  • 11. Data: 2009-12-13 14:27:18
    Temat: Re: Jaki jest sklad kleju gipsowego z Doliny Nidy ?
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    > A asfalt to 99% smoly :)
    >
    > --
    > Irokez

    no bo czysty asfalt to produkt uzyskiwany w rafinerii - taka smola.
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2009-12-13 14:52:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Ciekawe czy mają w Castoramie ?
    > Myślę żeby odwieźć tamten i wziąć coś innego.

    Nie wiem, jak w Castoramie, ale w Praktikerze jakiś miesiąc temu widziałem.

  • 13. Data: 2009-12-13 14:54:08
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Sugeruje, że w Castoramie sprzedają niewiadomo co :) Moze byl zle
    > przechowywany i dlatego zmienila sie konsystencja.

    Ale wyraźnie są to ziarenka piasku, a nie zmieniona konsystencja. Widać to w
    szczególności po myciu wiader, kiedy pozostaje on na samym dnie.
    Worki wyglądają na oryginalnie pakowane. Nie sądzę też, żeby Castorama
    bawiła się w koncesjonowanie czy w dosypywanie piachu.

    > Nie ma skladow budowlanych w Twojej okolicy?

    Są, ale zakupy w Castoramie są dla mnie najbardziej wygodne, bo w moim
    przypadku zakupy mogę robić w sobotę po południu oraz w niedzielę. W
    tygodniu po prostu nie mam na to czasu.

  • 14. Data: 2009-12-15 20:43:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek "Plumpi" wrote:
> [...]
    > Castorama
    > bawiła się w koncesjonowanie czy w dosypywanie piachu.

    a czy on aby nie służy tylko do klejenia a nie do zacierania płyty GK?

  • 15. Data: 2009-12-15 21:01:25
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > a czy on aby nie służy tylko do klejenia a nie do zacierania płyty GK?

    O matko !
    Przecie pisałem, ze nie chcę nim zacierać płyt tylko chcę nim licować tynk
    cementowo-wapienny z płytą gipsowo-kartonową, ale ten syf na to mnie
    pozwala, bo pozostaje na płytach i trzeba później skrobać i wyrównywać
    ggładzią.
    Być może służy on tylko i wyłącznie do przyklejania. Nie znam się na tym.
    Jednak trochę mnie to dziwi, ze firma ani słowem nie napisała, że klej ten
    zawiera piasek, zwłaszcza, ze kupowane przeze mnie do tej pory kleje nigdy
    nie zawierały piasku. Gdybym wiedział o tym piasku to po prostu nie kupował
    bym tego kleju.
    Z resztą i tak jest po sprawie, bo klej oddałem i kupiłem inny. Taki, który
    nie zwiera piasku.