  • 1. Data: 2009-07-21 06:51:37
    Temat: Jakie drzwi między garażem a przedsionkiem?
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    Jak w temacie... Jakie drzwi daliście między garażem a przedsionkiem?
    Chcę coś co by od wiatrołapu nie wyglądało badziewnie, a zarazem żeby
    przynajmniej te 30 minut ognia wytrzymało...?

    Może ma ktoś jakiś ciekawy patent na to? Oklejenie drzwi p-poż?

    Nie wahajcie się użyć zdjęć jeśli je macie...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 2. Data: 2009-07-21 07:12:34
    Temat: Re: Jakie drzwi między garażem a przedsionkiem?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]

    >Może ma ktoś jakiś ciekawy patent na to? Oklejenie drzwi p-poż?

    >Nie wahajcie się użyć zdjęć jeśli je macie...

    A jakaś metalowa okleinowana chinszczyzna z marketu? Wybrać ładne wizualnie
    a że wszystkie są metalowe to ogień zatrzymają przez dłuższą chwilę..
    Koszt pewnie 300-600zł

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-07-21 18:46:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    >przynajmniej te 30 minut ognia wytrzymało...?

    >Może ma ktoś jakiś ciekawy patent na to? Oklejenie drzwi p-poż?

    Ale takie chyba sa w sprzedazy. kupowalem wczoraj futryny metalowe do
    kotlowni, spizarni i garazu, pytajac o drzwi na ktora strone powinny sie
    otwierac pan poinformowal mnie, ze sa takie specjalne do kotlowni
    wytrzymujace iles tam czasu pozar. Tematu nie drazylem, bo jakos tak nie
    widze wielkiej potrzeby.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-07-21 19:26:28
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

[...]

    Ja sobie do kotłowni kupiłem drzwi w Cast.......
    Kosztowały coś 300-400 zł. Drzwi które daja 30 minut czasu, ogniodporne z
    atestem.
    Nawt się jest przyjemnie montowało.
    Pamiętaj, aby takie drzwi osadzić na zaprawę, a nie na piankę :).

  • 5. Data: 2009-07-21 21:14:26
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Krzemo wrote:
> [...]
    > przynajmniej te 30 minut ognia wytrzymało...?
    >
    > Może ma ktoś jakiś ciekawy patent na to?
    Mam :) dwoje drzwi :) akurat tak mam że z garażu mam wejście na klatkę
    schodową do piwnicy i tam dam metalowe, a z klatki do hollu mam
    drewniane, ładnie i bezpiecznie.
    A w twoim wypadku to chyba bym poszukał jakiś ładnych tanich stalowych
    drzwi zewnętrznych.

    --
    -----
    Pozdr

  • 6. Data: 2009-07-22 07:22:51
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chcę coś co by od wiatrołapu nie wyglądało badziewnie, a zarazem żeby
    > przynajmniej te 30 minut ognia wytrzymało...?

    Ja wstawiłem zwykłe drzwi wewnątrzlokalowe, jedynie z uszczelką w progu, ze
    względu na wentylację mechaniczną. Przepisy, o ile wiem, nie wymagają w
    przypadku budownictwa jednorodzinnego wstawiania drzwi p-poż.
    Natomiast pomiędzy kotłownią i garażem są przewidziane drzwi p-poż, tam
    estetyka schodzi na drugi plan.
    --
    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 7. Data: 2009-07-22 10:05:05
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 21 Lip, 21:26, "Stolat" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ja sobie do kotłowni kupiłem drzwi w Cast.......
    > Kosztowały coś 300-400 zł. Drzwi które daja 30 minut czasu, ogniodporne z

    A jak one wizualnie wyglądają?

  • 8. Data: 2009-07-22 15:24:21
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    A jak one wizualnie wyglądają?

    Hmm takie szare :), moje żonie się nie podobały... Ja w nic nic dziwnego nie
    widziałem.
    A tam jest platikowy zamek i klamka, więc dla złodzieja to żadna przeszkoda.

    Tutaj masz linka :)
    http://www.padilla.pl/fotosppozei45_1classic1.htm
    A tutaj o tych drzwiach
    http://www.padilla.pl/ppozei45_1d.htm?param=42&param
    2=70&sec=4
    Są widzę inne kolory ale cena pewnie w góre pójdzie.

    A czy ty nie masz przypadkiem w projekcie drzwi antydymnych? Bo to jest
    różnica :).
    Ja między garazem a kotłownia dałem właśnie te, a pomiędzy garażem a domem
    (przedpokojem) dałem takie tanie Gerdy TT za 1100 zł, które są dość ciepłe
    ale upierdliwe w zamykaniu. Jest tam dużo uszczelek i ciężko się je zamyka.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 9. Data: 2009-07-22 15:58:45
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (przedpokojem) dałem takie tanie Gerdy TT za 1100 zł, które są dość ciepłe
    > ale upierdliwe w zamykaniu. Jest tam dużo uszczelek i ciężko się je

    Zainteresowany tematem pytalem dzisiaj o drzwi przeciwpozarowe w skladzie w
    ktorym kupuje wiekszoc materialow, cena katalogowa to ok. 2000zl. Wytrzymuja
    30 min. ognia. Ja dziekuje za taki rarytas. :-)

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-07-22 17:56:41
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Zainteresowany tematem pytalem dzisiaj o drzwi przeciwpozarowe w skladzie
    > ktorym kupuje wiekszoc materialow, cena katalogowa to ok. 2000zl.
    > Wytrzymuja 30 min. ognia. Ja dziekuje za taki rarytas. :-)

    Maniek są tańsze w Castor...... pisałem o nich one mają atesty itd itp..
    kossztują coś koło 400 zł.

    Pozdrawiam Michał