  • 1. Data: 2009-05-21 21:19:13
    Temat: Jaki klej do gresu na podlogowke??
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Jak w temacie, chodzi o producenta i sprawdzony typ.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-05-21 21:23:04
    Temat: Re: Jaki klej do gresu na podlogowke??
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Uszanowanie.
    >
    > Jak w temacie, chodzi o producenta i sprawdzony typ.

    U mnie wszystko klejone klejem Mapei+ fugi Mapei
    Rok już mija i jak na razie nic złego się nie dzieje.

    Kris

  • 3. Data: 2009-05-21 21:26:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > U mnie wszystko klejone klejem Mapei+ fugi Mapei
    > Rok już mija i jak na razie nic złego się nie dzieje.

    Sterowany czym?? :-DDDDD

    Czesto na grupie przewija sie ten klej i w wiekszosci pozytywne komentarze.
    Kurcze u mnie jakos tego niedostatek. Nie moge nigdzie go namierzyc. Gdzie
    go kupujecie??

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-05-21 21:38:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sterowany czym?? :-DDDDD

    W pacy chyba jakis mikroprocesor kafelkarz miał bo robił bardzo szybko

    > Czesto na grupie przewija sie ten klej i w wiekszosci pozytywne
    > komentarze. Kurcze u mnie jakos tego niedostatek. Nie moge nigdzie go
    > namierzyc. Gdzie go kupujecie??

    U mnie w lokalnej hurtowni jest
    http://www.chemko.pl/MAPEI_GLAZURNIK_zaprawa_klejaca
    _do_plytek_25kg-640.html
    A na balkon używałem:
    http://venusplytki.istore.pl/pl,product,109858,klej,
    do,gresu,25,kg.html?partner=1984

    Tylko że u nas na składzie kupowałem taniej jak w tych linkach

    Kris

  • 5. Data: 2009-05-22 05:56:16
    Od: xart <x...@g...com>

    Kris pisze:
    > U mnie wszystko klejone klejem Mapei+ fugi Mapei
    > Rok już mija i jak na razie nic złego się nie dzieje.

    jesli mapei na podlogowke to o ile dobre pamietam
    adesilex p9

    pzdr
    art

  • 6. Data: 2009-05-22 06:50:58
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.
    >
    > Jak w temacie, chodzi o producenta i sprawdzony typ.
    >
    > Pozdro.. TK

    tak jak koledzy napisali adisilex p9 mapeja - drogi ale b.dobry

  • 7. Data: 2009-05-22 06:58:44
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xart" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > jesli mapei na podlogowke to o ile dobre pamietam
    > adesilex p9

    U mnie wszystko kleił "zwykłym" klejem Mapei Glazurnik(za ok 15zł worek). I
    tam gdzie podłogówka i gdzie jej nie ma i na zewnatrz i wewnątrz. W zeszłym
    tygodniu tylko kupiłem worek Mapei do gresu i kleiłem tym płytki na
    balkonie.
    Teoretycznie do podłogówki winien być "specjalny" klej ale ja zaryzykowałem
    i kleiłem zwykłym klejem MAPEI. Mój kafelkarz twierdził że zwykły Mapei jest
    bardziej elastyczny od elastycznego kleju "no name";))
    Rok mieszkam podłogówka grzała cały czas kłopotów żadnych.żresztą znam
    conajmniej kilka osób które robiły tak samo i też jest ok.
    Ale niech każdy robi jak uważa. Ja mam tak jak mam i jestem zadowolony.
    Podejrzewam zresztą ze te kleje(elastyczny od nieelastycznego) róznią się
    tylko opakowaniem;))

    Krzysiek

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-05-22 07:54:55
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    > Podejrzewam zresztą ze te kleje(elastyczny od nieelastycznego) róznią się
    > tylko opakowaniem;))

    źle podejrzewasz :(
    jest tam władowane więcej chemii, więc i cena jest wyższa

    pozdr
    przemek

  • 9. Data: 2009-05-22 17:23:28
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Uszanowanie.
    >
    > Jak w temacie, chodzi o producenta i sprawdzony typ.

    Najlepszy PCI (alternatywnie prince color) konkretów nie podam bo dla mnie
    za drogi :), bardzo dobry sopro 1, średni mapei adesilex p9.
    Najdroższy jest PCI, Sopro 1, Prince color i adesilex P9.

    --
    Bartek

  • 10. Data: 2009-05-22 18:02:20
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Uszanowanie.
    >
    > Jak w temacie, chodzi o producenta i sprawdzony typ.

    Przy okazji tematu- prosze o małe wyjasnienie. Na podłogówki zalecany są/
    większość stosuje super drogie elastyczne kleje(nawet blisko 100zł worek)-
    bo rozszerzalność temperaturowa podłoża, zmiany temperatur itp.
    A np na balkony, tarasy stosowane sa zwykłe kleje tylko mrozoodporne. Nikt
    tam specjalnie nie zaleca klejów elastycznych jak do podłogówki. a przecież
    podłoga z podłogówką ma w miare stałą temperature a ew.amplitudy to max.
    20stC
    Ja właśnie skończyłem kłaść gres na balkonie i tak sobie myślę że tam to
    właśnie powinien być super elastyczny klej. Tam amplitudy temperatur to
    kilkadziesiąt stopni(kilka stopni teraz w nocy a kilkadziesiąt w środku dnia
    gdy balkon jest nagrzany słońcem).
    A wszyscy rozczulają sie nad ogrzewanymi podłogami a tam warunki są w miare
    stabilne. Przy takim balkonie to bez porównania przecież
    I chyba mam trochę racji skoro u mnie gres doskonale się trzyma sie od roku
    przyklejony zwykłem klejem Mapei Glazurnik za kilkanascie zł worek. Trzyma
    zarówno tam gdzie jest podłogówka jak i tam gdzie jej niema. Trzyma sie
    zarówno zwykły gres w salonie jak i polerowany w łazienkach.

    Kris