  • 1. Data: 2010-08-08 17:44:31
    Temat: Jakie urządzenia do zabudowy?
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Witam ponownie! Jakie macie doświadczenie z urządzeniami do zabudowy?
    Którymi lodówkami, kuchenkami (płyta ind.), zmywarkami warto się
    zainteresować? Chodzi o optymalne cenowo, nie za drogie zabudowanie urządzeń
    w aneksie kuchennym.Pozdrowionka!

  • 2. Data: 2010-08-09 16:47:29
    Temat: Re: Jakie urządzenia do zabudowy?
    Od: "Silver" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Ada" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zainteresować? Chodzi o optymalne cenowo, nie za drogie zabudowanie
    > urządzeń w aneksie kuchennym.Pozdrowionka!

    Niedrogie czyli jaki pulap cenowy masz na mysli?

  • 3. Data: 2010-08-09 18:49:51
    Temat: Re: Jakie urz?dzenia do zabudowy?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Silver" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ada" <A...@o...pl> napisał w wiadomo?ci
    >

    > Niedrogie czyli jaki pulap cenowy masz na mysli?

    Kupujesz wszystko Bosch/Siemens i juz

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-08-09 19:09:34
    Od: "Silver" <r...@o...pl>

    > Kupujesz wszystko Bosch/Siemens i juz

    Bosh i Siemens to marki na pewno NIE optymalne cenowo :)

    Okap, plyte i piekarnik mysle mozesz kupic z tanszej firmy, np Amica.
    Lodowki bym juz sie nie odwazyl i faktycznie kupil cos z Bosha, Siemensa,
    Electroluxa

  • 5. Data: 2010-08-09 19:38:57
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    >
    > Okap, plyte i piekarnik mysle mozesz kupic z tanszej firmy, np Amica.
    > Lodowki bym juz sie nie odwazyl i faktycznie kupil cos z Bosha, Siemensa,

    Jestem zbyt ubogi, aby było mnie stać na remont z powodu zalania chaty przez
    kiepską pralkę Beko. Okap Amica jest u mojej mamy - straszny hałas, słabo
    ciągnie.
    Zmywarka Bosch kosztuje od 900 zł i taka najtańsza wystarczy.

  • 6. Data: 2010-08-09 20:32:37
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Okap, plyte i piekarnik mysle mozesz kupic z tanszej firmy, np Amica.
    > Lodowki bym juz sie nie odwazyl i faktycznie kupil cos z Bosha, Siemensa,
    > Electroluxa

    A widziałeś te lodówki Boscha czy Siemensa? Są po prostu strasznie brzydkie.
    Ja mam drugą lodówkę Samsunga i to był wybór optymalny w tej klasie (side by
    side). A obejrzałem więszość modeli konkurencji. Ale i tak największym
    rozczarowaniem był Liebherr - siermiężne wzornictwo, cena z kosmosu.
    Z produktów Amiki to można kupić piekarnik, ale zmywarki już nigdy od nich
    nie kupię (chłam). Kuchenką mikrofalową od Boscha jestem bardzo rozczarowany
    i kupiłem ją praktycznie tylko by pasowała do pozostałej zabudowy w słupku.

  • 7. Data: 2010-08-09 20:42:36
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    wiadomości news:i3polc$5st$1@news.onet.pl...

    > nie kupię (chłam). Kuchenką mikrofalową od Boscha jestem bardzo
    > rozczarowany i kupiłem ją praktycznie tylko by pasowała do pozostałej
    > zabudowy w słupku.
    A co może rozczrowac w kuhence mikrofalowej?

    Kris

  • 8. Data: 2010-08-09 20:47:11
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:i3polc$5st$1@news.onet.pl...

    > A widziałeś te lodówki Boscha czy Siemensa? Są po prostu strasznie
    > brzydkie.

    Z tego powodu się je zabudowuje. Przed zabudową są ohydne.

  • 9. Data: 2010-08-09 20:50:07
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Z tego powodu się je zabudowuje. Przed zabudową są ohydne.

    Zabuduj side by side z kostkarką. A lodówka zabudowana jest mało praktyczna
    w mniejszej kuchni.

  • 10. Data: 2010-08-09 20:56:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 22:50:07 +0200, Boombastic napisał(a):

    > A lodówka zabudowana jest mało praktyczna
    > w mniejszej kuchni.

    "Nie zrozumiałaś aluzji. Kim ty jesteś by wydawać takie kategoryczne
    opinie?
    I kogo obchodzi twoja opinia?"