  • 11. Data: 2009-05-22 19:24:37
    Temat: Re: Jaki klej do gresu na podlogowke??
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:gv6t0c$5js$1@news.onet.pl...

    > A np na balkony, tarasy stosowane sa zwykłe kleje tylko mrozoodporne. Nikt
    > tam specjalnie nie zaleca klejów elastycznych jak do podłogówki. a
    > przecież podłoga z podłogówką ma w miare stałą temperature a ew.amplitudy
    > to max. 20stC

    Nie jestem co prawda na tym etapie, ale czytalem gdznie nie gdzie, ze na
    tarasy zaleca sie wlasnie kleje elastyczne mrozoodporne, no chyba ze czegos
    nie doczytalem.

    Przy okazji, dziekuje wszystkim za odpowiedzi.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-05-22 20:08:47
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > I masz rację tam powinny iść specjalne kleje a kleją zwykłymi i potem się
    > dziwią że po roku im płytki z balkonu odpadą.

    Ale najdrozsze sa kleje z nadrukiem na workach :do ogrzewania podłogowego"
    Czyli kolejny przykład tego jak spedce od marketingu wyciągaja kase
    ludziskom z kieszeni. Modna stała się podłogówka to wypromujmy specjalne
    kleje.
    Albo inny przykład- widziałem wczoraj "silikon do płyt gipsowych"- czy coś w
    tym stylu. Oczywiście był to zwykły akryl tylko parę złotych droższy.

    ,

    Kris

  • 13. Data: 2009-05-22 20:54:21
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    --
    -----
    Pozdr

  • 14. Data: 2009-05-22 21:16:56
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Albo inny przykład- widziałem wczoraj "silikon do płyt gipsowych"- czy coś
    > w tym stylu. Oczywiście był to zwykły akryl tylko parę złotych droższy.

    E tam, na pewno mial jakis mikroprocesor ukryty.

    Pozdro.. TK