  • 1. Data: 2012-08-17 18:49:36
    Temat: Jakie LEDy do okapu?
    Od: " Adaxis" <a...@W...gazeta.pl>

    W okapie mam 2 małe żaróweczki z odbłyśnikiem (chyba po 20 W, 12V) i chciałbym
    je zamienić na coś LED. Średnica wynosi ok 5 cm, czyli jak zamiennik LED
    halogen, ale niestety wysokość max. może być tylko < 4cm. Jakieś LEDy mogą mieć
    taką mniejszą wysokość?

  • 2. Data: 2012-08-17 20:07:24
    Temat: Re: Jakie LEDy do okapu?
    Od: " Adaxis" <a...@N...gazeta.pl>

    Sa tam Żarówki halogenowe JC-20W G4 z odbłyśnikiem
    http://www.el-dar.com.pl/Zarowka-halogenowa-JC-20W-G
    4-PREMIUM-552.html

    W otwór pasowałby zwykły zamiennik halogenu LED tylko o wysokości nie większej
    jak 45 mm. Czy znacie takie rozwiązania?

  • 3. Data: 2012-08-17 21:51:20
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-17 20:07, Adaxis pisze:
> [...]
    >
    > W otwór pasowałby zwykły zamiennik halogenu LED tylko o wysokości nie większej
    > jak 45 mm. Czy znacie takie rozwiązania?

    Szukaj czegoś w ten deseń
    http://allegro.pl/zarowka-diodowa-g4-9-led-smd-12v-2
    1-24-12-i2541940194.html.
    Aukcja nie moja, ale używam podobnych. Grubość ok 5 mm.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 4. Data: 2012-08-17 21:58:49
    Od: "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl>

    ja mam wklejine 2 paski taśmy ledowej i znakomicie spełnia to swoją
    funkcję

    --
    ---
    uciu

  • 5. Data: 2012-08-18 09:07:21
    Od: " Adaxis" <a...@N...gazeta.pl>

    > Szukaj czegoś w ten deseń
    > http://allegro.pl/zarowka-diodowa-g4-9-led-smd-12v-2
    1-24-12-i2541940194.html.
    > Aukcja nie moja, ale używam podobnych. Grubość ok 5 mm.

    Ooooo, myślałem że takie będą za słabe, ale tu widzę 2W, to całkiem, całkiem...
    Dzięki!

  • 6. Data: 2012-08-18 09:15:31
    Od: " Adaxis" <a...@N...gazeta.pl>

    uciu <guseva(sssss)@interia.pl> napisał(a):

    > ja mam wklejine 2 paski taśmy ledowej i znakomicie spełnia to swoją
    > funkcję

    No tak, ale najpierw trzeba wypełnić 2 oryginalne "oczy"...
    Ta podana na alledrogo ma średnicę nie 50 a tylko 37 mm :(

  • 7. Data: 2012-08-18 14:38:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik " Adaxis" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    1-24-12-i2541940194.html.

    > Ooooo, myślałem że takie będą za słabe, ale tu widzę 2W, to całkiem,
    > całkiem...
    > Dzięki!

    Wlasnie zainstalowalem takie. Niestety mrugaja, prawdopodobnie jest
    elektroniczny transformator, a one maja ta przypadlosc, ze przy zbyt malym
    obciazeniu pulsuja. Albo wymienie zarowki, albo transformator.

  • 8. Data: 2012-08-18 23:09:34
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-18 09:15, Adaxis pisze:

    > No tak, ale najpierw trzeba wypełnić 2 oryginalne "oczy"...
    > Ta podana na alledrogo ma średnicę nie 50 a tylko 37 mm :(

    Załóż, będzie dobrze. To są żarówki właśnie do oczek i wymiar jest taki
    jak trzeba, jak by były większe nie dałoby się ich włożyć. Idź do
    jakiegoś dobrego sklepu z oświetleniem gdzie sobie online zobaczysz te
    żarówki, ba pewnie będziesz mógł je wsadzić nawet w takie oczko,
    zobaczysz jak świecą i jak wygląda. U mnie mam takie i jest super.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 9. Data: 2012-08-18 23:13:54
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-18 14:38, Ghost pisze:

    > Wlasnie zainstalowalem takie. Niestety mrugaja, prawdopodobnie jest
    > elektroniczny transformator, a one maja ta przypadlosc, ze przy zbyt
    > malym obciazeniu pulsuja. Albo wymienie zarowki, albo transformator.

    Problem leży w transformatorze, gdyż jak masz elektroniczny, to musi on
    być przystosowany do obciążenia LEDami a nie halogenami, wywal ten swój
    i kup nowy, koszt to ok 15 zł za 15W (mniejszych nie znalazłem, choć
    wystarczyłoby mi ok 8W).
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 10. Data: 2012-08-19 09:33:18
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Ooooo, myślałem że takie będą za słabe, ale tu widzę 2W, to całkiem,
    > całkiem...
    > Dzięki!

    To te diody nie mają osłony? Już widzę ten tłuszcz (okap) co się na tej
    płytce będzie zbierał, tą grubą warstwę smalcu :))

    MS