  • 111. Data: 2016-06-03 15:16:02
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:g3olcopuvvg.dlg@myjk.org...
    > Thu, 2 Jun 2016 16:46:28 +0200, yabba

    IP-XProtect-Go-a16.html

    > Nie czytuję pme, także dziękuję za fwd.
    >
    > Tak przypadkiem to zwykłe komputery pewnie PoE nie mają
    > i tak czy siak będę musiał switch dokupić albo niezależne
    > zasilanie do kamery dać?

    Nie spodziewałbym się PoE w karcie sieciowej. Albo switch z PoE, albo
    normalny switch i zasilacze PoE, albo zasilanie oddzielnym kablem.
    Jak chcesz bardzo tanio, to można do RJ-tki do transmisji zacisnąć tylko
    dwie pary, a na pozostałych dwóch puścić zasilanie. Sposób mało elegancji
    pod względem inżynierskim, ale działa. I trzeba pamiętać o spadkach napięć,
    więc kabel nie może być za długi.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 112. Data: 2016-06-03 16:29:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-02 o 00:24, Adam Sz. pisze:

    > Gorilla glass 4, dobry aparat, szybki czujnik linii papilarnych, 3GB RAM,
    > pojemna bateria, slot na karte micro SD i mozliwie jak najmniejszy ekran
    > (5,5' to juz za wielka krowa, chcialem cos ponizej 5' ale *NIE MA* ;) i
    > cena ponizej 2k. No dawaj jaki jeszcze mam wybor oprocz p9 :)

    Tak przejrzalem wlasnie oferty z telefonami, bo cos zona przebakuje od
    rana, ze jej telefon sie zje..wszy. No i co widze zeby np. zaspokoic
    wymagania mojej zony i przy okazji potencjalnie Twoje? No miliony
    telefonow. Pierwszy z brzegu mniejszy od tego co masz i podobno Ci
    zalezalo to obecna z5 compact. Obecnie spokojnie ponizej dwoch tysi.
    Generalnie jest tego w chuchu. I jak pisales piekielnie trudne to nie jest.
    Ale mam inne pytanie. W sklepach Twoj P9 kosztuje powyzej dwoch tysi.
    Skad wziales cene ponizej dwoch?

    Pozdro.. TK

  • 113. Data: 2016-06-03 19:29:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 00:11:16 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Tak trzymac. Ja z Budyniem jak sie okazalo gapimy wie na wyscigi. :-)

    gap sie, gap. Louis Salom sie zabił dzis na treningu :(

    b.

  • 114. Data: 2016-06-03 19:51:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-03 o 19:29, Budyń pisze:

    > gap sie, gap. Louis Salom sie zabił dzis na treningu :(

    Szkoda. Z drugiej strony zgina z pasja. :-(

    Pozdro.. TK

  • 115. Data: 2016-06-03 22:14:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 2 czerwca 2016 16:15:47 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Juz mowilem jaka roznica - ja telefon wykorzystuje w pracy i dla mnie
    > jakosc rozmow ma kolosalne znaczenie. Mi dyktuja i ja dyktuje codziennie
    > po setki dziwnych zwrotow i wyrazen. Nie tylko "bede za 5 minut" bo to
    > kazdy zrozumie :-)
    Mocno się wkur...sz jak ktoś z 3310 do Ciebie dzwoni?
    W firmie też wszystkim fon z tym hd coś tam pokupowałeś żeby Cebie z moturka
    słyszeli? A jak taki Twój pracownik(sorry samozatrudniony) starą Nokie ma to co?

  • 116. Data: 2016-06-04 00:38:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 16:29:37 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > telefonow. Pierwszy z brzegu mniejszy od tego co masz i podobno Ci
    > zalezalo to obecna z5 compact. Obecnie spokojnie ponizej dwoch tysi.

    Juz pisalem - sony ma u mnie bana :) Dawaj dalej propozycje.

    > Generalnie jest tego w chuchu. I jak pisales piekielnie trudne to nie jest.
    > Ale mam inne pytanie. W sklepach Twoj P9 kosztuje powyzej dwoch tysi.
    > Skad wziales cene ponizej dwoch?

    1899 nowy z faktura :) Allegro oczywiscie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 117. Data: 2016-06-04 00:39:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 22:14:52 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Mocno się wkur...sz jak ktoś z 3310 do Ciebie dzwoni?

    Mocno :)

    > W firmie też wszystkim fon z tym hd coś tam pokupowałeś żeby Cebie z moturka
    słyszeli? A jak taki Twój pracownik(sorry samozatrudniony) starą Nokie ma to co?

    Moi pracownicy maja telefony odemnie "w zestawie" i nie sa to stare Nokie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 118. Data: 2016-06-04 00:53:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 3 czerwca 2016 16:29:37 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > telefonow. Pierwszy z brzegu mniejszy od tego co masz i podobno Ci
    > zalezalo to obecna z5 compact. Obecnie spokojnie ponizej dwoch tysi.

    Aha - z5c nie ma gorilla glass. Tak jak nie mial jej z3 ;)
    W z3 masowo pekaly ekrany (mi 3 razy) - w UK sony wymienialo to w ramach
    gwarancji. Oprocz samego pekania - odklejaly sie (za wysoka temperatura
    i puszczal klej termoaktywny ktorym przyklejony jest sam ekranik do budy).
    Takze - nie, dziekuje ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 119. Data: 2016-06-04 01:09:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-04 o 00:38, Adam Sz. pisze:

    > Juz pisalem - sony ma u mnie bana :) Dawaj dalej propozycje.

    A po co? Pisales, ze szukales i ze to bardzo trudne. Poza tym oczekujesz
    jakichs wyjatkowych rzeczy, ktore nie kazdy telefon ma. Ja znalazlej
    jeden z bardzo wielu spelniajacy te warunki. Okazuje sie, ze Sony ma
    bana. Czyli chciales P9 bo chciales P9. To jedyny powod. Nie ze to
    zarzut, tylko myslalem, ze P9 rzeczywiscie jest w jakis sposob wyjatkowy.

    > 1899 nowy z faktura :) Allegro oczywiscie.

    Z rok temu tez szukalem telefonu. Okazalo sie, ze sprzedawcy z Allegro
    wystawiaja faktury i owszem. Klopot w tym, ze od faktury nie koniecznie
    mozna odliczyc VAT bo sprzedawca wystawi fakture VAT - marza. No i pic
    polega na tym, ze tak naprawde komisy sprzedaja telefony z brandem
    operatora. Wiec czysty telefon kosztuje/kosztowal by, gdyby sytuacje
    rozpatrywac z zeszlego roku tyle co w sklepie, czyli ponad dwa tysie. A
    cena nizsza bierze sie stad, ze kupuje sie defacto w cenie netto. Czyli
    dobre dla nieprowadzacych dzialalnosci.
    Tak to bylo w zeszlym roku. Moze Twoj przypadek jest inny.

    Pozdro.. TK

  • 120. Data: 2016-06-04 01:14:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-04 o 00:53, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > i puszczal klej termoaktywny ktorym przyklejony jest sam ekranik do budy).

    Nigdy nie mialem Z3, wiec sie nie wypowiadam. Mialem Z1c i Z2. Na
    wszystkie narzekali jakies hejtery, ze pekaja telewizory a mi nie pekl
    nigdy. Po utopieniu zalal sie woda i tez w necie komentarze, ze nie
    wymieniaja. No mi wymienili. Ze wzgledu na serwis wlasnie kupilem
    kolejna Zetke bo nie robia problemow. No ale telefonow o podobnych
    parametrach naprawde jest bardzo duzo.

    Pozdro.. TK