  • 11. Data: 2010-09-07 19:29:02
    Temat: Re: Jakie reduktory ciśnienia wody polecacie?
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:i662d4$kr7$1@news.onet.pl...

    > Ja mam Caleffi 3/4" z wewnetrznymi gwintami, ale Honeywell czy Watts tez
    > bedzie git. Nie kupuj 1/2" bo na wejsciu do instalacji bedziesz od razu
    > dlawil przeplyw i byc moze stad u kolegi Yzedef'a takie spostrzezenia przy
    > podlewaniu. Ja mam trzy zraszacze wynuzalne na jednej rurze i 3 bar moze
    > wydaje sie bardzo lekko przy malo w deklarowanym zasiegu duzego zraszacza,
    > ale generalnie 3 bar daje rade.

    Hej, ja tez mam wattsa na 3/4 i ustawionego na 2 bary z tym iz wyjscie na
    ogrod mam zrobione od razu po zaworze skazeniowym przed reduktorem, a
    spostrzezenia mam takie patrzac na cisnienie jakie mam w kranie, napelnic z
    niego beczke jakas czy podlac trawe normlanie ze szlaufa czasowo bez
    porowniania dluzej by trwalo, hydraulik zreszta specjlanie mi tak zrobi bo
    stwierdzil iz na ogrod musi byc pelne cisnienie i w sumie z nim sie zgadzam
    :)

    Pzdr
    Yzedef

  • 12. Data: 2010-09-07 19:42:06
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Yzedef" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > porowniania dluzej by trwalo, hydraulik zreszta specjlanie mi tak zrobi bo
    > stwierdzil iz na ogrod musi byc pelne cisnienie i w sumie z nim sie

    Pomysl z pominieciem reduktora jest godny uwagi, ale Ty masz 2 bar, to w
    sumie dosc malo.
    Ja mam oddzielna instalacje dla studni, wiec wodociag zrobilem razem z
    reszta.

    Pozdro.. TK