  • 1. Data: 2013-12-17 08:44:50
    Temat: Jakie tanie filizanki do kawy?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Potrzebuję parędziesiąt filiżanek do kawy, na imprezę (nie domową, lecz klubową, ale
    co za różnica).
    Nie chcę filiżaneczek jednorazowych plastikowych, jakoś picie gorącego napoju z
    plastiku do mnie nie przemawia.
    Poza tym imprezy są organizowane ze 2-3 razy w roku, więc nie potrzeba wyrzucać, ale
    też nie ma dużych funduszy na jednorazowy
    zakup.
    Przychodzi Wam do głowy jakieś rozwiązanie (kawowy odpowiednich tanich i masowych
    szklanek "literatek")?

  • 2. Data: 2013-12-17 08:49:32
    Temat: Re: Jakie tanie filizanki do kawy?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-12-17 08:44, 666 pisze:
> [...]
    > wyrzucać, ale też nie ma dużych funduszy na jednorazowy zakup.
    > Przychodzi Wam do głowy jakieś rozwiązanie (kawowy odpowiednich tanich i
    A hasło "wypożyczalnia zastawy stołowej"?
    Jacek

  • 3. Data: 2013-12-17 09:01:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 08:44:50 UTC+1 użytkownik 666 napisał:

    > Przychodzi Wam do g�owy jakie� rozwi�zanie (kawowy odpowiednich tanich i
    >masowych szklanek "literatek")?
    IKEA

  • 4. Data: 2013-12-17 10:41:58
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Kłopot (dojazd, odwiezienie), dla tej liczby nie opłaca się.

    -----

  • 5. Data: 2013-12-17 10:44:29
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Jako żyw nie widziałem w Ikei filiżanek do espresso.
    Kubki mniej lub bardziej ludowe, gliniane, jak szwedzka kultura to tak, ale
    filiżanki do kawy (espresso) w Ikei??

    -----

  • 6. Data: 2013-12-17 12:46:22
    Od: Sara <s...@g...com>

> [...]
    > wyrzucać, ale też nie ma dużych funduszy na jednorazowy zakup.
    > Przychodzi Wam do głowy jakieś rozwiązanie (kawowy odpowiednich tanich i

    http://www.sklep.eskot.pl/PORCELANA/cid,51773837,ind
    ex.html
    Tanio i w miarę estetycznie.

  • 7. Data: 2013-12-17 12:59:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 10:44:29 UTC+1 użytkownik 666 napisał:
    > Kubki mniej lub bardziej ludowe, gliniane, jak szwedzka kultura to tak, ale
    >fili�anki do kawy (espresso) w Ikei??
    Słabo patrzałes;)

  • 8. Data: 2013-12-17 16:21:28
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Dzięki Saro, tania jest ta linia wzornicza:
    www.sklep.eskot.pl/Porcelana-Gastronomiczna-Isabell/
    cid,52036066,index.html

    (filiżanka 80 ml do espresso bez spodka 2,41 zł brutto):
    http://www.sklep.eskot.pl/Porcelana-Gastronomiczna-I
    sabell/Filizanka-do-espresso-0-08-L-Isabell/pid,3696
    ,cid,52036066,product.html

    (filiżanka 200 ml do cappuccino bez spodka 3,92 zł brutto):
    http://www.sklep.eskot.pl/Porcelana-Gastronomiczna-I
    sabell/Filizanka-0-20-L-Isabell/pid,3698,cid,5203606
    6,product.html

    Na klubowe spotkania raz na kilka miesięcy zapewne wystarczy :-)

    -----
    "Sara" <s...@g...com> wrote