  • 41. Data: 2009-04-02 16:29:06
    Temat: Re: Jutro wstawiają okna
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "NotBear" <p...@H...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gr1i2e$lt3$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > Cytat z rozmowy z wykonawca okna: "W Polsce typowe jest, ze parapety
    > montuje sie do profilu. Nasi instalatorzy tez tak robia. Niemcy za to
    > montuja pod, ale do tego potrzebny jest inny przekroj parapetu, nie takie
    > naczesciej spotykane splaszczone Z"

    Czy ja czegoś nie rozumiem ? Parapet ma jedną krawędź "w górę" żeby weszła w
    rowek od dołu ramy a drugą "w dół", żeby woda ściekała pionowo bez
    rozbryzgiwania ? Jak można zamontować parapet do boku okna ??

  • 42. Data: 2009-04-02 21:34:23
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl>

    William Bonawentura wrote:
    > Jak można zamontować parapet do boku okna ??

    http://oknotest.pl/pl/b__dy_monta_u_okien.php
    Punkt 3.1. Niedorzeczne, ale jak sie okazuje powszechne. Rozejrzalem sie
    po osiedlu - faktycznie, ponad polowa okien ma parapety montowane do czola.

    W punkcie 5.1. prawidlowy przekroj.

    --
    NotBear