  • 1. Data: 2009-05-24 15:58:37
    Temat: Jakiś bydlak w ogrodzie.
    Od: kraf101 <z...@g...com>

    Witam,

    Mam kawałek trawnika w Wawie na Saskiej Kępie i jakiś bydlak mi go
    dziurawi. Na kreta to chyba za małe dziury, (foto:
    http://www.zxraf48kb.republika.pl/images/bydlak.jpg )poza tym całego
    ogrodu jest ze 50m^2, a naokoło podmurowane ogrodzenia.
    Czy możecie określić, kto mi grasuje po ogrodzie i czy i jak go
    wymeldować?

  • 2. Data: 2009-05-24 17:04:05
    Temat: Re: Jakiś bydlak w ogrodzie.
    Od: "Marek Migurski" <m...@i...eu>

    Użytkownik "kraf101" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Może królik

  • 3. Data: 2009-05-25 05:46:30
    Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > ogrodu jest ze 50m^2, a naokoło podmurowane ogrodzenia.
    > Czy możecie określić, kto mi grasuje po ogrodzie i czy i jak go

    Stawiam na nornicę.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2009-05-25 07:52:16
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "kraf101" wrote ...

    > Czy możecie określić, kto mi grasuje po ogrodzie i
    > czy i jak go wymeldować?

    Ręczne sposoby raczej zawodzą i na Twoim miejscu zacząłbym dokarmiać
    okoliczne koty, po zanęceniu ze dwóch kotów zmniejszył bym radykalnie
    dzienną dawkę żarcia i może wzięłyby się do roboty koteczki .. na
    domowe raczej nie licz
    Oczywiście możesz zawsze zabetonować, a beton pokryć sztuczną trawą
    ale zapewne nie o taką poradę Ci chodziło :)
    A.

  • 5. Data: 2009-05-25 14:54:24
    Od: kraf101 <z...@g...com>

    On 25 Maj, 09:52, "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> wrote:
> [...]
    > okoliczne koty, po zanęceniu ze dwóch kotów zmniejszył bym radykalnie
    > dzienną dawkę żarcia i może wzięłyby się do roboty koteczki .. na

    A zakładając, że okoliczne koty są kiepskie, to jest jakaś inna
    skuteczna metoda pozbycia się bydlaka?

    Dzięki
    RAF

  • 6. Data: 2009-05-26 06:54:57
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Aaron napisał:
> [...]
    > okoliczne koty, po zanęceniu ze dwóch kotów zmniejszył bym radykalnie
    > dzienną dawkę żarcia i może wzięłyby się do roboty koteczki .. na

    Zabobon, jeden z licznych w kocim temacie. Najedzony kot lepiej
    i chętniej poluje. Nie wszystkie koty mają zacięcie łowieckie,
    zależy to od tego, jak długo pozostawały z matką i czy matka była
    polująca. Bardziej łowne są kotpanny, ale nie jest to regułą.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 7. Data: 2009-05-26 07:09:35
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zależy to od tego, jak długo pozostawały z matką i czy matka była
    > polująca. Bardziej łowne są kotpanny, ale nie jest to regułą.

    Najlepsze na gryzonie, nawet na szczury wędrowne są perliczki. Nie zostawią
    żyjącego.

  • 8. Data: 2009-05-26 09:23:35
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Krystyna Chiger" wrote ...

    > Zabobon, jeden z licznych w kocim temacie.

    Uprościłem sprawę tak jak i Ty upraszczasz:

    > Najedzony kot lepiej i chętniej poluje.

    Najedzony kot łowi bardziej dla zabawy albo dla młodych, ergo
    najlepiej sprawuje się łowna i najedzona matka młodych kotów, ponieważ
    instyktownie wie, że świeże i prawie żywe żarcie jest dla nich
    najlepsze! Tylko skąd taką wziąć na zawołanie? :)

    A.