  • 11. Data: 2009-03-30 20:02:40
    Temat: Re: KFA ?????
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Sun, 29 Mar 2009 23:33:28 +0200, Chris <a...@a...pl> wrote:

    >Mam w łazience i w kuchni i na razie zero problemu. Mam też prysznic
    >Grohe i nie widzę różnicy w działaniu.

    Ale uwaga na wężyki! Te, które były dołączone do mojej baterii KFA,
    były beznadziejnie słabe. Po czterech latach wymieniałem
    profilaktycznie wszystkie w mieszkaniu i po zrobieniu "sekcji"
    dosłownie rozleciały mi się w rękach! Guma była cała spękana i po
    delikatnym wygięciu porobiły się dziury!!! Wolę nie myśleć co by było,
    gdybym poczekał jeszcze z rok... może dwa... Wszystkie inne (Ferro i
    jakieś hiszpańskie) były bez zarzutu i pewnie długo by jeszcze
    wytrzymały.
    --
    A.

  • 12. Data: 2009-03-30 21:17:03
    Od: Chris <a...@a...pl>

    agent73 pisze:

> [...]
    > gdybym poczekał jeszcze z rok... może dwa... Wszystkie inne (Ferro i
    > jakieś hiszpańskie) były bez zarzutu i pewnie długo by jeszcze

    Te od razu miałem inne bo potrzebowałem dłuższe :)

  • 13. Data: 2009-03-31 18:34:58
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Mon, 30 Mar 2009 23:17:03 +0200, Chris <a...@a...pl> wrote:

    >Te od razu miałem inne bo potrzebowałem dłuższe :)

    Mimo wszystko uważam, że szanujący się producent armatury nie powinien
    dołączać takiego szajsu, zwłaszcza że cena polskiego wężyka w detalu
    nie przekracza 7 złotych, w hurcie na pewno jeszcze taniej...
    --
    A.

  • 14. Data: 2009-04-01 07:10:34
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > z ciekawosci dlaczego?
    > w czym jest taka roznica?
    -mieszacze chodzą nieprecyzyjnie, trudno skasować luzy, w jednym na końcu
    dziwnie przeskakuje,
    -perlatory to chyba mają tylko z nazwy (porównuję z perlatorem Hansgrohe
    Rubid)
    -przy montażu czuje się niską dokładność wykonania,
    -przełącznik prysznic/wylewka nie zapewnia szczelności wylewki przy użyciu
    prysznica.

    Generalnie - wygląda to słabo (w porównaniu).

    Pozdrawiam
    Adam

  • 15. Data: 2009-04-02 18:57:50
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    > Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
    > fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
    > ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
    > dziadostwo....

    Rodzice mieli, mam i ja.

    Niestety jedna z baterii po zostawieniu na niej na dluzej Cilitu w zelu
    stracila powloke niklowa :(
    Ale kupilem taka sama - umywalkowa Nefryt, bo ma obracana wylewke.
    Wywalilem za to Cilit.

    AF

  • 16. Data: 2009-04-03 07:01:43
    Od: "Kasia" <k...@T...pl>

    > Niestety jedna z baterii po zostawieniu na niej na dluzej Cilitu w zelu
    > stracila powloke niklowa :(

    Siostra tak załatwiła Hansgrohe....

    Kasia

  • 17. Data: 2009-04-03 07:09:12
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Siostra tak załatwiła Hansgrohe....
    >
    > Kasia

    Trzeba sobie kupić "Metal Cleaner" firmy Amway - bezpieczny zarówno wobec
    pokryć galwanicznych jak i blach nierdzewnych typu Inox (chłodziarki,
    kuchenki, zmywarki, zlewozmywaki), trwały połysk po użyciu.
    Można też używać płynu myjącego ZOOM, tez Amwaya - doskonały - nawet smołę
    zmywałem z wykładziny PCW w zakładzie pracy.