  • 21. Data: 2011-09-23 21:11:45
    Temat: Re: Jakiego producenta kominków unikać/szukać
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > No to jak w kominku to nie w kotle.
    > mieszy mnie nazywanie kot a pokojowego kominkiem.
    > To co posiada p aszcz wodny to nie jest kominek ale kocio . Nie ma to nic
    > wsp lnego z prawdziwym kominkiem.

    a co śmiesznego w kotle...? zwał, jak zwał, szczególnie, że po
    zabudowaniu i kominek i kocioł pokojowy, wyglądają tak samo... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 22. Data: 2011-09-23 21:22:53
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-09-2011 o 21:54:27 janko walski <j...@o...com.pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > No to jak w kominku to nie w kotle.
    > Śmieszy mnie nazywanie kotła pokojowego kominkiem.
    > To co posiada płaszcz wodny to nie jest kominek ale kocioł. Nie ma to
    > nic wspólnego z prawdziwym kominkiem.
    Powiem krótko, pieprzysz jak nawiedzony.
    Mam kominek z płaszczem drugi sezon.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 23. Data: 2011-09-24 02:23:54
    Od: "Szolek" <m...@n...gmail.com.wytnij.to>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-09-23 16:33, Szolek pisze:

    > Lecz i tak nie narzekam. Zimą spalam gazu za 400pln plus 1m3 drewna.

    Tiaaa...

    Coś nie tak??

    --
    Szolek
    Verba docent, exempla trahunt (czy jakoś tak :))

  • 24. Data: 2011-09-24 07:30:11
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-09-24 04:23, Szolek pisze:
    > Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup

    > Tiaaa...
    >
    > Coś nie tak??

    Chyba, że dodasz, że miesięcznie :)

  • 25. Data: 2011-09-24 11:29:53
    Od: "Szolek" <m...@n...gmail.com.wytnij.to>

    Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-09-24 04:23, Szolek pisze:
    > Użytkownik "wolim" napisał w wiadomości grup

    > Tiaaa...
    >
    > Coś nie tak??

    Chyba, że dodasz, że miesięcznie :)

    A!!!!
    Sorry... :) Przyjąłem, że zawsze przelicza się to na mc, bo tak rachunek
    za gaz przychodzi :)
    Ależ oczywiście, że na mc!
    Dzięki za zwrócenie uwagi :)

  • 26. Data: 2011-09-24 13:19:53
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    > a co śmiesznego w kotle...? zwał, jak zwał, szczególnie, że po
    > zabudowaniu i kominek i kocioł pokojowy, wyglądają tak samo... :-)

    Ani nie wyglądają tak samo, ani nie funkcjonują tak samo.
    Ponadto przy kominku nie występuje szereg problemów, któe są zmorą kotła
    pokojowego nazywanego mylnie kominkiem z płaszczem wodnym.

  • 27. Data: 2011-09-24 13:25:41
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    > Powiem krótko, pieprzysz jak nawiedzony.
    > Mam kominek z płaszczem drugi sezon.

    Wczonsajonce :)
    Użytkowałeś kiedykolwiek normalny, prawdziwy kominek?
    Myślę, że nie, dlatego pieprzysz o pieprzeniu jak najęty.
    Pogadamy za kilka lat jak już ten Twój pseudokominek wyjdzie Ci bokiem i
    będziesz miał ochotę go wyburzyć.
    Co zaś się tyczy problemów to Marex świetnie je opisał. Ty jeszcze ich nie
    doświadczyłeś, ponieważ jesteś jeszcze w fazie samozachwytu z powodu
    posiadania czegoś co mylnie nazywają kominkiem, ale uwierz mi, że tak samo
    jak większość byłych użytkowników płaszczowców jeszcze nie raz będziesz
    "wieszał psy".

  • 28. Data: 2011-09-24 15:39:49
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Ani nie wygl daj tak samo
    kominek: rama, drzwiczki z szybą, obudowa
    kocioł pokojowy: rama, drzwiczki z szybą, obudowa
    wyglądają tak samo...

    > ani nie funkcjonuj tak samo.

    a ktoś tu twierdzi, że tak jest...?

    > Ponadto przy kominku nie wyst puje szereg problem w, kt e s zmor kot a
    > pokojowego nazywanego mylnie kominkiem z p aszczem wodnym.

    powiem tak, pieprzysz jak połamany o problemach, o których gdzieś tam
    słyszałeś, od ludzi, którzy znają ludzi, którzy słyszeli, że ktoś tam
    mówił, że ktoś mówił, że kominek z płaszczem jest do dupy... nie
    potrafisz zrobić poprawnie instalacji kominka, to nie dziwne, że
    będziesz twierdził, że jest do dupy, to taka przypadłość marudnych
    fachowców z duuużym doświadczeniem...
    zamontujesz sobie kominek z płaszczem, to wtedy będziemy gadać o
    konkretach, wytkniemy błędy, pomożemy je naprawić, może się czegoś
    nauczysz... a tak to bez sensu jest...

    pozdrawiam
    s_13

  • 29. Data: 2011-09-24 15:55:59
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Co zaś się tyczy problemów to Marex świetnie je opisał. Ty jeszcze ich nie
    > doświadczyłeś, ponieważ jesteś jeszcze w fazie samozachwytu z powodu
    > posiadania czegoś co mylnie nazywają kominkiem

    Marex ma Jotula, a o kominkach z płaszczem wie tyle co ty, czyli
    nic...

    > ale uwierz mi, że tak samo
    > jak większość byłych użytkowników płaszczowców jeszcze nie raz będziesz
    > "wieszał psy".

    jak nie daj boże zabierzesz się za jego montaż z taką "wiedzą" w
    temacie, to na pewno będzie wieszał... może zanim zaczniesz negować,
    wgłęb się w temat, zobacz jakieś poprawnie zamontowane i dobrane
    kominki z płaszczem i wtedy pogadamy...
    BTW zauważyłem prawidłowość, przed montażem kominka (i przed wyborem,
    jaki system) zaprosiłem kilku fachowców, i każdy, który odradzał
    kominek wodny, okazywał się po krótkim wywiadzie na ten temat,
    totalnym laikiem w temacie... i proponował zwykły z DGP...:-), na
    pytanie, jak zamierza przepchnąć powietrze do sypialni kanałem 10 m w
    kilkoma zakrętami po drodze, mówił tylko: "zrobi się..." ba... w
    czasie budowy nigdy nie spotkałem fachowca, który stwierdził: "nie
    podejmę się, bo nie potrafię..." tylko: materiał do dupy... inwestor
    coś wymyśla... tak się nie da (chociaż gówno się na tym znał)...

    pozdrawiam
    s_13

  • 30. Data: 2011-09-24 17:55:12
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>