  • 1. Data: 2009-12-12 15:48:16
    Temat: Już tylko 100 dni
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Do wiosny
    :-))

    Pozdrawiam optymistycznie
    skryba

  • 2. Data: 2009-12-12 15:52:14
    Temat: Re: Już tylko 100 dni
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Dec 2009 16:48:16 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

    > Do wiosny
    > :-))
    >
    > Pozdrawiam optymistycznie
    > skryba

    Dzięki. Przed Bożym Narodzeniem taka ciemnica jest, że człek w depresji
    zimowej sie pogrąża. Żeby chociaż ten śnieg już był...
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-12-12 16:04:19
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

> [...]
    >

    > Dzięki. Przed Bożym Narodzeniem taka ciemnica jest, że człek w depresji
    > zimowej sie pogrąża. Żeby chociaż ten śnieg już był...

    E,eee tam. Cicho bydź, bo mi śnieg wystraszysz.
    ;-)
    Właśnie sypie. Właściwie, to tylko prószy,
    ale przy minus 2 stopnie C ładnie się utrzymuje.
    Wszystkie dachy już na biało przysypane

    Pozdrawiam bielusieńko
    skryba

  • 4. Data: 2009-12-12 17:52:18
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Dec 2009 17:04:19 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> [...]
    > ;-)
    > Właśnie sypie. Właściwie, to tylko prószy,
    > ale przy minus 2 stopnie C ładnie się utrzymuje.

    U mnie spadło coś na ksztalt śniegu, ale podobno na Święta ma zniknąć :-(((
    --

    Ikselka.