  • 141. Data: 2014-07-01 21:50:12
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-01 19:31, Ghost pisze:

    > Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tak to tłumaczyły komuchy i np. mordowały księży.

    Podaj liczbę księży zamordowanych przez komuchów. Wskaż ilu z nich
    zostało zamordowanych za przekonania religijne.

    > Ilu księży zamordowało działaczy partyjnych?

    Myślę, że miliony ludzi zginęło za przyzwoleniem lub za namową papieży i
    księży.
    Począwszy od wypraw krzyżowych i święte inkwizycje, poprzez popieranie
    faszystów, skończywszy na udzielaniu pomocy w ucieczce zbrodniarzy
    hitlerowskich w imię walki z komunizmem.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/ODESSA_(organizacja)
    http://forum.historia.org.pl/topic/8676-watykan-a-dr
    oga-ucieczki-nazistowskich-zbrodniarzy/

  • 142. Data: 2014-07-01 22:19:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-01 18:05, Ghost pisze:

    > Ci którzy deklarują, że należy mordować w imię religii, tak naprawdę tez
    > mordują dla władzy,

    Nieprawda. Fanatycy religijni mordują z pobudek wyłącznie religijnych.
    Zapewne ich "szefowie" - ci, którzy wyprali im mózgi - robią to z powodu
    walki o władzę. Niestety religia zaślepia i budzi niesamowitą agresję.

    A skąd ta agresja? Wydaje mi się, że stąd, że od dziecka ludzie są
    uczeni wiary w jakąś bajkę. Oczywiście po latach w nią wierzą. Aż tu
    nagle zjawia się ktoś, kto próbuje podważyć prawdziwość ich bajki. Stają
    się agresywni ze strachu, że faktycznie wierzą w bajkę, że ich całe
    życie nakierowane na tę bajkę - pryska jak bańka mydlana. Mózg broni się
    przed taką "śmiercią ideologiczną" poprzez bezpośredni atak na "wroga".

    Tak to widzę w uproszczeniu pisząc.

    Współcześni katolicy europejscy są dziś łagodni i mili, ale dlatego, że
    tak naprawdę mało kto wierzy w 100% w te wszystkie bajki w tej religii
    zawarte. Ludzie wybierają sobie, co im wygodnie i co jest zgodne z ich
    wiedzą i poglądami. Tak naprawdę 90% katolików w Polsce powinno zostać
    natychmiast ekskomunikowanych za bluźniercze poglądy religijne.

    Ale co się wyprawia w Afryce? TORTURUJE SIĘ DZIECI. Katoliccy szamani
    (zresztą nie tylko katoliccy) wskazują palcem: ten! To dziecko jest
    opętane przez szatana! Zabić je! I je zabijają.

    Muzułmanie nie lepsi. Wszyscy wiemy, co się tam wyprawia. Jestem
    przerażony, bo ci ludzie przyjeżdżają do Europy i zaczynają u nas
    szarogęsić się, a każdy opór jest dla nich obrazą uczuć religijnych.

    Europa MUSI się zabrać za ten problem, albo za 30 lat zdziczejemy.

    --
    MN

  • 143. Data: 2014-07-01 22:22:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-01 19:38, Ghost pisze:

    > Zapewne jako zagorzały ateista wierzysz, ze świadomość to na 100% wytwór
    > mózgu. Wiec wyobraź sobie, ze na wzór matrixa, ktoś odpalił miliony
    > symulatorów mózgów na jakimś komputerze, takich symulatorów, które
    > wytwarzają świadomość.
    >
    > Dla tych komputerowych świadomości ten ktoś będzie wszechmocnym bogiem.

    Ciekawy ten przykład. Prawda - dla tych symulowanych mózgów komputer
    wydawałby się bogiem, ale wiemy, że bogiem jednak nie jest.

    --
    MN

  • 144. Data: 2014-07-01 22:23:07
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-07-01 19:31, Ghost pisze:

    >Podaj liczbę księży zamordowanych przez komuchów. Wskaż ilu z nich zostało
    >zamordowanych za przekonania religijne.

    Zrob kupe. Napisz jakiego byla koloru.

    >Myślę

    Watpie,

  • 145. Data: 2014-07-01 22:25:44
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    .pl...

    >Nieprawda.

    Samaprawda.

    >Fanatycy religijni mordują z pobudek wyłącznie religijnych.
    >Zapewne ich "szefowie" - ci, którzy wyprali im mózgi - robią to z powodu
    >walki o władzę. Niestety religia zaślepia i budzi niesamowitą agresję.

    Orety!! To tak jak np. kibolstwo.

    Prawda jest taka, ze zaślepienie to nie ma nic wspólnego z religia, jest po
    prostu czymś ogólniejszym.

    >Tak to widzę w uproszczeniu pisząc.

    Yeah... kolejny chłopski filozof.

  • 146. Data: 2014-07-01 22:28:17
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    .pl...

    >Ciekawy ten przykład. Prawda - dla tych symulowanych mózgów komputer
    >wydawałby się bogiem, ale wiemy, że bogiem jednak nie jest.

    Nie komputer a tworca systemu, komputer to tylko swiat. Ten (S)tworca bylby
    tam Bogiem. Bez dwoch zdan.

  • 147. Data: 2014-07-01 22:36:17
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-01 22:25, Ghost pisze:

    > Yeah... kolejny chłopski filozof.

    Chętnie poznam lepszy wyjaśnienie mechanizmu psychologicznego każącego
    zabić obcego człowieka (także dziecko!!), którego pierwszy raz widzisz w
    życiu w imię boga.

    --
    MN

  • 148. Data: 2014-07-01 23:22:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.07.2014 19:57, Ghost pisze:

    > To, że tam nie ma literalnych prawd każdy sensowny kościół wie
    > (sprawdzić czy nie świadek jehowy).

    Kościoły od dawna wiedzą, że to mitologia i zmieniają ją w miarę
    potrzeb. Zresztą oryginalny zbiór określony mianem Nowego Testamentu
    został ustalony przez komitet dwa pokolenia po rzekomo opisywanych
    zdarzeniach.

  • 149. Data: 2014-07-01 23:23:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.07.2014 20:07, masti pisze:

    > to bardzo Ciekawy pomysł by powiedzieć, że to Słowo Boże po czym je
    > zmienić :) Czyli ustaliliśmy, że kościoły są oparte na kłamstwie :)

    Też mi odkrycie...

    Inaczej jak by mieli strzyc i doić swoje owieczki? No i pasterze z
    owcami jeszcze inne rzeczy robią...

  • 150. Data: 2014-07-01 23:23:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 01.07.2014 20:39, Ghost pisze:

    > tylko

    Kolejny dowód na to, że religia degeneruje.