  • 11. Data: 2009-03-02 18:27:08
    Temat: Re: Jaki rozstaw krokwi w kanadyjczyku
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "tornad" <t...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:43b9.000000a7.49abb3ab@newsgate.onet.pl...

    > Niestety, to nie jest dach tego typu jakie robi sie w Ameryce; roznice
    > wypunktowalem. Jest to taka mieszanka firmowa. Najwazniejsza roznica i
    > wada
    > dachu pokazanego na tych rysunkach jest wlasnie brak tej dechy
    > kalenicowej.

    A możesz dać jakiś rysunek takiego dachu? Albo co wpisać w googla w
    tamtejszym narzeczu? :)
    Wojtek
    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 12. Data: 2009-03-02 20:24:20
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

    > A możesz dać jakiś rysunek takiego dachu? Albo co wpisać w googla w
    > tamtejszym narzeczu? :)
    > Wojtek
    > --
    > Nie każde piwo to Żywiec!
    > .... Na szczęście :)
    Jest tego od groma tyle, ze nie wszysko za frico. Pozycje wartosciowe sa
    tylko do kupienia. Ale to co ew. moge polecic na poczatek znajdziesz tu:

    http://www.awc.org/pdf/WCD1-300.pdf

    Tam sa nazwy wiekszosci poszczegolnych elementow "framingu". Ta pozioma
    szczytowa decha nazywa sie "ridge beam". Dodaj "roof photos" i znajdziesz
    zdjecia.
    Pzdr.

  • 13. Data: 2009-03-02 20:32:27
    Od: "tornad" <t...@v...pl>

> [...]
    > szczytowa decha nazywa sie "ridge board". Dodaj "roof photos" i znajdziesz

    Ja sie tez czasem myje; ta decha nazywa sie "ridge board" a nie beam.