  • 81. Data: 2009-03-29 18:16:42
    Temat: Re: Jakie kable położyć
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
    news:gqod1v$gri$1@opal.futuro.pl...

    > chowanie kabli pod listwami przysciennymi wg mnie sa dobrym rozwiazaniem
    > jesli cos trzeba dolozyc juz po.

    Jeżeli masz stan surowy to nie wciągasz kabli w ułożone rury, ale
    przewlekasz kable i dopiero je układasz, podobnie łuki i takie tam...
    Oszczędzasz masę czasu i pracy. Później tynkarz ci zarzuci.

  • 82. Data: 2009-03-29 18:48:45
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Co sądzisz o empirycznym stwierdzeniu, że po założeniu insdtalacji
    > odgromowej
    > pioruny wybierają dany dom, który poprzednio omijały,
    > powodując wymierne straty w elektronice,
    > których być może dało by się uniknąć ?
    > (nie zakładając "odgromu")

    Nic nie sądzę. Myślę, że wcześniej nie zwracałeś na to uwagi, albo ... :)

    > Czyli antenę CB (27 MHz) i sprzęt ochroni ??

    Nie :)

    > Z osobistej empirii: bliskie uderzenie pioruna (bez instalacji odgromowej)
    > uwaliło AP od internetu radiowego (antena offsetowa a'la satelita),
    > router, kamerę IP + rozdzielacz / wzmacniacz od TV.
    > Komputery + operator przeżyły ;-)

    ... albo wcześniej nie było takich rzeczy, które mogło by popalić ? :)

  • 83. Data: 2009-03-29 18:57:29
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Nie stosujesz plastikowej linki / pilota ?

    Plastikowa linka tzw. "stalka" to spory wydatek.
    Porządna "stalka" kosztuje kilkaset zł.

    > Są też peszle z drutem-pilotem od razu w środku.

    Dziadostwo i totalna amatorszczyzna. Podczas przeciągania stalowy drut
    potrafi nieźle uszkodzić peszel.

  • 84. Data: 2009-03-29 18:58:01
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Jeżeli masz stan surowy to nie wciągasz kabli w ułożone rury, ale
    > przewlekasz kable i dopiero je układasz, podobnie łuki i takie tam...
    > Oszczędzasz masę czasu i pracy. Później tynkarz ci zarzuci.

    heh jak sie jest w pojedynke to naprawde lepiej do peszla wciagac kabel po
    polozeniu go na scianie i unieruchomieniu niz w taki luzny :D

    --
    pzdr
    piotrek

  • 85. Data: 2009-03-29 19:08:00
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Plastikowa linka tzw. "stalka" to spory wydatek.
    > Porządna "stalka" kosztuje kilkaset zł.

    bez przesady, do domowych zastosowan takie cos wystarczy spokojnie :)
    http://allegro.pl/item594893729_przeciagarka_do_kabl
    i_stalka_15m.html

    > Dziadostwo i totalna amatorszczyzna. Podczas przeciągania stalowy drut
    > potrafi nieźle uszkodzić peszel.

    noooo zakrety ladnie potrafi pociac jak sie mocno ciagnie klinujacy sie
    kabel :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 86. Data: 2009-03-29 19:37:05
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Piotrek pisze:
    > jak widzisz nie ma zlotego srodka na to zeby polozyc kable a pozniej bez
    > stresu mozna bylo je wymieniac wg potrzeb :)
    > mowie o warunkach domowych :)
    Pozostaje system "amerykański" czyli ściany puste i otwarte z góry lub z
    dołu, wszystkie potrzebne media wypuszczane "spod domu" (spod podłogi,
    dom stojący na palach/pusto pod nim) lub spuszczane "z poddasza" w pustą
    ścianę i wyciągane w odpowiednim miejscu ze ściany. Tyle że to nie w
    naszym klimacie...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 87. Data: 2009-03-29 19:40:48
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > stojący na palach/pusto pod nim) lub spuszczane "z poddasza" w pustą
    > ścianę i wyciągane w odpowiednim miejscu ze ściany. Tyle że to nie w

    ja bym sie na takie cos nie zdecydowal nawet w innym klimacie.... smierdzi
    mi to prowizorka.
    nie lubie takich lichych konstrukcji, to jest dobre do powierzchni biurowej
    gdzie mozna sobie dzielic pomieszczenia jak sie chce.
    a w domu jakos wole inne konstrukcje :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 88. Data: 2009-04-02 19:50:49
    Temat: Re: Jakie kable po?????
    Od: Diseq <a...@w...pl>

    kiki pisze:

    > budki :-) Prądu pobierają prawie zero. mają wake on lan, a zwykły aparat
    > wymaga zasilania non stop z centralki.

    WOK - Wake on LAN - budzenie przez LAN
    POE - Power over Ethernet

    Mulicie pojęcia :)
    Ale to taki trochę OT

    --

    www.s7-krakow.pl

  • 89. Data: 2009-04-02 21:34:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:

> [...]
    i_stalka_15m.html

    > noooo zakrety ladnie potrafi pociac jak sie mocno ciagnie klinujacy

    jak sie mocno ciągnie to drut sie urywa

  • 90. Data: 2009-04-02 22:20:48
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    i_stalka_15m.html