  • 41. Data: 2012-05-11 10:07:48
    Temat: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Gdzieś pisałam o sterylizacji, mydłach anty, antybiotykach, lampach
    > UV? -

    hm... chyba czytałem:)

    > to, ze w hotelu nie chcę nabawić się grzybicy stóp, chodzić po
    > czyjejś spermie i plwocinie, dotykać klamki zabrudzonej kałem to
    > zwykłe ludzkie odruchy osoby świadomej zagrożeń.

    po ulicy też chodzisz po plwocinach i bóg wie czym. jak dotykasz klamek czy
    rurek w maskomie to bóg wie kto tam to dotykał, jak idziesz do restauracji
    to oooo nie daj boże...

    Jak widać po tym że istniejemy i co ciekawe najbardziej sie rozmanazamy tam
    gdzie jest najwieszy syf to chyab brud nei jest największym wrogiem
    ludzkości.

  • 42. Data: 2012-05-11 11:48:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 10:07:48 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > po ulicy też chodzisz po plwocinach i bóg wie czym.

    Dlatego chodzę w butach, nie wchodzę w nich potem do domu (zmieniam na
    kapcie lub wchodze boso), myję nogi.

    > jak dotykasz klamek czy
    > rurek w maskomie to bóg wie kto tam to dotykał,

    Po powrocie do domu pierwsze co robię to natychmiast myję ręce i już od tej
    pory nie obawiam się.
    W HOTELU idę do łóżka bezpośrednio po wyjściu z łazienki i dotykaniu
    "niewiadomoprzezkogodotykanychiczym" brodzika, klamek i kurków, idąc
    dotykam brudnej podłogi... tak że wiesz, stopy i dłonie właśnie W HOTELU to
    transportery i wasnie tam szczególnie się zabezpieczam, chodzi bowiem
    jedynie o to, żeby nie spać w czyichś wydzielinach i zarazkach. Nigdy też
    nie użyłabym np ręcznikowych figurek, nagminnie "uatrakcyjniajacych" pobyt
    hotelowy w Egipcie czy t.p. - aż strach pomyśleć, co taki wymaćkany przez
    kogoś ręcznik ma na sobie, ne móiąc już o tym, że "figurkowanie"
    uniemożliwia mi ocenę jego świeżości.

    > jak idziesz do restauracji
    > to oooo nie daj boże...

    Unikam, serio. Idę tylko w razie braku innych możliwości zjedzenia
    czegokolwiek lub z braku możliwości wykręcenia się, w podróży wolę już Mc
    Donalds, bo tam wszystko jest jednorazowe.

  • 43. Data: 2012-05-11 15:16:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Unikam, serio. Idę tylko w razie braku innych możliwości zjedzenia
    > czegokolwiek lub z braku możliwości wykręcenia się, w podróży wolę
    > już Mc Donalds, bo tam wszystko jest jednorazowe.

    boże co za nieszczęśliwa kobieta...

    współczuję ci koszmaru życia.

  • 44. Data: 2012-05-11 20:04:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 15:16:20 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > boże co za nieszczęśliwa kobieta...
    >
    > współczuję ci koszmaru życia.

    Gratuluję raju nieświadomości.

  • 45. Data: 2012-05-12 00:35:04
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Gratuluję raju nieświadomości.

    Zdrowo przesadzasz. W mysl twojego myslenia dzieciom
    powinno sie zabronic bawienia w piaskowniku, na podworku....
    Pamietaj, ze wiekszosc szkodliwych ludziom bakterii i wirusow nie potrafi zyc
    poza organizmem i ginie bardzo szybko w zewnetrznym srodowisku,
    takze nie ma co sobie wyobrazac, ze nanosisz z podworka nie wiadomo
    czego. Jak nie ty wniesiesz z podworka pchly, gliste czy inne robactwo
    to zrobi dziecko, piesek, kotek ktory wbiegnie do domu. A w sklepie
    ktos kichnie na ciebie i na nic twoje starania.... Wiesz, wystarczy zachowac
    zdrowy rozsadek i podstawowe zasady higieny, ludzki organizm
    wycwiczony przez wieki naprawde radzi sobie z wieloma rzeczami sam.
    Naprawde, wiecej sobie pewnie zaszkodzisz np. obecnie sprzedawanym zarciem niz
    brudem z podworka - no pod warunkiem, ze go nie jesz :)

  • 46. Data: 2012-05-12 02:05:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 00:35:04 +0200, Przesmiewca napisał(a):

    > Zdrowo przesadzasz. W mysl twojego myslenia dzieciom
    > powinno sie zabronic bawienia w piaskowniku, na podworku....

    http://dzieci.pl/breedingAid,12723157,cid,1024253,ti
    tle,Co-mozna-znalezc-w-piaskownicy,wychowanie_artyku
    l.html?smgputicaid=6e6e9

> [...]

    > ktos kichnie na ciebie i na nic twoje starania.... Wiesz, wystarczy zachowac
    > zdrowy rozsadek i podstawowe zasady higieny,

    A jakie to są "podstawowe"? - bo wg mnie jest to m.in. nieufanie hotelowemu
    personelowi sprzątającemu. Ty ufasz, że pani Niepilnowana zawsze zmienia
    ściereczkę, kiedy kończy myć wc, żeby wytrzeć krzesła ? Szkoda, że nie
    oglądałeś programu "Usterka"...

> [...]
    > Naprawde, wiecej sobie pewnie zaszkodzisz np. obecnie sprzedawanym zarciem niz
    > brudem z podworka - no pod warunkiem, ze go nie jesz :)

    Nie mówię o "brudzie z podwórka", kiedy mówię o chodzeniu w pokoju
    hotelowym w reklamówkach i niedotykaniu kurków i klamek bezpośrednio przed
    pójściem do łóżka czy wykonywaniem własnych czynności higienicznych.
    Ponadto powtarzam - MOJE osobiste przydomowe podwórko jest dla mnie
    bezpieczne, w odróżnieniu od międzyblokowego.

  • 47. Data: 2012-05-12 19:49:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 02:05:09 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > Ponadto powtarzam - MOJE osobiste przydomowe podwórko jest dla mnie
    > bezpieczne, w odróżnieniu od międzyblokowego.

    Ja jednak Ci współczuję :D Ciekawe, co zrobisz za chwile z ponad kilogramem
    bakterii jakie masz cały czas w swoim przewodzie pokarmowym :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 48. Data: 2012-05-12 21:27:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Ja jednak Ci współczuję :D Ciekawe, co zrobisz za chwile z ponad
    > kilogramem bakterii jakie masz cały czas w swoim przewodzie
    > pokarmowym :D

    zagłodzi...

    albo wytruje domestosem...

  • 49. Data: 2012-05-13 13:53:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 19:49:11 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ja jednak Ci współczuję :D Ciekawe, co zrobisz za chwile z ponad kilogramem
    > bakterii jakie masz cały czas w swoim przewodzie pokarmowym :D

    Albo rzeczywiście nie jesteś w stanie zrozumieć, że nie o WSZYSTKIE
    bakterie mi chodzi (ja odróżniam te potrzebne od chorobotwórczych, Ty nie),
    albo po prostu Ci się nudzi. Współczucie niech Ci zatem będzie jakąś
    odmianą...

  • 50. Data: 2012-05-13 13:54:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 21:27:46 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > zagłodzi...
    >
    > albo wytruje domestosem...

    Następny mundry.