  • 551. Data: 2014-07-11 16:01:57
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 14:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Poczytaj biblię i jej zalecenia wobec kobiet a także traktowanie kobiet
    > jako inkubatory pozbawione praw przez chociażby Chazana.

    Ale Ty glupoty wypisujesz. Zal mi samego siebie, ze tobie odpowiadam,
    ale jako przedstawiciel tej idiotycznej teorii jakoby to Chazan
    skrzywdzil dziecko i kobiete, publicznie obnazasz swoj geniusz
    pozbawiony calkowicie logiki. I czemu mnie to nie dziwi? :-P
    Dziwie sie wielce, ze wielu z Was oswieconych nie raczy sie zastanowic
    nad przyczyna problemu tego dziecka, a mianowicie ciaza invitro.
    Jakos nie przyszlo do glowy, ze ta sprawa to raczej potwierdzenie tego o
    czym mowi kosciol, ze ciaza invitro jest narazona na taki wlasnie smutny
    przebieg, a nie problemy czy Chazan powinien, czy nie powinien. A nie
    byloby tematu gdyby tej ciazy wogole nie bylo. Raptem po wszystkim
    znajduja sie wrazliwcy grupowi opowiadajacy o cierpieniu dziecka, choc
    na codzien wymadrzajacych sie jaka to super duper fajna metoda. Kto
    zrobil z niej inkubator i godzil sie cynicznie na takie ryzyko?

    > Mowa była o rodzinie a nie o grupie rozpłodowej.

    Mi nawet nie przeszkadza i koza Ziuta w Twoim lozku, ktora dwa razy w
    tygodniu poza standardem zrobi jeszcze loda, ale nie narzucaj nam
    wlasnego pojecia rodziny.

    Tak wiem. Tu bedzie cos o projekcji.:-D

    > Jakim cudem dostałeś maturę (jeśli dostałeś).

    > Czyli wg ciebie bezpłodni rodziną być nie mogą...

    Czyli standard, znaczy zaczyna sie wkladanie w usta.
    Czekamy na cos inherentnego i konfabulacje. Nie bylo jeszcze "klamiesz".
    Pozniej przyjdzie czas na bluzgi.
    Jaki ty prosty jestes mis.

  • 552. Data: 2014-07-11 16:12:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 15:11:31 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Ktos Ci naopowiadal, ze wladza ma byc swiecka.

    Konstytucja RP. Mówi to Panu coś?

    >Po drugie krzyze nie
    > obrazaja Twoich uczuc, a przedstawienie niektorych owszem. Wiec czy
    > protestowalbys gdyby sasiad opowiadal glupoty o Twoje rodzinie za
    > pieniadze w zamknietym pomieszczeniu?

    jak chce robić z siebie idiote? proszę bardzo. Twierdzisz, ze
    protestujący protestują przeciw opowiadaniu głupot?

    > Stwiedzenie, ze ktos bedzie smazyl sie w piekle nie mowi o tym, ze jest
    > wrogiem.

    nie, zupełnie nie.

    > Mowi tylko tyle, ze za to co robi tak moze byc. A, ze sami wola
    > byc wrogami kosciola to ich wybor. Zauwaz, ze to nie kosciol prowokuje
    > tylko jest prowokowany. Nie kosciol robi z nich wrogow, tylko sami tacy
    > chca byc.
    > Komus ta prowokacja jest potrzebna i tyle.

    chciałem zauważyć, że religia żydowska jest dużo starsza od katolickiej.
    więc kto tu kogo prowokuje?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 553. Data: 2014-07-11 16:16:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2014 15:51, Ergie pisze:

    > Czytałem i wyczytałem że należy je miłować. Znani mi katolicy wyczytali
    > dokładnie to samo.

    Wschódazja zawsze byłą w sojuszu z Oceanią!

    > A co on założył jakąś nową religię? Nie znam jej doktryny. Postepowanie
    > pana Chazana i jego stosunek do kobiet nie mają wpływu na doktrynę KK,
    > bo KK to nie jest sekta które guru jest pan Chazan.

    Dyżurne mohery popierają Chazana, hierarchia popera Chazana, Chazan się
    na nich powołuje... ale nieeeee, związku nie ma. Kupisz może most
    Brookliński? Pałąc Kultury dorzucę gratis...

    > Już Ci pisałem ktoś Cię okłamał twierdząc że głosi naukę KK a głosił coś
    > innego.

    I znowu dwójmyślenie.

    > Cóż nie wiem, co Ty sobie wyczytałeś, ale jeśli tak wyczytałeś to
    > wychodzi że NT mówi prawdę bo już nie raz Twoja ułomność się objawiła
    > gdy nieudolnie próbowałeś mnie podrywać.

    MegaROTFL

    Lepszego przykładu na "głodnemu chleb na myśli" chyba nie da się
    znaleźć. Ech, jak wiele twoich problemów mentalnych to tłumaczy.

    > Jak na razie to tylko tupiesz nóżką.
    > Lepiej pokaż gdzie dyskryminacja innych jest wpisana w naukę KK.

    Powtarzałem już wielokrotnie. Stosunek do związków homoseksualnych i
    uparte dążenie do utrzymania czysto religijnych norm także w związkach
    świeckich (różnymi metodami) jest najprostszym przykładem.

    > Możesz skorzystać np. z KKK

    KuKluxKlan? ;->

    > Jak na razie nie udowodniłeś żadnej ze swoich bzdur, więc każde kolejne
    > zdanie to tylko kolejne tupnięcie nóżką.

    Wyraźnie pokazywałem przykłady - które ty starannie ignorowałeś.

    > A to Chazan stanowi o doktrynie jakiegoś kościoła? Coś Ci się znowu
    > pomieszało. Dyskutujemy tu o KK )i innych wyznaniach) a nie o jakimś
    > nowym wyznaniu które ustanowił pan Chazan. Jego zachowanie nie wpływa na
    > naukę KK.

    Wyżej się już do tego twojego dwójmyślenia odniosłem.

    > ROTFL.
    > Jesteś idiotą czy z tego wynika wniosek że wszyscy ateiści to idioci?

    Nie potrafisz sklecić poprawnego zdania, nie rozumiesz że ateizm nie
    jest wartością tylko odrzuceniem pewnego dość konkretnego dogmatu z
    powodu braku jakichkolwiek dowodów... Jeśli ktoś tu jest idiotą, to
    pewien anonimek udający neutralnego a będący gorliwym religijnym
    fundziakiem (w dodaku z - jak wyżej wyszło - ostro tłumionymi
    tendencjami homoseksualnymi).

    > Nie dość że idiota to jeszcze leń:
    >
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/kochać

    A sepulki służą do sepulenia?

    > [cyt.]
    > kochać <<darzyć kogoś uczuciem miłości albo bardzo lubić kogoś lub coś;
    > też: żywić do osoby płci odmiennej gorące uczucie połączone z pożądaniem>>
    > [koniec cyt.]

    Dziwne, że reszrę wyciąłeś, manipulancie.

    > Nie pogrążaj się, już dość się dzisiaj pośmialiśmy.

    Mi tam raczej ciebie żal... Tkwisz w szafie tak głęboko, że prawie
    dotarłeś do Narnii.

    > [ciach]

    > Co niby pomoże pobranie nasienia od jednego samca i wszczepienie
    > drugiemu (i gdzie to niby ma być wszczepione)???

    Czy ty autentycznie jesteś tak głupi?

    >>> [cyt.]
    >>> małżeństwo

    > ROTFL. "Słownik Jeżyka Polskiego" Rozumiesz? Słownik. Nie katechizm. W
    > jeżyku polski słowo rodzina oznacza to co oznacza niezależnie od
    > religii, więc skoro dyskutujesz na polskiej grupie dyskusyjnej to używaj
    > j. polskiego.

    Ale wiesz, że język jest żywym tworem? Czy nie wiesz?

  • 554. Data: 2014-07-11 16:27:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 16:12, masti pisze:

    > Konstytucja RP. Mówi to Panu coś?

    RP to nie jedyne znane mi panstwo. Niewazne...

    Nie masz Ty czasem problemu z reklamami na ulicach? Przeciez to symbol
    religii ateistow i mi np. bardzo przeszkadzaja. No i co?

    > jak chce robić z siebie idiote? proszę bardzo. Twierdzisz, ze
    > protestujący protestują przeciw opowiadaniu głupot?

    Nie twierdze, podejrzewam. Sztuki nie widzialem do dzis.
    Jest taki film z Tomem Hanksem. Niby tworczosc artystyczna, tylko po co
    pod prad?

    > nie, zupełnie nie.

    A no nie. Nasza wiara mowi, ze nalezy kochac swoich wrogow i im przebaczac.

    > chciałem zauważyć, że religia żydowska jest dużo starsza od katolickiej.
    > więc kto tu kogo prowokuje?

    Nie rozumiem co to ma do rzeczy? Nie zyjemy w Izraelu.

    Pozdro.. TK

  • 555. Data: 2014-07-11 16:34:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Myślisz, że w ogóle nawet usłyszą o tobie?

    Pierwsze już słyszy.

    > Nikt się nie zorientuje, gdyż twoje poważnie pisane totalne brednie brzmią
    > dokładnie tak samo, jak twoje pseudofilozoficzne żarty.

    Cóż jak widać miałem rację :-)

    > Swoją drogą nawet sensownej obelgi skonstruować nie potrafisz - skoro
    > mądry sam się zorientuje, to dodatkowe oznaczenie mu nic nie pomoże (bo
    > nie ma w czym pomóc). Czyli ja oraz ów mądry to jedna i ta sama osoba.

    Ty jak wyżej przyznałeś się nie zorientowałeś :-)
    W dodatku infantylnie założyłeś, ze jak Ty czegoś nie rozumiesz to znaczy że
    nikt tego nie rozumie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 556. Data: 2014-07-11 16:39:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 16:27:30 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > RP to nie jedyne znane mi panstwo. Niewazne...

    wolisz islamską republikę Iranu czy Watykan?

> [...]
    >
    > Nie twierdze, podejrzewam. Sztuki nie widzialem do dzis. Jest taki film
    > z Tomem Hanksem. Niby tworczosc artystyczna, tylko po co pod prad?

    skoro nie widziałeś i niemasz zamiaru oglądać to co ci za różnica?

    > A no nie. Nasza wiara mowi, ze nalezy kochac swoich wrogow i im
    > przebaczac.

    poczytaj Biblię. Tylko nie wybiórczo.

    > Nie rozumiem co to ma do rzeczy? Nie zyjemy w Izraelu.

    w kraju muzułmańskim też nie. to co to miało do rzeczy?

  • 557. Data: 2014-07-11 16:59:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Wschódazja zawsze byłą w sojuszu z Oceanią!

    Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi a
    później cisza...

    > Dyżurne mohery popierają Chazana, hierarchia popera Chazana, Chazan się na
    > nich powołuje...

    Przypominam że piszemy o KK nie o protestantach. W KK obowiązuje hierarchia
    i to nie "doły" ustanawiają prawo. W niektórych odłamach protestantyzmu
    dozwolone jest lokalnie interpretowanie pewnych zapisów i de facto tworzenie
    własnych doktryn ale w KK nie. Więc to że ktoś loklanie coś głosi nie
    zmienia doktryny KK.

> [...]

    > uparte dążenie do utrzymania czysto religijnych norm także w związkach
    > świeckich (różnymi metodami) jest najprostszym przykładem.

    No i gdzie to jest "wpisane w program"?

    > KuKluxKlan? ;->

    Tak myślałem dyskutujesz o doktrynie KK a nie wiesz gdzie ona jest zapisana.
    Katechizm Kościoła Katolickiego. Jak zwykle tylko teoretyzujesz.

    > Wyraźnie pokazywałem przykłady - które ty starannie ignorowałeś.

    Nie nie podałeś ani jednego paragrafu na poparcie swoich bzdur. Ciągle
    piszesz to co się Tobie _wydaje_ że jest doktryną KK.

    > Wyżej się już do tego twojego dwójmyślenia odniosłem.

    Jak na razie to tylko powtarzasz bzdurę jakoby doktryna KK była ustanawiana
    oddolnie.

> [...]
    > anonimek udający neutralnego a będący gorliwym religijnym fundziakiem (w
    > dodaku z - jak wyżej wyszło - ostro tłumionymi tendencjami

    Po Twoich czynach poznaję że jesteś idiotą, ale nie rozszerzam tego wniosku
    na innych ateistów. To chyba logiczne dlatego też czyny pana Chazana nie
    stanowią o innych katolikach ani o katolicyzmie jako takim.

    > A sepulki służą do sepulenia?

    Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi a
    później cisza...

    > Dziwne, że reszrę wyciąłeś, manipulancie.

    A to może chodziło Ci o inny wyraz? "kochać się" no cóż ten rzeczywiście ma
    4 znaczenia i czwarte jest eufemizmem na stosunek seksualny, ale sprawdźmy:

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2524412/stosunek

    [cyt.]
    3. <<zespolenie się fizyczne dwóch osób, umożliwiające zapłodnienie>>
    [koniec cyt.]

    Widzisz: _umożliwiający_ _zapłodnienie_ ?

    Nie, nawet w tym znaczeniu słowo kochać zakłada że w akcie uczestniczą
    przedstawiciele dwóch _różnych_ płci.
    Oczywiście możesz brnąc dalej twoje tradycyjne już kluczenie by tylko nie
    przyznać się do bzdury jest bardzo zabawne.

    > Czy ty autentycznie jesteś tak głupi?

    Owszem założenie że używasz słów zgodnie z ich znaczeniem jest głupotą, ale
    jesteśmy na grupie technicznej którą czyta więcej osób niż tylko Ty, więc
    używam języka polskiego a nie jakiejś sekciarskiej czy gejowskiej gwary.
    Jeśli chcesz używać waszej gwary to najpierw wyjaśnij które słowo co
    oznacza.

    > Ale wiesz, że język jest żywym tworem? Czy nie wiesz?

    Nazywajcie sobie Wasze związki jak chcecie, ale nie oczekujcie że wszyscy
    zaczną używać Waszej gwary.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 558. Data: 2014-07-11 17:06:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 11 Jul 2014 16:59:56 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Przypominam że piszemy o KK nie o protestantach. W KK obowiązuje
    > hierarchia i to nie "doły" ustanawiają prawo.

    no pewnie co tam bedzie jakiś arcybiskup podskakiwał. To co on mówi to
    mówi prywatnie. Naprawdę wierzysz w to co piszesz?

  • 559. Data: 2014-07-11 17:07:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-11 16:39, masti pisze:

    > wolisz islamską republikę Iranu czy Watykan?

    Wszystko jedno. Po prostu dobrze, ze zauwazyles.
    Ale wiesz? Ty sie chyba bardzo nudzisz.
    Siedzisz tak czytasz i wybierasz do czegoby tu sie przyczepic.
    Calkowicie pominales glowny sens wiazacy sie z krzyzami w przestrzeni
    publicznej. Wogole nie odniosles sie do tego co nizej.

    > skoro nie widziałeś i niemasz zamiaru oglądać to co ci za różnica?

    Pewnie taka sama jak dla Ciebie to co w biblii napisano.

    > poczytaj Biblię. Tylko nie wybiórczo.

    Przeciez to wy potrzebujecie analizy kazdego zdania. Dlatego czytacie
    zeby znalezc cos na poparcie, ze Boga nie ma. Kazde przczenie jest na
    wage zlota. Mozna blysnac w jakiejs dyskusji jak tu, ze nie nalezy
    kochac ludzi, bo gdzies jakims zdaniu cos sie znajdzie. A ja nie
    potrzebuje. Wierzacy czlowiek wie, ze za tego zycia pewnych spraw nie
    ogarnie. Byc moze by to zrozumiec potrzebna jest wiara, a co za tym
    idzie zaufanie.

    > w kraju muzułmańskim też nie. to co to miało do rzeczy?

    To, ze nie odwazaja sie takich przedstawien organizowac tam. Za to u nas
    to fanatyzm i ograniczenia religijne na kazdym kroku podobno. Jednemu
    tutaj nawet kalendarzyk antykoncepcyjny przeszkadza.

    Pozdro.. TK

  • 560. Data: 2014-07-11 17:45:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.07.2014 16:59, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi
    > a później cisza...

    To nie brednie tylko cytat. Jakbyś był choć trochę inteligentny to byś
    zrozumiał, co on oznacza.

    > Przypominam że piszemy o KK nie o protestantach. W KK obowiązuje
    > hierarchia i to nie "doły" ustanawiają prawo. W niektórych odłamach

    I hierarchia się wypowiada, kłamczuszku.

    [ciach]

    > Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi
    > a później cisza...

    Zaciąłeś się?

    > No i gdzie to jest "wpisane w program"?

    Aaa, czyli ci co to robią to rebelianci sprzeciwiający się KRK?

    > Tak myślałem dyskutujesz o doktrynie KK a nie wiesz gdzie ona jest
    > zapisana. Katechizm Kościoła Katolickiego. Jak zwykle tylko teoretyzujesz.

    Cóż, ponownie wyszedłeś na idiotę, któremu nawet oznaczenie żartu nie
    pomoże w jego zauważeniu...

    > Nie nie podałeś ani jednego paragrafu na poparcie swoich bzdur. Ciągle
    > piszesz to co się Tobie _wydaje_ że jest doktryną KK.

    Najwyraźniej nie tylko mi, ale także hierarchii kościelnej i szeregowym
    moherom...

    > Jak na razie to tylko powtarzasz bzdurę jakoby doktryna KK była
    > ustanawiana oddolnie.

    I znowu "zamawiasz" rzeczywistość.

    > Po Twoich czynach poznaję że jesteś idiotą, ale nie rozszerzam tego

    Jesteś na tyle niekompetentny, że niemalże mógłbyś być takim dzieckiem
    bez mózgu... Niemalże. Ale i tak to wystarczy, by twoje opinie były
    gówno warte. Nie, przepraszam - z gówna może być niezły nawóz, więc
    twoje opinie są mniej niż gówno warte.

    > wniosku na innych ateistów. To chyba logiczne dlatego też czyny pana
    > Chazana nie stanowią o innych katolikach ani o katolicyzmie jako takim.

    Patrz wyżej i przestań "zamawiać" rzeczywistość.

    > Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi
    > a później cisza...

    Cholera, zepsułem trolla - zaciął się...

> [...]
    > [koniec cyt.]
    >
    > Widzisz: _umożliwiający_ _zapłodnienie_ ?

    Aaaa, czyli Clinton nie miał stosunków z asystentką?

    Swoją drogą ponownie zdradzasz swój chrześcijański fundamentalizm - toż
    to stara, fundziacka tradycja, że "kobiecie w dupcię się nie liczy" ;->

> [...]
    > Oczywiście możesz brnąc dalej twoje tradycyjne już kluczenie by tylko
    > nie przyznać się do bzdury jest bardzo zabawne.

    ROTFL

    Obnażasz coraz głębsze twoje problemy emocjonalne związane ze sferą
    ludzkiej seksualności... Skoro wg ciebie "kochanie" (czyli miłość)
    wymaga dwóch płci i umożliwiającego prokreację seksu - jak w tym świetle
    widzisz miłość rodziców do dzieci czy miłość rodzeństwa? Chłopie, ty się
    lesz i to szybko!

> [...]
    > więc używam języka polskiego a nie jakiejś sekciarskiej czy gejowskiej
    > gwary. Jeśli chcesz używać waszej gwary to najpierw wyjaśnij które słowo

    Ale wiesz, że istnieją też homoseksualne kobiety? (jeśli w ogóle wiesz,
    że istnieją kobiety, a nie tylko o nich słyszałeś i może z daleka
    widziałeś ;) )

    >>> ROTFL. "Słownik Jeżyka Polskiego" Rozumiesz? Słownik. Nie katechizm. W

    Heh... Jeżyka? ;->

    > Nazywajcie sobie Wasze związki jak chcecie, ale nie oczekujcie że
    > wszyscy zaczną używać Waszej gwary.

    Ujawnij się, przestań tłumić swoją naturę - będzie zdrowiej dla ciebie i
    przestaniesz brednie opowiadać. Ale z góry uprzedzam - na mnie nie licz,
    mnie faceci (jeśli w stosunku do czegoś tak żałosnego jak ty można użyć
    tego słowa...) nie interesują.