  • 21. Data: 2011-06-17 13:23:30
    Temat: Re: Jakie pralki sie teraz kupuje?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4dfb48f4$...@n...home.net.pl...

    > Mozna znalezc solidne zródla second handu. Po co wydawac 3000 zl,
    > gdy mozna 800 ...

    a możesz tu lub na priv podać te solidne źródła, widziałem lata temu
    ściąganą z niemiec kuchenkę gazową, ale z blatem jak w elektrycznej, w
    polsce nie do dostania, a podoba mi się ;)

  • 22. Data: 2011-06-17 19:32:47
    Od: w_e <w...@o...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 12:23:57 +0200, krys napisał(a):

    > Chetnie pośledze watek, bo w końcu trzeba bedzie cos kupic, jak się cześci
    > pokończą. Póki co z braku laku typuje siedmiokilogramowego Boscha, ze
    > wzgledu na dostępność serwisu ( i fakt, że uchwyty do lodówki wymienili jako
    > gwarancyjne, chociaż mogli się wyłagać "uszkodzeniem mechanicznym").

    Bo wasz serwis fajny, ten na nasz rejon chciał wymienić za kupę kasy :(

    --
    w_e

  • 23. Data: 2011-06-17 19:36:19
    Od: w_e <w...@o...pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 10:57:47 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Czyli poki co tylko jeden glos za electroluxem. Ech... cienko :(
    Ja za Boschem, ale nie chcesz. U nas Bosch funcjonuje bezproblemowo w
    postaci pralki, zmywarki, lodówki, piekarnika, płyty gazowej i suszarki.
    Nie narzekam.

    --
    w_e

  • 24. Data: 2011-06-17 21:24:38
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jest cos w miare normalnie dzialajacego, z dobra gwarancja i w normalnej
    > cenie? :) Chodzi o zwykla pralke pakowana od przodu...

    Razem z zakupionym domem, 5 lat temu, odziedziczylismy stary model indesita.
    Dzialal idealnie, jedyna usterka to wymiana szczotek. Niestety padl czujnik
    poziomu wody, dobrze ze nie zalalo nam mieszkania.
    Szybka decyzja i kupilismy boscha.
    Zmywarka tej samej firmy dziala juz prawie 4 lata bez zadnej usterki.
    Z drugiej strony jesli jakas firma oferuje darmowa albo bardzo tania dluga
    gwarancje na swoje produkty, to rozwazyl bym ich oferte.

  • 25. Data: 2011-06-18 09:36:38
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 17 Cze, 14:58, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
    > Dla mnie tak, poniewa wk adam tam swoj bielizn osobist i r czniki i nie
    > chc ich pra w czym , w czym kto mo e pra swoje buty z wszelkim hivem z
    > ulicy na podeszwie albo inne tego typu brudy.

    Faktycznie, buty z hivem to zgroza której sobie nie wyobrażałem, a na
    brak wyobraźni nie narzekam :P

    L.

  • 26. Data: 2011-06-19 17:25:43
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-06-17 15:23, szerszen pisze:

    > a możesz tu lub na priv podać te solidne źródła, widziałem lata temu
    > ściąganą z niemiec kuchenkę gazową, ale z blatem jak w elektrycznej, w
    > polsce nie do dostania, a podoba mi się ;)

    No dobra - tu bralem i spokojnie moge polecic ze wzgl. na eleganckie
    rozwiazanie spraw trudnych (mieszkam w Bialymstoku, oni w Gdansku):
    http://www.askomis.pl

    --
    A S

  • 27. Data: 2011-06-20 15:36:23
    Od: ms <n...@n...com>

    W dniu 2011-06-16 16:54, Jacek Osiecki pisze:
    > Witam,
    >

    > Myslalem ze kupuje sie boscha, ale jak zajrzalem na opinie tu i owdzie to
    > totalna porazka - przy wszystkich modelach ludzie narzekaja ze co chwila
    > pada i nic nie dziala :)

    Ja równiez nie polecam Boscha. Mój egzemplarz w sposób losowy informuje
    o zbyt dużej ilości środka piorącego. Serwis Boscha uważa, ze wszystko
    jest w porządku i nie jest w stanie usunąć usterki. Jednak pralka w
    większości przypadków prania na 8kg programie i niezależnie od ilości
    oraz producenta użytego proszku (testowane od 60ml do 180ml, gdy
    zalecenia producenta proszku to około 140ml/5kg prania) po zakończeniu
    prania zgłasza komunikat ze użyto za dużo środka piorącego. Droga pralka
    i niestety bez rewelacji, konkurencja za te pieniądze oferuje więcej.
    Acha i 8kg to bzdura nie da się wepchnąć tyle prania.
    Dziś brałbym Electroluxa.

    ms.

  • 28. Data: 2011-06-20 19:19:47
    Od: "widow" <w...@t...pl>

> [...]
    > myslec czy by jednak nie kupic czegos nowego :)
    >
    > Myslalem ze kupuje sie boscha, ale jak zajrzalem na opinie tu i owdzie to
    > totalna porazka - przy wszystkich modelach ludzie narzekaja ze co chwila
    > pada i nic nie dziala :)
    > Wiem ze nie kupuje sie tez Polara (po slynnym "teraz polska" polprodukcie
    > pt. Gracja)...
    >
    > Liebherr czy Miele pominmy, bo nie mialem okazji napasc na bank...
    >
    > Jest cos w miare normalnie dzialajacego, z dobra gwarancja i w normalnej
    > cenie? :) Chodzi o zwykla pralke pakowana od przodu...

    Jeszcze chyba nikt nie wspomniał o firmie AEG, wiem wiem, to Elektrolux, z
    jednym ale:
    możesz kupić pralkę wyprodukowaną w Niemczech i to nie żart jeszcze takowe
    można dostać:)
    Ja posiadam taką pralkę od ponad 5 lat, kilka kontrolek i przycisków +
    pokrętło ustawiania programu. Świadomie wybrałem taką pralkę, miała być
    prosta w obsłudze i niezawodna, nie będziesz przecież siedzieć przed pralką
    i gapić się w LCD :P
    Jestem odpukać bardzo zadowolony.
    Wielkim łukiem omijam sprzęt, który posiada mnóstwo bajerów, które tak na
    prawdę niewiele dają, a są przyczyną większości usterek.

  • 29. Data: 2011-06-21 07:17:22
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    ms <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    >i niestety bez rewelacji, konkurencja za te pieniądze oferuje więcej.
    >Acha i 8kg to bzdura nie da się wepchnąć tyle prania.

    Tak to jest jak automat stara sie byc madrzejszy od czlowieka.
    Nie kupowac przemadrzalych pralek.

  • 30. Data: 2011-06-27 12:45:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-06-17 12:57, Jacek Osiecki pisze:

    > Czyli poki co tylko jeden glos za electroluxem. Ech... cienko :(

    Nie jeden, jakbys przejrzal archiwum to bys znalazl wiecej.

    Temat pralki wracal na tej liscie czesto, mi sie nie chce kolejny raz
    pisac dlaczego i ktory elektrolux jest OK.

    KJ