  • 11. Data: 2013-08-16 12:44:35
    Temat: Re: Jaki rygiel elektromagnetyczny do furtki?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 12:40:08 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
    > - pilotem,
    > - kodem
    Czyli oprócz rygla dodatkowe urzadzenia. I koszt oraz stopień skomplikowania układu
    rośnie.

  • 12. Data: 2013-08-16 16:00:56
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-08-16 12:44, Kris pisze:
    > Czyli oprócz rygla dodatkowe urzadzenia. I koszt oraz stopień skomplikowania układu
    rośnie.

    Plus cena a więc i ponętność dla złodziei
    Mam gdzies zdjęcie jak to wygląda w praktyce
    Bardzo przydatne wszędzie tam gdzie na ochrona jest na miejscu i
    potrzeba dużej wytrzymałości np nie da się kopniakiem otworzyć

    --
    sjs

  • 13. Data: 2013-08-16 23:18:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 12:44:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Czyli oprócz rygla dodatkowe urzadzenia. I koszt oraz stopień skomplikowania układu
    rośnie.

    Ja mam zwykly rygiel elektromagnetyczny w furtce i oprocz tego elektroniczny zamek
    szyfrowy (z obu stron slupka) - po 3 latach mieszkania jak najbardziej moge
    stwierdzic ze byl to strzal w dziesiatke. Korzystam praktycznie codziennie (do
    otwierania furtki i bramy), mimo ze kazdy ma pilot w samochodzie i jeszcze trzeci
    lezy w kuchni). Czesto trzeba wejsc/wyjsc kiedy sie go nie ma przy sobie i zamek
    sprawdza sie swietnie - w drugim domu zrobilbym identycznie :)

    Jedyna wada ze raz na ruski rok pomyle kody i otworze brame zamiast furtki, a moj
    killer-pies tylko na to czeka :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2013-08-17 07:02:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 23:18:55 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    lezy w kuchni). Czesto trzeba wejsc/wyjsc kiedy sie go nie ma przy sobie >i zamek
    sprawdza sie swietnie - w drugim domu zrobilbym identycznie :)
    Ja ma domofon z czytnikiem rfid(chyba tak to sie nazywa) Kosztował niewiele ponad
    stówe a już ze 4 lata działa.
    Coś takiego/ chyba dokładnie takie coś;)
    http://allegro.pl/domofon-rl3203id-eura-z-brelokami-
    kartami-pastylki-i3467531402.html

  • 15. Data: 2013-08-17 13:40:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 12:44:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >Jedyna wada ze raz na ruski rok pomyle kody i otworze brame zamiast furtki,
    >a moj killer-pies tylko na to >czeka :D

    Specjalnie dla Ciebie powinna byc wersja z message boxem: "czy jestes
    pewien, ze chcesz otworzyc brame? tak/nie/anuluj/masaj"

  • 16. Data: 2013-08-17 19:47:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 17 sierpnia 2013 07:02:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    stówe a już ze 4 lata działa.

    > Coś takiego/ chyba dokładnie takie coś;)

    Ale jak nie masz pastylki to dalej jestes w zadzie ;) Kod masz zawsze ze soba w
    glowie. No chyba ze ostro popijesz i chwilowo wyleci Ci z glowy - mi sie jeszcze nie
    zdarzylo ;-) Pod tym wzgledem zamek na kod jest swietny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2013-08-19 12:54:39
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-16 23:18, Adam pisze:
> [...]
    lezy w kuchni). Czesto trzeba wejsc/wyjsc kiedy sie go nie ma przy sobie i zamek
    sprawdza sie swietnie - w drugim domu zrobilbym identycznie :)
    Jakbyś miał namiary na ten rygiel - nazwa producenta, typ, czy coś to
    zapodaj. 3 lata bez zamarzania w zimie to już jest coś.
    Jacek

  • 18. Data: 2013-08-19 20:41:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 12:54:39 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Jakbyś miał namiary na ten rygiel - nazwa producenta, typ, czy coś to
    > zapodaj. 3 lata bez zamarzania w zimie to już jest coś.

    To nie bylo nic specjalnego - pierwszy lepszy kupiony na allegro, niestety
    nie mam zadnych konkretnych namiarow :(

    Wiem ze jest chyba na 5V (albo 12? albo 24?) kurde nic konkretnego nie pamietam;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2013-08-19 21:04:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbyś miał namiary na ten rygiel - nazwa producenta, typ, czy coś to
    > zapodaj. 3 lata bez zamarzania w zimie to już jest coś.

    Mam wrazenie, ze to zamarzanie to raczej nie od rygla pochodzi, bo ja tez
    mam beleco pierwsze zbrzegu i bez problemow. Jesli jest zamarzanie to pewnie
    cos gdzies nie teges sie skrapla itp..

  • 20. Data: 2013-08-20 09:19:01
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-19 21:04, Ghost pisze:
    > Mam wrazenie, ze to zamarzanie to raczej nie od rygla pochodzi, bo ja
    > tez mam beleco pierwsze zbrzegu i bez problemow. Jesli jest zamarzanie
    > to pewnie cos gdzies nie teges sie skrapla itp..
    To dla mnie dobra wiadomość. Przedtem rygiel był wewnątrz stalowego
    słupka i tam faktycznie coś się mogło skraplać.
    Ponadto na ulicy była wieczna kałuża i zapewne spod kół też chlapało.
    Teraz jest słupek z cegły a i ulica po remoncie i woda nie stoi więc
    kupuję "beleco" i zobaczymy.
    Jacek