  • 11. Data: 2009-07-31 13:35:36
    Temat: Re: KOTY w ogrodzie i iglaki
    Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>

    pilot wrote:
    > mam już piaskownicę dla dzieci, ale żaden kot tam nie zachodzi...
    > wolą iglaki,

    A wolałbyś, żeby lały do piaskownicy?

  • 12. Data: 2009-08-01 14:57:02
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik pilot napisał:

    > koty to moja zmora a właściwie moi iglaków.
    > łażą i sikją gdzie wlezie a mi iglaki usychają :(

    Jesteś pewna, że to koty załatwiają iglaki? Mam iglaki,
    niektóre nawet malusieńkie, jeszcze w donicach i przychodzi
    tłum dokarmianych kotów. Nie zniszczyły ani jednego iglaczka,
    tylko aktinidia padła ofiarą kociej miłości (ocierały się o nią
    i zrywały pędy). Za to sąsiadce załatwił młode drzewka malutki
    czarny kundelek.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 13. Data: 2009-08-01 19:22:35
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:4a7457af@news.home.net.pl Krystyna Chiger
    <k...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko aktinidia padła ofiarą kociej miłości (ocierały się o nią
    > i zrywały pędy). Za to sąsiadce załatwił młode drzewka malutki

    Hejka. Mów mi stryjna. ;-)
    Pozdrawiam empirycznie Ja...cki

  • 14. Data: 2009-08-15 16:20:35
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    Moon <m...@y...com> napisał(a):

    > polej walerianą iglaki sąsiada.
    Rotfl!!! par.77 " kto podstępnie kieruje osoby(zwierzaki)na mienie
    osób trzecich - podlega karze ...kastracji(!!) marex

  • 15. Data: 2009-09-08 12:28:19
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    pilot pisze:
> [...]
    > łażą i sikją gdzie wlezie a mi iglaki usychają :(
    >
    > macie może jakieś sposoby, żeby je zniechęcić do tego typu praktyk w

    Słyszałam że rozsypany czosnek granulowany odstrasza koty... jestem w
    trakcie prob wiec jeszcze nie znam odpowiedzi czy faktycznie skutkuje ;)

    mamqa

  • 16. Data: 2009-09-09 05:56:37
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "mamqa" robi geszeft:

    > Słyszałam że rozsypany czosnek granulowany odstrasza koty...

    Eeeeee tam!!! Goja nie ruszy ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 17. Data: 2009-09-09 07:19:19
    Od: mamqa <m...@o...pl>