  • 211. Data: 2014-07-02 18:28:20
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 02.07.2014 12:25, Ergie pisze:

    > W jedynych umożliwionych badaniach.

    Ty ciągle o tym błędnym badaniu - no więc nawet w tym badaniu wyniki wyszły
    rozbieżne. Na tyle że niektóre pojedyncze pomiary nie mają nawet części
    wspólnej, a niektóre pomiary wskazują nawet że płótno jest młodsze niż jego
    udokumentowana historia.
    To wprost dowodzi tego że są to próbki zanieczyszczone lub pochodzące z
    różnych okresów.

    > Kłamiesz.

    Trzy razy dostałeś "drugą" szansę i wystarczy dalej mi się nie chce.
    Dorośnij i przeproś wtedy możemy dalej dyskutować.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 212. Data: 2014-07-02 19:50:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 lipca 2014 08:31:49 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > na przesuniecie ksiedza jest procedura, probosz nie moze go sobie usunac i
    > tyle, oba przypadki wydaja sie byc kompletnie wyssane z palca.
    Bo i proboszcz ni usunął tylko proboszczy usuneli. Te dwa przypadki to z średniej
    wielkości wiejskich parafi. Jednoproboszczowych że tak powiem
    Widziałem oryginał tego pisma na własne oczy i pokazywał mi go ten ksiadz bo to mój
    klient był i znaliśmy się od dawna. I długo wtedy z nim rozmawiałem bo bardzo
    rożalony postepowaniem przęłożonych był.

    > wcale nie kazdy :) ja nie znam porzadnego ateisty - ale na pewno tacy sďż˝. No
    > i ten drugi typ tez mocno naciagany
    Widocznie masz zafałszowany obraz rzeczywistości albo zjawisko o którym Maniek pisał-
    widzisz co chcesz widzieć
    >- w dzisiejszych czasach do kosciola
    > chodza raczej wierzacy, a ci staraja sie zachowywac przyzwoicie. Obowiazku
    > chodzenia do kosciola nie ma.

    Szczególnie w małych wiejskich parafiach;) Tam wyjście w niedziele do koscioła to
    obowiązek bo wszyscy się znaja i "co ludzie powiedzą" Inaczej jest w dużych miejskich
    prafiach gdzie raczej anonimowi ludzie są.

  • 213. Data: 2014-07-02 19:55:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 18:28, Ergie pisze:

    > Trzy razy dostałeś "drugą" szansę i wystarczy dalej mi się nie chce.
    > Dorośnij i przeproś wtedy możemy dalej dyskutować.

    No cóż, kłamco, oczywiście wyciąłeś niewygodne dla ciebie fragmenty w
    których podaję rzeczowe i weryfikowalne dowody na fałszywość twoich
    "rewelacji" o rzekomych nowych badaniach radiometrycznych.

    A teraz uciekasz. Taktyka kałamarnicy jest charakterystyczna dla
    fundamentalistów religijnych - ile byś się nie wypierał będzie to tak
    samo niewiarygodne jak twoje brednie o badaniach prof. Ramseya rzekomo
    dowodzących skrajnie odmiennego datowania.

  • 214. Data: 2014-07-02 19:56:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 16:00, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=2227

    Czyli używasz formy potocznej...

    > "Dąży do zera w granicy" jest bezsensowne.

    ...dlaczego więc czepiasz się mojej formy potocznej, hmm?

  • 215. Data: 2014-07-02 19:57:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 09:10, Burak pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:53b2c34e$0$2243$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wierz we wszystko co ci google podają.

    Twierdzisz że Stalin miała jakąkolwiek inną motywację niż zwalczanie
    WSZELKICH zagrożeń dla swojej władzy?

  • 216. Data: 2014-07-02 21:27:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jul 2014 14:56:50 +0200 osobnik zwany Burak napisał:

    > Żenił się przez kilkadziesiąt lat, czy co bo czegoś tu nie rozumiesz
    > chyba.

    polska język trudna język. Czego przykładem jest Twoje niezrozumienie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 217. Data: 2014-07-02 21:28:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Jul 2014 14:50:55 +0200 osobnik zwany Burak napisał:

    > Widzisz, w tym sęk że ja nigdzie nie napisałem że mam jakiegoś wodza.
    > Hahaha Brnij dalej. Wymyślaj i wsadzaj mi do głowy i ust swoje urojone
    > brednie.

    owszem. nawet to zacytowałeś. Tylko sam tego nie rozumiesz.

  • 218. Data: 2014-07-02 22:08:03
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...

> [...]
    >bo to mój klient był i znaliśmy się od dawna.
    >I długo wtedy z nim rozmawiałem bo bardzo rożalony postepowaniem

    No to co w tym pismie było? A w drugi przypadek ze go chcieli na bruk
    wyrzucic to juz zupełnie nie wierze.

    >Widocznie masz zafałszowany obraz rzeczywistości albo zjawisko o którym
    >Maniek pisał- widzisz co chcesz widzieć

    co do ateistów - własciwie nie znam nikogo który sie tak okresla. A nie,
    jednego znam - fajny koles. Ale tych którzy chodzą do koscioła a jakos
    jawnie i bezczelnie zło czynią to nie znam.

    >Szczególnie w małych wiejskich parafiach;) Tam wyjście w niedziele do
    >koscioła to obowiązek bo wszyscy się znaja i "co ludzie powiedzą" Inaczej
    >jest w >dużych miejskich prafiach gdzie raczej anonimowi ludzie są.

    W duzych miastach zgoda. W małych -kiedys tak było, teraz sam zobacz - na
    kazdej wsi jest z połowa nowych budynków z importowanymi miastowymi. Nikt
    nikogo palcem nie pokazuje. Powiedzmy ze ja wiem kto z sasiadow do kosciola
    nie chodzi (jesli to prawda, bo moga chodzic do innego) - no i co z tego? To
    ze ja wiem ze nie chodzą sprawi ze zaczna chodzic? W dzisiejszych czasach?
    puknij sie w glowe :-))))

    b.

  • 219. Data: 2014-07-02 22:11:26
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 02.07.2014 16:00, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >Czyli używasz formy potocznej...

    Owszem, a nawet kolokwializmów się nie boje - i co mi pan zrobisz?

    >...dlaczego więc czepiasz się mojej formy potocznej, hmm?

    Albowiem gdyż ponieważ potoczność w matematyce kończy się manowcami.

  • 220. Data: 2014-07-02 22:24:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.07.2014 22:11, Ghost pisze:

    > Owszem, a nawet kolokwializmów się nie boje - i co mi pan zrobisz?

    Wytknę brak konsekwencji.

    > Albowiem gdyż ponieważ potoczność w matematyce kończy się manowcami.

    Mądrej głowie dość dwie słowie - a to dość powszechnie używane
    określenie, także na studiach matematycznych.