  • 1. Data: 2010-04-15 14:37:11
    Temat: Jaki producent pieca do CO
    Od: stclaus <s...@a...pl>

    Witam,

    Przerabiam ogrzewanie. Instalator dał mi do wyboru piec producenta:
    Vaillant lub Wolf?

    Którego polecacie?

    dzięki za pomoc
    stclaus

  • 2. Data: 2010-04-15 19:29:23
    Temat: Re: Jaki producent pieca do CO
    Od: "Art" <s...@o...pl>

    Użytkownik "stclaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Przerabiam ogrzewanie. Instalator dał mi do wyboru piec producenta:
    > Vaillant lub Wolf?
    >
    > Którego polecacie?

    Tego którego masz sprawdzony serwis w pobliżu

  • 3. Data: 2010-04-15 20:21:28
    Od: stclaus <s...@a...pl>

    W dniu 2010-04-15 21:29, Art pisze:

    > Tego którego masz sprawdzony serwis w pobliżu

    Serwisy są oba w moim mieście. Instalator współpracuje z obydwoma, tak
    wiec z nimi nie ma problemów. Sprawdzić nie miałem nigdy jak bo nie mam
    pieca takiego wcześniej.

    stclaus

  • 4. Data: 2010-04-21 08:27:33
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

> [...]
    > Witam,
    >
    > Przerabiam ogrzewanie. Instalator dał mi do wyboru piec producenta:

    Vaillant i zapominasz ze masz w domu piec

    pozdr.