  • 1. Data: 2009-09-22 07:20:16
    Temat: Jakosc Cersanit
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,

    Ostrzezenie dla tych. którzy maja zamiar kupić płytki gresowe f-my
    Cersanit. Nie wiem jak w innych przypadkach, ale gres polerowany Kando -
    Bianko wyglada tak: www.gresowe.home.pl
    Cena katalogowa tych płytek to powyżej 150pln/m2.

    Oczywiscie problem pojawil sie w momencie rozpoczecia prac przez ekipe.
    Tak wiec uwazajcie. Trzeba piekielnie uwaznie sprawdzac co sie kupuje bo
    potem sa problemy (czas oczekiwania na te plytki do 6 tygodni )

    pozdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-09-22 07:21:15
    Temat: Re: Jakosc Cersanit
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Laphroaig wrote:
> [...]
    > Tak wiec uwazajcie. Trzeba piekielnie uwaznie sprawdzac co sie kupuje bo
    > potem sa problemy (czas oczekiwania na te plytki do 6 tygodni )

    Nie nadmieniłem, ze to plytki podobno rektyfikowane, I gatunek

  • 3. Data: 2009-09-22 08:41:59
    Od: "bloom" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie nadmieniłem, ze to plytki podobno rektyfikowane, I gatunek

    Chodzi o te żółte plamy/zacieki?

  • 4. Data: 2009-09-22 12:28:08
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    bloom wrote:

    > Chodzi o te żółte plamy/zacieki?
    Zolte plamy okazaly sie byc plamami po mokrym opakowaniu.
    Producent/sklep zle przechowywal i opakowania zamokly. Na szczescie dalo
    sie to usunac Cilit Bang'iem
    Natomiast to co mnie "boli" to "sciete" rogi. Kafelki maja byc do
    polozenia bezfugowego i te rogi wygladaja zle. Na plytkach Paradyz'a
    (Arkesia gres polerowany) rogi sa bez zarzutu

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-09-22 18:18:51
    Od: "karlos" <k...@t...pl>

    > Oczywiscie problem pojawil sie w momencie rozpoczecia prac przez ekipe.
    > Tak wiec uwazajcie. Trzeba piekielnie uwaznie sprawdzac co sie kupuje bo
    > potem sa problemy (czas oczekiwania na te plytki do 6 tygodni )

    bubel technologiczny
    widac ze podczas wypalania material niekontrolowanie sie skurczyl
    ja bym oddal, zeby sobie wsadzili w du...
    pozdr