  • 1. Data: 2011-12-18 21:30:24
    Temat: Kabina prysznicowa
    Od: Rick <r...@...pl>

    Witam,
    W budowanym domu zmieniła się koncepcja aranżacji łazienki. W miejscu, gdzie stała
    wanna będzie prysznic. Wiąże się to m.in. z przeniesieniem rur wody w inne miejsce.
    Jedyną drogą jest podłoga. Wylewki już są, a w nich podłogówka. Rury te biegłyby w
    miejscu, gdzie będzie kabina prysznicowa. Pomyślałem więc, aby podnieść o 10 cm
    poziom brodzika i w tej dodatkowej podłodze puścić te rurki. Podłogę wykleiłbym z
    ytonga 7,5cm. Jak myślicie, zda to egzamin?
    Pozdrawiam.

    Rick

  • 2. Data: 2011-12-19 08:08:56
    Temat: Re: Kabina prysznicowa
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2011-12-18 22:30, Rick pisze:
> [...]
    tej dodatkowej podłodze puścić te rurki. Podłogę wykleiłbym z ytonga 7,5cm. Jak

    Jedyną wątpliwość jaką mam to czy ten Ytong zda egzamin. Jak ci zacznie
    gdzieś przeciekać to on w końcu tak napije wody, że się rozpadnie - a
    może się mylę.
    Ariusz

  • 3. Data: 2011-12-19 08:30:11
    Od: wolim <n...@t...pl>

> [...]
    poziom brodzika i w tej dodatkowej podłodze puścić te rurki. Podłogę wykleiłbym z
    ytonga 7,5cm. Jak myślicie, zda to egzamin?

    Zda.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2011-12-19 21:50:54
    Od: r rrr <g...@g...com>

    On 19 Gru, 09:30, wolim <n...@t...pl> wrote:

> [...]
    10 cm poziom brodzika i w tej dodatkowej podłodze puścić te rurki. Podłogę wykleiłbym
    z ytonga 7,5cm. Jak myślicie, zda to egzamin?

    Dzięki za odpowiedź (piszę z innego konta). No to teraz dalszy
    projekt ;). Muszę postawić ściankę do tego prysznica. Będzie ona
    przyklejona (prostopadle) do jednej ściany, wysoka na 200cm. Pytanie
    zasadnicze, z czego zrobić tą ścianę? Beton komórkowy, jaka grubość?
    Płyta K-G ? W jaki sposób tą ścianę postawić, na tym podwyższonym
    brodziku, czy bezpośrednio na wylewce ?
    Pozdrawiam.

    Rick

  • 5. Data: 2011-12-20 04:52:31
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-12-19 22:50, r rrr pisze:

> [...]
    > zasadnicze, z czego zrobić tą ścianę? Beton komórkowy, jaka grubość?
    > Płyta K-G ? W jaki sposób tą ścianę postawić, na tym podwyższonym

    Płyta k-g zielona bezpośrednio na wylewce :)
    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2011-12-21 08:01:51
    Od: Rick <r...@...pl>

    On Tue, 20 Dec 2011 05:52:31 +0100
    wolim <n...@t...pl> wrote:

    > Płyta k-g zielona bezpośrednio na wylewce :)
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Ok,
    W jaki sposób ustabilizować tą ściankę? Będzie ona tylko związana z jedną ścianą i
    podłożem.
    Pozdrawiam,

    Rick