  • 11. Data: 2010-08-09 21:02:30
    Temat: Re: Jakie urządzenia do zabudowy?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    news:24xrbop64qjy$.wxo5oris6gey$.dlg@40tude.net...

    > "Nie zrozumiałaś aluzji. Kim ty jesteś by wydawać takie kategoryczne
    > opinie?

    Jestem użytkownikiem i nie wstydzę się swojej opinii.

    > I kogo obchodzi twoja opinia?"

    Na przykład Jana Werblińskiego oraz Adę.

  • 12. Data: 2010-08-09 21:03:46
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > A co może rozczrowac w kuhence mikrofalowej?

    Jej funkcjonalność, wykonanie, objętość (kuchenka do zabudowy). Wcześniej
    miałem kuchenkę wolnostojącą Whirlpoola szósty zmysł, który jako tako
    działał (nie zawsze, ale czasem całkiem dobrze). Całą procedura uruchomienia
    tamtej kuchenki to praktycznie wciśnięcie jednego przycisku. Do tego talerz
    crisp który idealnie nadawał się do dosyć szybkiego pieczenia frytek czy też
    innych produktów. Drzwi otwierane do dołu przez co można było wysunąć
    potrawę, zamieszać, sprawdzić i wsunąć dalej.
    A kuchenka Boscha do zabudowy ma małą objętość wnętrza i funkcjonalność
    cepa. Znowu trzeba się zastanawiać jaka moc, jaki czas, patrzeć by nie
    wikipiało. Jakbym się cofnął o jakieś 15 lat z ceną o 1000 zł za dużą. Do
    tego wykonanie pokręteł tak wykonane jakby się miały zaraz urwać. Niestety,
    wybór takich kuchenek do zabudowy jest dosyć mały.
    O wyglądzie nie piszę, bo Bosch i Siemens jest znany raczej z industrialnego
    wzornictwa i jednym albo to pasuje, albo muszą to ścierpieć.
    Sytuację ratuje szybkogrzejący piekarnik, ale niesmak pozostał.

  • 13. Data: 2010-08-09 21:07:10
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:i3ppm5$8lv$1@news.onet.pl...

    > Zabuduj side by side z kostkarką. A lodówka zabudowana jest mało
    > praktyczna w mniejszej kuchni.

    Nie potrzebuję kostkarki. Zabudowana jest praktyczna, bo jej nie widać.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2010-08-09 21:13:08
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nie potrzebuję kostkarki. Zabudowana jest praktyczna, bo jej nie widać.

    Mi się wydawało, że kwestia wyglądu to estetyta, a nie praktyczność.

  • 15. Data: 2010-08-09 23:24:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Aug 2010 23:02:30 +0200, Boombastic napisał(a):

    > Jestem użytkownikiem i nie wstydzę się swojej opinii.

    > Na przykład Jana Werblińskiego

    Werbińskiego? jesteś pewny?
    By J.W.:
    "Zabudowana jest praktyczna, bo jej nie widać."

    Co do Ady - się okaże :-)

  • 16. Data: 2010-08-10 09:06:53
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > A widziałeś te lodówki Boscha czy Siemensa? Są po prostu strasznie
    > brzydkie.

    I to jest najważniejsze :)
    A póżniej się ludzie dziwią ze się psuje.

  • 17. Data: 2010-08-10 09:19:22
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > I to jest najważniejsze :)
    > A póżniej się ludzie dziwią ze się psuje.

    Też nie wiem co ładnego/brzydkiego może być w sprzęcie agd. Ten ma działac i
    tyle.
    Z druguiej strony tez nie ma senu przepłacac za nalepke Boscha Siemensa itp.
    Wielokrotnie sie przekonałem że rzeczy mniej znanych firm maja porównywalna
    funkcjonalność przy sporo nizszej cenie.
    No i np w przypadku elektronarzedzi nie ma kłopotu z serwisem- w markecie po
    okazaniu paragonu ymieniają na sprawny egzeplarz a takiBosch trzeba oddac na
    dwa tygodnie do serwisu.

    Krzysiek

  • 18. Data: 2010-08-10 09:35:30
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    wiadomości news:i3ppm5$8lv$1@news.onet.pl...

    > Zabuduj side by side z kostkarką. A lodówka zabudowana jest mało
    > praktyczna w mniejszej kuchni.
    Nie wiem dlaczego zabudowana jest mniej praktyczna ?
    Co do side by side z kostkarką to istnieją takie do zabudowy , jakieś pół
    roku temu projektowałem kuchnie z taką lodówką (drzwi są przygotowane pod
    zawieszenie frontu meblowego).

  • 19. Data: 2010-08-10 09:52:29
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Też nie wiem co ładnego/brzydkiego może być w sprzęcie agd. Ten ma działac
    > i tyle.

    I tutaj się mylisz. Idź do sklepu i stań obok podobnych lodówek róznych
    producentów. Te niby najdroższe i najlepsze mają stylistykę rodem z Polaru.
    Do tego dochodzi sposób oświetlenia, objętości wnętrza, rozmieszczenia
    półek, wyposażenia dodatkowego, nowinek technicznych.
    To samo możesz powiedzieć o dowolnym produkcie - ma działać a nie wyglądać,
    ale to nie jest prawda. Dlaczego twoje auto nie wygląda jak karton po
    lodówce? Dlaczego nawet komputery mają teraz atrakcyjne obudowy zamiast
    takich siermiężnych sprzed lat?

  • 20. Data: 2010-08-10 10:14:49
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Nie wiem dlaczego zabudowana jest mniej praktyczna ?

    Zwykle lodówka do zabudowy zajmuje więcej miejsca niż wolnostojąca o takich
    samych parametrach objętości wnętrza lub patrząc inaczej - mając takie same
    wymiary lodówka wolnostojąca może mieć więszą objętość i funkcjonalność
    (zależy to jeszcze od szczegółowego rozplanowania mebli i obudów w kuchni),
    stosowanie dodatkowej obudowy jest droższe, w przypadku poważnej awarii
    lodówki może sie okazać, że na jej miejsce nie wstawimy nowej bo nie ma
    takich już w produkcji (specyficzne wymiary) lub wybór takich lodówek jest
    ograniczony.

    > Co do side by side z kostkarką to istnieją takie do zabudowy , jakieś
    > pół roku temu projektowałem kuchnie z taką lodówką (drzwi są przygotowane
    > pod zawieszenie frontu meblowego).

    To jest raczej rozwiązanie dla desperatów i też dotyczy bardzo wąskiej grupy
    lodówek i pozbawia ich dodatkowych zalet typu łatwe dojście do kostkarki czy
    dodatkowych drzwiczek w drzwiach. Sam wybór lodówek tego typu w Polsce nie
    jest zbyt duży, bo głównie Samsung oferuje duży wybór modeli, ale nie ma do
    zabudowy. A tych do zabudowy to ile widziałeś? Ze trzy?