  • 11. Data: 2013-09-02 10:02:59
    Temat: Re: Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-09-02 05:26, Ewa pisze:
> [...]
    ^^^^^^^

    ^^^^^^^^

    Problem z czytaniem??

    P.

  • 12. Data: 2013-09-02 13:05:00
    Od: "Ewa" <*@*.pl>

    > Problem z czytaniem??
    Niestety tak. :-(
    W momencie, w którym pojawił się news od Ikselki
    rozmawiałam z koleżanką przez telefon, która zwróciła
    mi uwagę, że środki przeciw robakom mają czasami
    bardzo nieprzyjemny zapach i tak się tym zasugerowałam,
    że zamiast "zapas", przeczytałam "zapach".
    Bardzo przepraszam za zamieszanie.

    Szukam KAPKANu w jakimś sklepie w Warszawie.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 13. Data: 2013-09-02 21:29:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Sep 2013 05:26:16 +0200, Ewa napisał(a):

    > No to masz stały zapach czy nie ???
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    ZapaS. czytaj ze zrozumieniem.

  • 14. Data: 2013-09-02 21:32:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Sep 2013 13:05:00 +0200, Ewa napisał(a):

    > Bardzo przepraszam za zamieszanie.

    Nie ma sprawy.

    > Szukam KAPKANu w jakimś sklepie w Warszawie.

    Raczej nie znajdziesz, bo to import zza wschodniej granicy, raczej
    indywidualny. Szukaj w necie, wysyłkowo - Allegro (widzę że chyba już nie
    ma tej aukcji) lub na tablica.pl i takich tam, zacznij od Google i
    przewertuj oferty, na pewno będzie jakaś aktualna:
    https://www.google.pl/#q=kapkan+sprzedam

  • 15. Data: 2013-09-03 15:05:42
    Od: "Ewa" <*@*.pl>

    Już kupiłam. Znalazłam importera w Warszawie.
    Drżyjcie karaluchy i wszelkie inne paskudztwo. :-)

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 16. Data: 2013-12-29 17:37:42
    Od: a...@p...onet.pl

    W dniu niedziela, 1 września 2013 19:13:13 UTC+2 użytkownik Ewa napisał:

    > Jak najbardziej poważnie. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy
    >
    > i wolałabym żeby taki środek nie był bardziej uciążliwy dla mnie
    >
    > niż dla karaluchów.
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ewa

    chyba od karaluchów juz nie ma nic bardziej uciążliwego. :)

  • 17. Data: 2014-01-21 13:37:27
    Od: s...@g...com

    Ja polecam www.konieckaralucha.cba.pl, u mnie to dziadostwo zniknęło

  • 18. Data: 2014-02-08 07:37:20
    Od: m...@g...com

> [...]
    >
    > Teraz już tego nie kupię, podobno Unia
    >
    > Europejska zabroniła.
    >
    > Jaki sposób do zastosowania obecnie byłby

    Mnie pomogl walczyc karaluchy rosyjski srodek kapkan
    kupic mozna na

    http://tablica.pl/oferta/kapkan-zel-na-prusaki-karal
    uchy-mrowki-15zl-CID628-IDyCvp.html

  • 19. Data: 2016-11-17 11:51:08
    Od: s...@g...com

    Ja spróbowałem środka o nazwie powder killer z strony www.e-karaluch.pl

  • 20. Data: 2016-11-17 12:45:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    s...@g...com wrote:

    > Ja spróbowałem środka o nazwie killer

    i tak Ci zkillowało mózg, zę głupio spamujesz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?