  • 11. Data: 2010-07-28 10:09:08
    Temat: Re: Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "pawelWN" <x...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:i2kqpl$en1$1@node2.news.atman.pl...
    > Chlopie odpusc wszystkie powyzsze i kup sobie Dierre Asso3 i bedziesz mega
    > zadowolony. Zaplacisz cos okolo 2700. Te wszystkie tlumienia w przypadku
    > Gerdy i Polskone to bajki i tyle. Znajomi maja to wiem.

    Tez mam Asso 3. Najwiekszy minus dla mnie to rozmiar klucza (piorowego).
    Jest po prostu duzy.
    I jak sie zamknie na zasuwe i o tym zapomni (albo nie wie, bo idzie z
    drugiej strony), to robia straszny halas przy otwarciu. Bo to nie jest
    normalny lancuszek tylko solidny kawal stali.

  • 12. Data: 2010-07-28 18:00:22
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
    > Użytkownik "pawelWN" <x...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tez mam Asso 3. Najwiekszy minus dla mnie to rozmiar klucza (piorowego).
    > Jest po prostu duzy.

    Nie wiem jak kiedys, ale teraz przy komplecie kluczy jest jeden otwierany
    jak scyzoryk. Caly klucz miesci sie w kawalku plastiku wielkosci mniej
    wiecej zapalniczki, a po otwarciu wyskakuje nam cala reszta (cos ala kluczyk
    samochodowy) . Sam klucz w standardzie nie bardzo nadaje sie do noszenia w
    kieszeni (szczegolnie ciasnej) z uwagi na wymiary i ksztalt, ale wersja
    "scyzoryk" jest ominieciem tego problemu.

    Ja moge tylko potwierdzic ze dierre wyprzedza wymieniona w powyzszych
    postach konkurencje.
    Suche fakty nie daja tyle co wizyta w salonie i poogladanie na zywo.

    Pozdrawiam!
    KM

  • 13. Data: 2010-08-01 17:53:54
    Od: pleban <f...@w...pl>

    On 28 Lip, 20:00, "KM" <n...@o...pl> wrote:
> [...]

    > postach konkurencje.
    > Suche fakty nie daja tyle co wizyta w salonie i poogladanie na zywo.

    Byłem w salonie, "stać" mnie na Dierre 5, a tam jest jeden zamek ;(
    Mam w domu 5 latka i pewnie za jakiś czas zacznie biegać z kluczem na
    szyi

    jak zgubi klucz to nie będzie żadnego zabezpieczenia

  • 14. Data: 2010-08-09 11:16:11
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    pleban <f...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >szyi
    >
    >jak zgubi klucz to nie będzie żadnego zabezpieczenia

    Ja mam dzrzwi gerdy wstawione pol roku temu. Szukalem drzwi o dobrej tlumiennosci,
    co oczywiscie podwyzszalo cene, wiec tym samym za mala doplata doszedlem do drzwi
    antywlamaniowych
    i takie wzialem (poczatkowo nie chcialem do bloku antywlamaniowych, przeciez nikt
    lomem nie
    bedzie ich wywazal, wiec to deko bez sensu - no ale skoro byly w dobrej cenie o
    dobrej tlumiennosci
    i przy okazji antywlamaniowe....)
    Zaplacilem z montazem 2k. Jeden zamek klasy C, drugi B, futryna rowniez zmieniona i
    zalana betonem
    (montazysci mowili, ze niektorzy wstawiaja drzwi antywlamaniowe na pianke za zgoda
    wlascicieli
    mieszkan - bo... nizsza cena. Tyle, ze jaki sens jest takich drzwi wtedy?)
    Z drzwi jestem zadowolony - pomimo, ze sa ciezko zamykaja sie bardfzo delikatnie,
    tlumia dzwieki na
    tyle skutecznie, ze dzwoniacy dzwonkiem z klatki prawie nie slyszy dzwonka wewnatrz
    mieszkania...
    A czy zamki sa wystarczajaco dobre? Nie wiem, jakis atest maja, zawsze mozna jednak
    stawic dodatkowy
    zamek (np. optimusa 2), ktorego na pewno nikt juz nie sforsuje w sensownym czasie -
    tyle, ze bedzie
    sie to wiazalo z utrata garancji na drzwi (trzeba wywiercic dziury i niewiele firm to
    zrobi, jesli
    tobie nie bedzie sie chcialo/nie bedziesz umial).

  • 15. Data: 2010-08-09 12:14:01
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > mieszkan - bo... nizsza cena. Tyle, ze jaki sens jest takich drzwi wtedy?)
    > Z drzwi jestem zadowolony - pomimo, ze sa ciezko zamykaja sie bardfzo

    Podaj mi prosze model drzi jaki wybrales.

    W jakim miescie?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 16. Data: 2010-08-11 06:10:49
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał(a):

    >Podaj mi prosze model drzi jaki wybrales.

    Nie pamietram teraz, jak chcesz sprawdze na rachunku.

    >W jakim miescie?

    Białystok.

  • 17. Data: 2010-08-16 11:17:40
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    > Nie pamietram teraz, jak chcesz sprawdze na rachunku.

    Poprosze, sprawdz i podaj nazwę modelu.
    Dziękuję!

  • 18. Data: 2010-08-30 20:36:10
    Od: k...@p...onet.pl

    > 2. PORTA GRANIT - oba zamki klasy C, tłumienie hałasu 36 dB (taki
    > standard, jak widać słabiej niż  u poprzednika)
    > koszt kompletu (czyli z ościeżnicą jak poprzednio) to 2350 PLN z
    > montażem
    >
    > Zdaje się, że w drugim mieszkaniu mam od 10 lat te drzwi. Z tego co widzę na
    > stronie producenta to izolacyjnośc akustyczna wynosi 32dB. W moich drzwiach
    > na dole przy zamykaniu kluczem wysuwa się dodatkowo uszczelka dociskająca do
    > podłogi. Różnica w wytłumieniu hałasów z klatki w stosunku do dawnych
    > zwykłych drzwi jest kolosalna.

    Ja mam Diere i innych drzwi bym nie zamontował,co prawda są drogie,ja mam
    otwierane na zewnątrz plus listwa dociskowa od dołu.
    Jak ktoś kiedyś zamykał,otwierał drzwi Diere to wie o co chodzi
    one zamykają się jak sejf,wystarczy leciutko popchnąć i tylko klik zamka.

    pozdrufka.Krzysiek.B

  • 19. Data: 2010-08-31 11:32:42
    Temat: Re: Jakie drzwi zewnętrzne "wewn?trz klatkowe"
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    >Jak ktoś kiedyś zamykał,otwierał drzwi Diere to wie o co chodzi
    >one zamykają się jak sejf,wystarczy leciutko popchnąć i tylko klik zamka.

    tak, to jest piekne
    mam podbnie z gerda