  • 1. Data: 2012-03-16 08:10:28
    Temat: Kamera do kanalizacji wewnętrznej
    Od: lopi1 <w...@p...onet.pl>

    Cześć
    Mam pytanie do grupowiczów. Muszę sprawdzić u siebie kanalizację
    (50-110mm) w łazience, która znajduje się w piwnicy. Mam pewne
    podejrzenia, że została podziurawiona przez szczury. Korzystał może
    ktoś z was z takiej kamerki, czy jest to coś warte. A może ktoś z was
    dysponuje takim sprzętem i można go poprosić o przysługę(oczywiście
    odpłatną). Znalazłem taką kamerkę z monitorem 2,4" za ok. 1000 zł ale
    nie wiem czy to coś jest warte.
    Dzięki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2012-03-16 10:41:33
    Temat: Re: Kamera do kanalizacji wewnętrznej
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    >dysponuje takim sprzętem i można go poprosić o przysługę(oczywiście
    >odpłatną). Znalazłem taką kamerkę z monitorem 2,4" za ok. 1000 zł ale

    Może popatrz czy nie masz w okolicy firmy, która takie wglądy robi
    odpłatnie.
    W Lublinie jest firma gdzie zamawiasz ekipę i oni robią ci przegląd, możesz
    sobie z nimi na monitorku pooglądać
    co i jak, potem nagrywają ci film na płytę, koszt ok. 300 zł - czasowo to
    wyszło ok. 2-3 godzin.
    Ale panowie są chętni zrobic to po godzinach - więli 100 i zajęło im to
    godzinę, popatrzyli jesze w studzienku burzowe.
    pozdr.
    gr

  • 3. Data: 2012-03-16 13:56:21
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "lopi1" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    >(50-110mm) w łazience, która znajduje się w piwnicy. Mam pewne
    >podejrzenia, że została podziurawiona przez szczury. Korzystał może

    Ja korzystałem z firmy z kamerą. Płacił wykonawca rur odprowadzających
    deszczówkę i z derenów.
    Była wielka awantura, bo mu zarzucałem, że jego pracownicy podczas
    zasypywania połamali rury w 2 miejscach. Strasznie się z nim szarpałem. W
    końcu zaproponował, że to kosztuje 1800zł i jak będzie dobrze to mam
    zapłacić :-)
    Oczywiście były zawały w 2 miejscach. :-) On musiał zapłacić :-)
    Ci wykonawcy to wszyscy takie kutasy. Jak nie patrzysz to zakryją każdą
    fuszerkę i w nogi.
    Musieli rozkopywać po kilkanaście metrów i wymieniać rury robiąc
    zagęszczenia :-)
    Już był to okres, że nie dałem sie oszukiwać jak ocieplaczom.

  • 4. Data: 2012-03-16 14:30:23
    Od: lopi1 <w...@p...onet.pl>

    On 16 Mar, 09:10, lopi1 <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > dysponuje takim sprzętem i można go poprosić o przysługę(oczywiście
    > odpłatną). Znalazłem taką kamerkę z monitorem 2,4" za ok. 1000 zł ale

    A może taki endoskop warsztatowy podłączony do laptopa by się nadał?.
    Znalazłem coś takiego na allegro za 100-200 zł.

  • 5. Data: 2012-03-17 15:48:00
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zagęszczenia :-)
    > Już był to okres, że nie dałem sie oszukiwać jak ocieplaczom.

    Ty to jesteś naprawdę pechowy. Wszystkie awarie, wady, nierzetelni wykonawcy
    z całej grupy skupiły się u Ciebie :)

  • 6. Data: 2012-03-17 16:30:05
    Od: <news>

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Ty to jesteś naprawdę pechowy. Wszystkie awarie, wady, nierzetelni
    > wykonawcy z całej grupy skupiły się u Ciebie :)

    Nieprawda, on jest normalny, większość tak ma, tylko nie każdy to dostrzega
    i o tym mówi, dlatego zdecydowanie lepiej i taniej w budowlance zrobić coś
    samemu, nawet jak się nie jest fachowcem z doświadczeniem, fakultetami i
    uprawnieniami na śrubokręt i młotek.

  • 7. Data: 2012-03-18 09:36:59
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Daj znać, bo z kolei muszę zrobić inspekcję pionu, z którego woda kapie do
    garażu (pionu w sensie pomiędzy rurami kanalizacji, a obudową - nie wiemy, z
    którego piętra cieknie).