  • 1. Data: 2009-08-30 10:47:03
    Temat: Jaki "szybki" klej do otulin?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam, poizolowałem rurki CO i CWU otulinami piankowymi,podtynkowymi.
    Powiedzcie, jakim klejem polepić rozcięcia otulin?
    Daawno temu miałem w tubce jakiś specjalny- po naniesieniu niemal natychmiast
    moznabyło docisnąć
    pianki i trzymało.
    Za cholerę nie pamiętam nazwy.Butapren i inne to kicha- trzeb czekać z 20 minut a i
    tak efekt do
    kitu.Rozłazi sie toto..
    Klejenie taśmami nie wchodzi w grę, rury są ułożone w bruzdach i ciasno.

  • 2. Data: 2009-08-30 11:20:00
    Temat: Re: Jaki
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@N...gazeta.pl>

    Rentier <f...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > a i tak efekt do
    > kitu.Rozłazi sie toto..
    > Klejenie taśmami nie wchodzi w grę, rury są ułożone w bruzdach i ciasno.

    Sprawdź dowolnym cyjanoakrylowym.
    pzdr., PB

  • 3. Data: 2009-08-30 16:10:00
    Temat: Re: Jaki "szybki" klej do otulin?
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > minut a i tak efekt do kitu.Rozłazi sie toto..
    > Klejenie taśmami nie wchodzi w grę, rury są ułożone w bruzdach i ciasno.

    a opaski zaciskowe przepchniesz? mają tą zelete, że czasami trzeba coś poprawić
    ;)

  • 4. Data: 2009-08-30 17:54:15
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > a opaski zaciskowe przepchniesz? mają tą zelete, że czasami trzeba coś
    > poprawić ;)
    To jakiś pomysł..
    Trzebaby je chyba gęsto pakować.
    Poćwiczę.

  • 5. Data: 2009-08-30 18:25:59
    Od: "karlos" <k...@t...pl>

    > To jakiś pomysł..
    > Trzebaby je chyba gęsto pakować.
    > Poćwiczę.

    poszukaj takich klamerek plastikowych, specjalnie do tego typu otulin
    super rzecz, szybko zalozysz, nie odksztalacaja otuliny i mozna w kazdej
    chwili zdjac
    sprawdzone w praktyce

  • 6. Data: 2009-08-30 18:58:08
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    U mnie hydraulicy robili to taśmą klejącą techniczną - taką srebrną (a
    właściwie srebrno-szarą). Wygląda to bardzo estetycznie. Oczywiście tylko
    rozcięcia w poprzek, np. łączenia dwóch sztang otuliny. Rozcięć wzdłóź
    otulin chyba raczej się nie klei ;)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 7. Data: 2009-08-31 08:09:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rentier wrote:
> [...]
    > z 20 minut a i tak efekt do kitu.Rozłazi sie toto..
    > Klejenie taśmami nie wchodzi w grę, rury są ułożone w bruzdach i

    kupić klej do otulin w sklepie instalacyjnym

  • 8. Data: 2009-08-31 08:10:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:
> [...]
    > tylko rozcięcia w poprzek, np. łączenia dwóch sztang otuliny. Rozcięć
    > wzdłóź otulin chyba raczej się nie klei ;)

    te taśmy sa do dupy mówię ci jako instalator, są taśmy PCV do otulin oraz
    kelj do otulin