Uzytkownik <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > uchwytow do firanek. 1.5 mm jest za maly, a 2 mm jest za duzy. W
    > instrukcji nic nie ma o rozmiarze klucza. Krew mnie zaleje - po co robic

    powinien byc w komplecie
    jak masz nie za daleko to biegaj do ikea :/

    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2012-03-08 13:42:50
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik j...@g...pl napisał:
    > Krew mnie zaleje

    mnie zalala juz dawno i w ikei nie kupuje...
    to najdrozszy chlam na swiecie

  • 4. Data: 2012-03-08 14:08:24
    Od: <j...@g...pl>

    > mnie zalala juz dawno i w ikei nie kupuje...
    > to najdrozszy chlam na swiecie

    A gdzie mozna kupic tanszy chlam?

    --
    Jan-xx

  • 5. Data: 2012-03-10 07:50:42
    Temat: Re: Jaki imbus? 1.5 mm za maly, 2 mm za duzy
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Podpasuj jakiegoś TORX-a.

    -----

  • 6. Data: 2012-03-10 08:07:50
    Temat: Re: Jaki imbus do zestawu Ikea?
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    3090,Mezczyzna_pobity_w_Ik
    ea_chce_odszkodowania__Bedzie.html

    -----

  • 7. Data: 2012-03-10 11:51:28
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    > A gdzie mozna kupic tanszy chlam?
    >

    > --
    > Jan-xx
    Z reguły sekret sfrustrowania leży w ...konkurencji.
    Jest wielu sfrustrowanych ofertą IKEA.
    I wzornictwo i kompletność oferty i stosunek cena/jakość jest w IKEA bardzo
    dobry.
    Bardzo sfrustrowani są np. specjaliści od mebli kuchennych.
    Ale to wyłącznie ich problem i im podobnym.
    Oczywiscie są i klienci z rodów arystokratycznych ( w pierwszym pokoleniu),
    którzy prędzej urządzą dom/mieszkanie w stylu weneckim lub
    burdelowo/radzieckim.
    Będą też uważali to za wyznacznik pozycji społecznej.
    Ale to już temat na grupę psychiatria.pl ,nowobogaccy.pl lub podobne.

    Potrzebny imbus z pewnością można dostać w IKEA.

  • 8. Data: 2012-03-15 17:56:09
    Od: Darcin <d...@p...lp>

    W dniu 2012-03-08 13:42, j...@g...pl mozolnie wystukał(a):
> [...]
    > uchwytow do firanek. 1.5 mm jest za maly, a 2 mm jest za duzy. W
    > instrukcji nic nie ma o rozmiarze klucza. Krew mnie zaleje - po co robic

    Kup imbusy calowe i po problemie.

    /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/