  • 11. Data: 2009-07-22 19:02:40
    Temat: Re: Jakie drzwi między garażem a przedsionkiem?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h47kfe$hdq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Maniek są tańsze w Castor...... pisałem o nich one mają atesty itd itp..
    > kossztują coś koło 400 zł.

    Aaaa, myslalem ze te w Casto to jakies chinskie zewnetrzne adoptowane od
    biedy do wewnatrz.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-07-22 19:04:07
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Maniek są tańsze w Castor...... pisałem o nich one mają atesty itd itp..
    > kossztują coś koło 400 zł.

    A tak swoja droga to macie jakies specjalne powody montowania takich drzwi?
    Nie spotkalem sie do tej pory z tym szczerze mowiac.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-07-22 20:09:51
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A tak swoja droga to macie jakies specjalne powody montowania takich
    > drzwi? Nie spotkalem sie do tej pory z tym szczerze mowiac.

    W sumie nie :), ale jakieś drzwi musiałem wsatwić :), a że nie drogie to
    kupiłem :).
    Nawet w projekcie nie mam ognioodpornych.
    Ale w sumie niedaleko samochód jakieś 90 cm od tych drzwi :).
    Wystarczy, że raz się przydadzą .....
    Lepije dmuchac na zimno.
    Tak samo jak z piecem wszycy mówią, żeby dawać układ zamknięty (piec wegłowy
    z podajnikiem), ale ja się uparłem i zorbiłem otwarty. A nóż kiedyś się
    okaże....

    Pozdrawiam Michał

  • 14. Data: 2009-07-22 22:46:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Lepije dmuchac na zimno.
    > Tak samo jak z piecem wszycy mówią, żeby dawać układ zamknięty (piec
    > wegłowy z podajnikiem), ale ja się uparłem i zorbiłem otwarty. A nóż
    > kiedyś się okaże....

    Tak sobie mysle, mam kociol gazowy. Gdyby co to i tak te drzwi raczej nie
    wiele dadza, bo pewnie trzeba bedzie dachu szukac w okolicznych lasach. Co
    do garazu, to pewnie wieksze zagrozenie. Zamontuje czujniki dymu i dam sobie
    spokoj z tymi drzwiami, nie mam w okolicy Castoramy, a do stolycy nie chce
    mi sie specjalnie jechac.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-07-23 05:32:55
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 22 Lip, 21:04, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomo
    cinews:h47kfe$hdq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A tak swoja droga to macie jakies specjalne powody montowania takich drzwi?

    Cóż, widziałem jak się zapalił samochód... tak sam z siebie...
    Robię to więc dla własnego spokoju ducha ...
    ;-)

    > Nie spotkalem sie do tej pory z tym szczerze mowiac.

    No w kotłowniach to jest wymóg prawny. W garażach chyba nie, ale ja
    wolę się zabezpieczyć (reszta chałupy nie spłonie - przynajmniej przed
    przyjazdem straży pożarnej)
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 16. Data: 2009-07-23 08:05:53
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Cóż, widziałem jak się zapalił samochód... tak sam z siebie...
    >Robię to więc dla własnego spokoju ducha ...

    A no bywa, bywa.

    >No w kotłowniach to jest wymóg prawny.

    Powaznie prawo nakazuje montowania drzwi przeciwpozarowych w kotlowni domu
    jednorodzinnego? Kazdej czy stalopalnej?
    Nic takiego w projekcie nie mam i obawiam sie, ze przewazajaca wiekszosc
    lamie prawo jezeli jest jak piszesz. :-)
    Zastanawiam sie przy okazji kiedy je montowac, bo one maja rowniez prog. Jak
    wylejesz posadzke to moze byc po zawodach. Wstawialem juz futryne w kotlowni
    i najlepiej dociac ja do wykonczonej podlogi. W tym przypadku chyba trzeba
    myslec o tym wczesniej.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2009-07-23 09:35:00
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    > Jak wylejesz posadzke to moze byc po zawodach. Wstawialem juz futryne w
    > kotlowni i najlepiej dociac ja do wykonczonej podlogi. W tym przypadku

    Nie mają progu :), tzn jest próg ale to żeby można było znich lewe prawe
    robić.
    Jak się je osadza to zdejmuje się dolną poprzeczkę.
    One mają takie spejalne taśmy samoprzylepne, które pod wpływ wysokiej
    temperatury pęcznieją i uszczelniają drzwi względem ościeżnicy.

    Pozdrawiam MIchał

  • 18. Data: 2009-07-23 20:54:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Jak się je osadza to zdejmuje się dolną poprzeczkę.
    > One mają takie spejalne taśmy samoprzylepne, które pod wpływ wysokiej
    > temperatury pęcznieją i uszczelniają drzwi względem ościeżnicy.

    Te co ja ogladalem prog mialy, byly cale uszczelnione w kolo i kosztowaly
    jak pisalem 2000zl.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-07-24 10:34:20
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 23 Lip, 10:05, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A no bywa, bywa.

    > Powaznie prawo nakazuje montowania drzwi przeciwpozarowych w kotlowni domu
    > jednorodzinnego? Kazdej czy stalopalnej?

    stalo i płyno -palnej
    ;-)

    > Zastanawiam sie przy okazji kiedy je montowac, bo one maja rowniez prog. Jak
    > wylejesz posadzke to moze byc po zawodach.

    Jak ościeżnica "regulowana" to IMHO nie ma problemu. Jak nie to
    rzeczywiście może być problem. Chyba w ogóle lepiej wstawić wszystkie
    drzwi wewnętrzne po tynkach ale przed szlichtą...

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 20. Data: 2009-07-24 10:34:30
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    cinews:h49b0b$594$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Te co ja ogladalem prog mialy, byly cale uszczelnione w kolo i kosztowaly
    > jak pisalem 2000zl.

    2000 zł to chyba klamki ze złota są ...
    ;-)