  • 21. Data: 2014-11-14 19:50:11
    Temat: Re: Jakie gniazdka/przełączniki
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 19:04:12 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Pewnie ze lepsze - nie organizuje odpustow w domu :D
    >
    > Juz wkleilem: http://elektrycznie.pl/data/files/zestaw_antr.jpg
    > Moje sa cale biale. Ladne, klasyczne, neutralne - pasuja do wszystkich mebli
    > i kolorow scian.
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Typowa tandeta, jak bym się do czasów PRLu cofnął.

  • 22. Data: 2014-11-14 20:54:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-11-14 19:50, k...@g...com pisze:

    > Typowa tandeta, jak bym się do czasów PRLu cofnął.

    Chyba sobie kpisz. Albo niewiele z komuny pamiętasz.

    --
    MN

  • 23. Data: 2014-11-14 21:06:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 19:50:13 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Typowa tandeta, jak bym się do czasów PRLu cofnął.

    :-))
    Pokaz swoje wmurowane przedluzacze ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2014-11-14 22:11:07
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 21:06:56 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > :-))
    > Pokaz swoje wmurowane przedluzacze ;)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Żeby Ci przykro było?

  • 25. Data: 2014-11-14 22:39:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 22:11:08 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Żeby Ci przykro było?

    Gdzie tam :) Ja mam tak:

    http://www.mazgas.lt/images/Prekes/elektros-iranga/j
    ungikliai-kistukiniai-lizdai/hager-fiorena/fiorena/f
    iorena.jpg

    Oh ten brzydki PRL ;)

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2014-11-14 22:56:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Żeby Ci przykro było?

    wręcz przeciwnie. Chętnie się rozerwę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2014-11-14 23:24:45
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 22:56:47 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > wręcz przeciwnie. Chętnie się rozerwę
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To wsadź sobie granat w dupę.

  • 28. Data: 2014-11-15 20:49:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > To wsadź sobie granat w dupę.

    i znowu pokazujesz, że poza chamstwem nic nie masz do powiedzenia.

  • 29. Data: 2014-11-15 20:59:56
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 15 listopada 2014 20:50:01 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To i tak mam więcej do powiedzenia niż ty.

  • 30. Data: 2014-11-16 12:01:37
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    Też polecam Legrand Cariva.Solidnie wykonane, rozsądna cena, bez
    robienia nauki z gniazdka i wyłącznika.