  • 1. Data: 2009-08-10 17:21:38
    Temat: Jakies robaczki?
    Od: mabix <m...@o...pl>

    Co to jest i jak tego sie pozbyc? robaki oblegaja moje ketapangi na
    balkonie i to chyba one tworza takie dziwne lepkie kuleczki. POMOCY!

    http://mehi.na1.pl/IMG_3745.jpg
    http://mehi.na1.pl/IMG_3751.jpg
    http://mehi.na1.pl/IMG_3752.jpg

  • 2. Data: 2009-08-11 21:14:43
    Temat: Re: Jakies robaczki?
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h5pkv6$igd$1@news.onet.pl mabix <m...@o...pl>
    napisał(a):

    > Co to jest...

    Hejka. Skoczki. Ale te kuleczki to nie ich robota.
    Pozdrawiam wektorowo Ja...cki

  • 3. Data: 2009-08-11 22:16:53
    Od: mabix <m...@o...pl>

    Dirko pisze:
    > W wiadomości news:h5pkv6$igd$1@news.onet.pl mabix <m...@o...pl>

    > Hejka. Skoczki. Ale te kuleczki to nie ich robota.
    > Pozdrawiam wektorowo Ja...cki

    hej :) Te kuleczki to podobno spadź wiec i mszyce. zaatakowane rosliny
    juz i tak gubily liscie wiec niewiele mialam dostracenia, poszlam do
    kwiaciarni, kupilam spray na mszyce, zastosowalam i po godzinie pod
    lisciami nie bylo juz ani szkodnikow ani lepkiej masy. co jakis czas mam
    powtarzac.zobaczymy czy podziala :)
    rowniez pozdrawiam kolorowo ;)

  • 4. Data: 2009-08-12 15:17:42
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Dirko" pewnie wie lepiej:

    > Hejka. Skoczki. Ale te kuleczki to nie ich robota.
    > Pozdrawiam wektorowo Ja...cki

    Hejka. Mnie to wygląda na wciornastki

    Zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2009-08-12 21:17:40