  • 641. Data: 2014-07-13 21:56:45
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.07.2014 23:27, Maniek4 pisze:

    > W innych okolicznosciach moze i przypomnialbym sobie dawne zajecie.

    Możesz mi skoczyć, szczylu.

    > Pewnie nie wie, ze w szczegolnych okolicznosciach Lizanie posadzki bywa
    > przyjemnym zajeciem w tak zwanym miedzyczasie. Za ekranem czuje sie

    Czy musisz publikować swoje dziwne fetysze?

  • 642. Data: 2014-07-13 22:08:30
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-10 12:39, Budyń pisze:
    > gdyby był popierany wyłącznie przez kk to mialbys prawo. go

    Wskaż kto jeszcze popiera taki model poza Katolikami?
    Wskaż źródło informacji.

    > wciaz mówimy o tym samym - kk sie przeciwstawia, a ja ci wykazałem dlaczego. Odnies
    sie do argumentow liczbowych. Bo na razie stoisz na stanowisku "bo ja tak chcę, i mam
    przeswiadczenie ze mam racje" - to nieco za mało.

    Już Ci tłumaczyłem, że Twoje dane są bezsensowne, ponieważ porównujesz
    dane z Polski, gdzie aborcja jest zabroniona do krajów gdzie aborcja
    jest dozwolona. Wysokie wskaźniki liczby aborcji w krajach, gdzie
    aborcja jest dozwolona błędnie przypisujesz edukacji seksualnej.
    Niestety nie bierzesz w ogóle pod uwagę, że w Polsce także dokonuje się
    aborcji, tyle, że są one wykonywane nielegalnie, dlatego też nie są
    odnotowywane przez oficjalne statystyki, ale szacuje się, ze sięga ok.
    200 tys. rocznie.
    Natomiast nie bierzesz pod uwagę malejącego wskaźnika liczby
    niechcianych ciąż, który jest właśnie wynikiem edukacji seksualnej.

    dla takich pozycji zapewne by to zrobiďż˝:
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=%E2%80%9EZ%C5%82oty%20kompas
    %E2%80%9D%20%2B%20ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82
    > No jasne, dawaj liste wszystkich pozycji zakazanych i zobaczymy jaki to procent
    całosci. Udowodnisz łatwo ze KK "usilnie ogranicza dostďż˝p do wiedzy".

    Dla wykazania, ze jesteś w błędzie, wystarczy nawet ten jeden przykład.
    Nie chce mi się szukać kolejnych, bo szkoda mi czasu na pierdoły.

    ja tak chcďż˝" jest srednio sensowne.
    > piszesz ze tego chce spoleczenstwo - no ale to trzeba udowodnic - na razie wyglada
    na to ze spoleczenstwo przed seksualizacja dzieci sie broni. Wobec tego wazne sa
    liczby - ile osob chce seksualizacji, ile jest przeciw, ila ma w d....
    > Jak beda liczby to ocenimy czy spoleczenstwo chce!

    Skoro twierdzisz, że społeczeństwo się broni to podaj liczby i wskaż
    wiarygodne źródło.
    Podaj też jaką edukację seksualną posiadają ci rodzice i czym się inspirują?

    > nie zwrocilem uwagi,

    A ja znam to dość dobrze, bo nie dość, że uczestniczyłem w obozie
    poświęconym Życiu Rodzinnemu to także uczestniczyłem w spotkaniach Grup
    Modlitewnych i rekolekcjach, prowadzonych przez księży, gdzie poruszano
    różne tematy m.in. na temat seksu. Uczestniczyłem do czasu, kiedy
    zrozumiałem, że ludzie mocno wierzący sami sobie stwarzają niepotrzebne
    problemy. Dołują się i tak naprawdę coś takiego jest mi totalnie
    niepotrzebne, a wręcz nawet niedobre w moim przypadku, bo tylko
    wprowadza w kompleksy. Widziałem jak ludzie potrafili się dołować pod
    naporem przykazań wiary i jak potrafili zaniżać swoją ocenę własnej
    wartości. Jak stawali się bezradni, a każdą sprawę powierzali Bogu.
    Mam wielu znajomych z grup Odnowy w Duchu Świętym, Maranatha. Wielu z
    moich znajomych jest po KUL-u. Żona także jest teologiem po KUL-u i po
    Studium Życia Rodzinnego. Jest mocno zaangażowana w życie wspólnot.
    Niestety dużo ją kosztowało złamanie zasad jakie narzuca KK, zwłaszcza,
    kiedy to ona była inicjatorką. Naprawdę przykre było, kiedy puszczały
    jej hamulce i z tego powodu musiała iść się wyspowiadać, bo miała
    wyrzuty sumienia, że z własnym mężem pozwoliła sobie na to czego
    zabrania kościół.
    Wiele prac dyplomowych tych znajomych z KUL-u, przeszło przez moje ręce,
    ponieważ je przepisywałem i redagowałem.
    Tak więc jak widzisz nie są to tylko i wyłącznie moje wyobrażenia, ale
    bezpośredni kontakt z KK i mocno zaangażowanymi wyznawcami wiary
    katolickiej.
    Teraz Ty pochwal się skąd czerpiesz swoją wiedzę w tym temacie i jaki
    masz kontakt z osobami bliskimi kościołowi?

    > dzieci masz?

    Mam.

    > nie ma to jak przyjecie nowej informacji :-)

    Przeczytaj dokładniej i spróbuj ją zrozumieć, bo ta informacja "mówi"
    coś innego niż to co Ty przedstawiasz.
    Ja natomiast wiem jakie jest stanowisko KK w tej sprawie i to co wiem
    to, ta informacja właśnie potwierdza.
    KK nie dopuszcza żadnej formy aborcji, nawet dla ratowania życia matki.
    KK natomiast przyjmuje, że jeżeli podczas ratowania życia matki dojdzie
    do śmierci płodu to nie można tego uważać za aborcję i taka informacja
    właśnie jest zawarta w tym artykule. Stąd też tytuł tego artykułu:
    "Ratowanie to nie aborcja".
    Pisząc, że KK dopuszcza aborcję piszesz nieprawdę. Przeczytaj dokładniej
    ten artykuł i spróbuj go zrozumieć, bo masz błędne wyobrażenie o tym
    przypadku, który nie ma nic wspólnego z aborcją.

  • 643. Data: 2014-07-14 07:51:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    najpierw moze sie umowmy ze rozmawiamy kulturalnie, bo strasznie wali alawizmem
    "masturbacja" itp. Bo piszesz o mnie hipokryta -to sugeruje ze jestem oszustem,
    podtrzymujesz to? Jesli tak to nie mamy po co czym rozmawiac.

    Co ty na to?

    b.

  • 644. Data: 2014-07-14 08:30:00
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-14 07:51, Budyń pisze:
> [...]
    "masturbacja" itp. Bo piszesz o mnie hipokryta -to sugeruje ze jestem oszustem,
    podtrzymujesz to? Jesli tak to nie mamy po co czym rozmawiac.

    Stawiasz twierdzenia takie jakbyś w ogóle nie znał doktryn KK. Do tego
    ironizujesz pod moim adresem i idziesz w zaparte głosząc nieprawdę.
    Kolego ja wiem co piszę i każdą informację, którą podaję mam sprawdzoną.
    Ty cały czas temu zaprzeczasz.
    Więc skoro rozpowszechniasz nieprawdę i to jeszcze z uporem maniaka to
    jak mam nazwać Twoje kłamstwa?
    Mam nieodparte wrażenie, że jesteś bardzo daleki od KK i Twoja cała
    wiara opiera się tylko i wyłącznie na cotygodniowym uczestnictwie w
    mszach i wybiórczym stosowaniu tego co głosi KK. Robisz to albo z
    własnej niewiedzy, albo dlatego, że jest Ci tak wygodnie.
    Polecam Ci abyś sobie przeczytał w Księdze Objawień rozdział 3 wersety
    15 i 16

    Teraz mi odpowiedz na moje pytanie skąd Ty czerpiesz swoją wiedzę na
    temat doktryn KK?

  • 645. Data: 2014-07-14 08:39:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.07.2014 09:17, uzytkownik pisze:

    > Jeżeli to Ci wystarczy, aby się przekonać kim jestem to podaj adres to
    > Ci wyślę.
    > Zapewniam Cię, że mnie tam nie zobaczysz i muszę Cię z przykrością
    > poinformować, że sama wiara i Twoje błędne przekonania Ci nie wystarczą,
    > abyś mnie w nim zobaczył.

    No, osoby odpowiednio "nawiedzone" mogą zobaczyć wszystko - włącznie z
    twarzą swojej bogini w toście z żółtym serem - więc cholera wie co taki
    oszołom zobaczy w lusterku ;)

  • 646. Data: 2014-07-14 08:42:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.07.2014 18:05, uzytkownik pisze:

    > Po czwarte osobiście jestem przeciwnikiem aborcji, ale uważam też, że
    > obecne prawo jest dobre, które daje możliwość usunięcia niechcianej
    > ciąży w wyjątkowych i umotywowanych przypadkach, a lekarze pracujący na
    > posadach finansowanych z moich podatków mają obowiązek respektować to
    > prawo, nawet jak są Katolikami, Muzułmanami, czy też Świadkami Jehowy,
    > czy im się to podoba czy też nie. Jeżeli im się to nie podoba to niech
    > znajdą sobie prywatną placówkę, w której będą mogli realizować swoje
    > poglądy lub niech zmienią zawód na taki, który nie będzie ich zmuszał do
> [...]

    Nic dodać, nic ująć.

  • 647. Data: 2014-07-14 08:44:57
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 08:30:00 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    > 15 i 16
    > Teraz mi odpowiedz na moje pytanie skąd Ty czerpiesz swoją wiedzę na

    Doktryna jest ujeta w katechizmie kosciala katolickiego. Co niby ja wypisuje
    niezgodnego z doktryną? Mozemy sobie w punkcikach wypisac i powyjasniac.

    b.

  • 648. Data: 2014-07-14 09:03:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.07.2014 07:51, Budyń pisze:
    > najpierw moze sie umowmy ze rozmawiamy kulturalnie, bo strasznie
    > wali alawizmem "masturbacja" itp. Bo piszesz o mnie hipokryta
    >-to sugeruje ze jestem oszustem, podtrzymujesz to?

    Ależ jesteś hipokrytą i oszustem (chociaż może sam sobie tego nie
    uświadamiasz) - powyższą sztuczką dobitnie tego dowodzisz. "Użytkownik"
    merytorycznie ci pisze jaką ma wiedzę i skąd. Ty odpowiadasz "świętym"
    oburzeniem i "ostrzeżeniem przed fochem".

    To jest cecha charakterystyczna dla apologetów - wysoce rozwinięte
    orwellowskie dwójmyślenie!

    "Kościół Katolicki jest dobry - ergo z definicji nie może głosić niczego
    złego."

    To pochodna fundziackiego podejścia do boskiej moralności - de facto
    sprowadzająca ją do "moralności Kalego".

    Jest to pięknie widoczne jak się wytknie fundziakowi, przy okazji
    opowiadania bredni o biblii jako źródle moralności (10 przykazań jako
    wielkie osiągnięcie moralne... LOL), ile odrażających zbrodni popełnia
    Jahwe. Zaraz zaczynają robić pod siebie i nagle się okazuje że "Stary
    Testament się nie liczy". Moment... Ale dekalog jest właśnie w ST i nikt
    go nie odwołał w nowym. Nadal jest nakaz posłuszeństwa dla niewolników,
    nadal geje to zło (i dodatkowo - kara za nieoddawanie czci Jahwe; piękny
    bełkot w liście do Rzymian...).

    Znajomy skrajny przypadek stwierdził wprost, że "to przecież legendy
    Żydów, czyli żydowska propaganda".

    Bardziej świadomi oficjalnej doktryny apologeci (tj. ci co wiedzą, że
    KRK nie odrzuca ST tylko ewentualnie tłumaczy Noego i podobne brednie
    jako metaforę - ale nakazy "moralne" utrzymuje w mocy) tłumaczą to jak
    wyżej: "Bóg jest dobry ergo cokolwiek robi lub nakazuje Bóg (zabij
    dziecko! utopię dzieci!) jest z definicji dobre (a poza tym nas
    stworzył, więc jesteśmy jego własnością - ale to nie oznacza bycia
    własnością czyli niewolnikiem)".

    Nie trzeba być schizofrenikiem, żeby wierzyć... ale to pomaga! ;->

  • 649. Data: 2014-07-14 09:25:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-13 21:56, Andrzej Lawa pisze:

    > Możesz mi skoczyć, szczylu.

    Hehe
    Ja wiem, ze ludzie o szczegolnych cechach psychicznych maja problemy z
    wlasciwa ocena sytuacji. Wiec smialo sobie pisz, bedzie tylko wiecej.

    > Czy musisz publikować swoje dziwne fetysze?

    Znaczy slynna projecja tak? :-)
    Schemat stary to ja na Ciebie mam od dawna. Nie jestes w stanie niczym
    mnie zaskoczyc. Psychicznie jestes tak prosty, ze az zal.

    ..

  • 650. Data: 2014-07-14 09:29:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-13 00:53, Kris pisze:

    > Z wyjazdu urlopowego wróciłem i zajrzałem;)
    > Troche po Polsce, Czechach i Niemcach pojezdziłem i stwierdzam że nasze drogi oraz
    ich oznaczenie takie wcale najgorsze nie są.

    Drogi u nas kiepskie glownie w miastach.
    Gdzie sypiales?

    > A oznaczenie skrzyżowań/dróg w Pradze to masakra- ładnych kilka godzin straciłem
    zanim wyjechałem z tego pieknego miasta:( O mandacie za złe parkowanie nie wspomnę

    No tez mi chodzi Praga po glowie, ale nie wiem jeszcze w ktory region
    sie wybiore w sierpniu. W Twoje strony czy przeciwnie. Ode mnie
    odleglosc taka sama. :-)

    > Ale dwie Multiple tez tam spotkałem:)

    No masz... To podstawa... :-)

    > To tak w ramach NTG.)

    Zaraz Ci taki jeden powie co o Tobie mysli. hehe

    Pozdro.. TK