  • 1. Data: 2012-04-22 11:21:52
    Temat: Jakie meble z płyty
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...spamu.com>

    Witam,
    Chciałem kupić jakieś meble z płyty do salonu. Możecie coś polecić co jest w
    miarę solidne?
    Do tej pory przejechałem się na maksymalnej tandecie Black Red White i
    Bodzio (nie wiem jak rodzinnym firmom nie wstyd czegoś takiego produkować),
    więc to odpada.
    Ogólnie chodzi o to aby meble nie tylko jakoś wyglądały, ale były też
    użytkowe.
    Żeby wytrzymały obciążenie półek książkami, żeby okleiny się nie odklejały,
    żeby płyta nie rozchodziła się etc.

    Z góry dzięki za dobre rady :))
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-04-22 12:52:57
    Temat: Re: Jakie meble z płyty
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    On 22 Kwi, 11:21, "Artur Gatty" <b...@b...spamu.com> wrote:
    > Bodzio (nie wiem jak rodzinnym firmom nie wstyd czegoś takiego produkować),

    Nie widzę nic wstydliwego w spełniu życzeń klientów.

    > Żeby wytrzymały obciążenie półek książkami, żeby okleiny się nie odklejały,
    > żeby płyta nie rozchodziła się etc.

    Meble powinny byc oznaczone współczynnikiem jakości UP, kóry oblicza
    się mnożąc deklarowaną długośc Użytkowania (w latach) przez ilosc
    Przeprowadzek, jakie w nienaruszonym stanie wytrzymają. Wtedy widząc
    dwa "takie same" np. biurka oraz znając ilosc posiadanej kasy
    moglibysmy podjąc decyzję, czy interesuje nas biuro z UP3, czy raczej
    UP12.

  • 3. Data: 2012-04-22 12:54:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Gatty wrote:
> [...]
    > Do tej pory przejechałem się na maksymalnej tandecie Black Red White i
    > Bodzio (nie wiem jak rodzinnym firmom nie wstyd czegoś takiego

    popatrz an oferte VOXA

    kupiłem meble do sypialni i pokoju dzieciaka i są OK wykonane.

  • 4. Data: 2012-04-22 14:37:45
    Od: awow <a...@w...pl>

    > popatrz an oferte VOXA
    >
    > kupiłem meble do sypialni i pokoju dzieciaka i są OK wykonane.

    Potwierdzam, solidne, posiadam meble z kolekcji Romeo i Julia.

    --
    awow

  • 5. Data: 2012-04-22 17:07:47
    Od: "Artur Gatty" <b...@b...spamu.com>

    Użytkownik "awow" napisał w wiadomości grup

    >Potwierdzam, solidne, posiadam meble z kolekcji Romeo i Julia.

    Jaką płyta ma grubość (korpusy i półki)?

  • 6. Data: 2012-04-22 17:25:28
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 kwietnia 2012 12:52:57 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

> [...]
    > dwa "takie same" np. biurka oraz znając ilosc posiadanej kasy
    > moglibysmy podjąc decyzję, czy interesuje nas biuro z UP3, czy raczej

    Zapomniałeś o fraktalu ilości dzieci*wiek, IQ właściciela i paru innych.
    Iloczyn tych wartości to cena mebli.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2012-04-22 17:27:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Gatty wrote:
    > Użytkownik "awow" napisał w wiadomości grup

    > Jaką płyta ma grubość (korpusy i półki)?

    grubości są różne :)

    jakość wykonania jest bardzo wysoka, projekty przemyślane i podpisane przez
    projektantów (mających jakieś referencje). Meble są ładne. Okucia wysokiej
    klasy, szyny bluma, dobre zawiasy itp...

    Większość mebli innych producentów wygląda jakby projekty robiły osoby nie
    mające grama poczucia gustu. Pomijam kwestie technologii.

  • 8. Data: 2012-04-23 07:19:30
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    On 22 Kwi, 11:21, "Artur Gatty" <b...@b...spamu.com> wrote:
    > Bodzio (nie wiem jak rodzinnym firmom nie wstyd czegoś takiego
    > produkować),

    Nie widzę nic wstydliwego w spełniu życzeń klientów.
    ====================
    No ja nie wiem, czy spełniają. Rozumiem tandetę, jaką czasem oferuje IKEA:
    tanie, przy składaniu wszystko do siebie pasuje. No a że nietrwałe? No to
    trzeba było kupić droższe. U Bodzia- niestety- tamdeta poraża: elementy do
    siebie nie pasują, po skręceniu coś, co nawet mogło być ładne i ładne jest z
    daleka- z bliska poraża niedoróbkami

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 9. Data: 2012-04-24 16:00:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chiron" jn2op2$3tq$...@n...news.atman.pl

> [...]
    elementy do siebie nie pasują, po skręceniu
    > coś, co nawet mogło być ładne i ładne jest z daleka- z bliska poraża niedoróbkami

    Czyli nie tylko ja mam to wrażenie?

    -=-

    IMO najlepiej dorwać tanie płyty sosnowe (Leroj miał kiedyś
    bardzo tanią sosnę w płytach) i zbudować własne meble. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-04-24 18:03:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    >
    > IMO najlepiej dorwać tanie płyty sosnowe (Leroj miał kiedyś
    > bardzo tanią sosnę w płytach) i zbudować własne meble. :)

    super pomysł...

    tylko ze trzeba kupić sporo narzędzi i mieć jakiś warsztat. przy małej
    produkcji może wyjśc drożej niż dobre meble.