  • 161. Data: 2014-07-02 06:36:41
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-07-01 20:37, masti pisze:

    >A czego tu oczekiwać od moherowego prostaczka, któremu skończyły się
    >argumenty? :)

    Aż miło popatrzeć jak się dotykacie fiutkami :-)
    Tyle miłości wzajemnej do bliźniego, niemal ewangelicznej :-)

  • 162. Data: 2014-07-02 06:37:35
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 01.07.2014 19:57, Ghost pisze:

    >Kościoły od dawna wiedzą, że to mitologia

    No to jest już was trzech nie znających znaczenia słowa "literalnie".

  • 163. Data: 2014-07-02 08:31:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Ja np znam przypadek że księdza jego przełożony usunął z parafi bo za małe
    >przychody generował. Tak jak pisałem tam jest jak w korporaci-zadaniowanie
    >i >rozliczanie planów. Znam też przypadek księdza który zachorował i nagle
    >otrzymał pismo że ma 7 dni na opuszczenie parafi. Dobrze że siostra go
    >przygarneła >bo by pewnie pod mostem mieszkał.

    na przesuniecie ksiedza jest procedura, probosz nie moze go sobie usunac i
    tyle, oba przypadki wydaja sie byc kompletnie wyssane z palca.

    >Zapewne kazdy z nas zna jakiegoś porządnego człowieka ale ateistę albo
    >złodzieja czy innego chama który co niedziele w kosciele siedzi i na tace
    >nie żałuje.

    wcale nie kazdy :) ja nie znam porzadnego ateisty - ale na pewno tacy są. No
    i ten drugi typ tez mocno naciagany - w dzisiejszych czasach do kosciola
    chodza raczej wierzacy, a ci staraja sie zachowywac przyzwoicie. Obowiazku
    chodzenia do kosciola nie ma.

    b.

  • 164. Data: 2014-07-02 08:36:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chętnie poznam lepszy wyjaśnienie mechanizmu psychologicznego każącego
    > zabić obcego człowieka (także dziecko!!), którego pierwszy raz widzisz w
    > życiu w imię boga.

    ty najpierw napisz o co dokładnie ci chodzi to cie odeslemy do zrodel.
    Chodzi o islam? Bo ja jako wierzacy jakos nie mam mechanizmu zabijania obego
    dziecka :)

    b.

  • 165. Data: 2014-07-02 08:42:38
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > A teraz poproszę KONKRETNE źródło tych konkretnych rewelacji. Jeśli znów
    > zrobisz unik - konfabulujesz.

    mam 2kg ksiazki "nauki pomocnicze historii" szymanskiego, z 4ma stronami
    przypisami do innych tego typu pozycji - bo widzisz historycy pracuja z
    jakas metodologia. A ty jako fanatyk religijny odrzucasz wszystko co ci nie
    pasuje do wiary.

    b.

  • 166. Data: 2014-07-02 08:47:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-02 08:36, Budyń pisze:

    > ty najpierw napisz o co dokładnie ci chodzi to cie odeslemy do zrodel.
    > Chodzi o islam? Bo ja jako wierzacy jakos nie mam mechanizmu zabijania
    > obego dziecka :)

    Rodzaj religii ma drugorzędne znaczenie. Ważny jest FANATYZM.

    Ty fanatykiem nie jesteś.

    --
    MN

  • 167. Data: 2014-07-02 08:57:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Rodzaj religii ma drugorzędne znaczenie. Ważny jest FANATYZM.
    >
    > Ty fanatykiem nie jesteś.

    Alez jestem. Ja, jesli trzeba, dam sie dla Jezusa zabić. Ponawiam pytanie.

    b.

  • 168. Data: 2014-07-02 09:10:33
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    > On nie mordował w imię religii. Mordował dla władzy.

    Nie wierz we wszystko co ci google podają.

  • 169. Data: 2014-07-02 09:19:09
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ale nie mordował z pobudek religijnych, czyli tylko dlatego, ze ktoś był
    > wierzący. Mordował zarówno wierzących, ateistów, a nawet zagorzałych
    > komunistów. Mordował wszystkich, którzy mogliby mu zaszkodzić w władzy.

    W pierwszej kolejności mordował wyznawców religi, i uprzykrzał im życie jak
    się tylko dało na maksa, bo ludzie wierzący byi największym wrogiem partii.
    Kto miał możliwość porozmawiania z ludźmi pamiętającymy czasy stalinowskie
    to wie o czym mowa. W drugiej kolejności mordował także swoich partyjnych
    kolegów, ale tu powody już były inne.
    To Lenin stworzył podwaliny do tego. Poczytaj sobie
    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source
    =web&cd=3&ved=0CDIQFjAC&url=http%3A%2F%2Fiwona.bawor
    .w.interia.pl%2Fpraca%2520dyplomowa%2520rozdzial%252
    0drugi.doc&ei=m7CzU9fIE4HA7Abq8YDwDg&usg=AFQjCNGHCiM
    -q0lSOvbF344QstuyYke64A&sig2=Xv0hL3Fii4KfBA2YMSvQYw&
    bvm=bv.70138588,d.ZGU&cad=rja

  • 170. Data: 2014-07-02 09:29:13
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    .pl...

    >Rodzaj religii ma drugorzędne znaczenie. Ważny jest FANATYZM.

    No ale przecież fanatyzm nie jest zarezerwowany wyłącznie dla religii, to
    zjawisko jest odłączne i wynika z zupełnie innych przyczyn.