  • 121. Data: 2016-06-04 09:32:26
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-04 o 00:39, Adam Sz. pisze:

    > Mocno :)

    słyszeli? A jak taki Twój pracownik(sorry samozatrudniony) starą Nokie ma to co?

    > Moi pracownicy maja telefony odemnie "w zestawie" i nie sa to stare Nokie :-)

    To dlatego dzwiek starej Nokii na YT ogladasz. W realu po prostu nie
    wiesz, ze to dziala. :-)

    Pozdro.. TK

  • 122. Data: 2016-06-04 13:01:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 01:09:05 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A po co? Pisales, ze szukales i ze to bardzo trudne. Poza tym oczekujesz
    > jakichs wyjatkowych rzeczy, ktore nie kazdy telefon ma. Ja znalazlej
    > jeden z bardzo wielu spelniajacy te warunki. Okazuje sie, ze Sony ma
    > bana. Czyli chciales P9 bo chciales P9. To jedyny powod. Nie ze to
    > zarzut, tylko myslalem, ze P9 rzeczywiscie jest w jakis sposob wyjatkowy.

    Nie spelnia - nie ma gorilla glass. Dawaj dalej propozycje :) Ponizej 5' nic
    nie znajdziesz. Przy czym jeszcze jeden warunek o ktorym zapomnialem - 6
    lub wiecej rdzeni (ale kazdy z 3GB RAM na bank bedzie ten warunek i
    tak spelnial).

> [...]
    > wystawiaja faktury i owszem. Klopot w tym, ze od faktury nie koniecznie
    > mozna odliczyc VAT bo sprzedawca wystawi fakture VAT - marza. No i pic
    > polega na tym, ze tak naprawde komisy sprzedaja telefony z brandem
    > operatora. Wiec czysty telefon kosztuje/kosztowal by, gdyby sytuacje
    > rozpatrywac z zeszlego roku tyle co w sklepie, czyli ponad dwa tysie. A
    > cena nizsza bierze sie stad, ze kupuje sie defacto w cenie netto. Czyli
    > dobre dla nieprowadzacych dzialalnosci.
    > Tak to bylo w zeszlym roku. Moze Twoj przypadek jest inny.

    Oczywiscie, ze nadal tak jest. 90% telefonow to fvat marza z 0% vat.
    Ale idiota nie jestem - fvat marza to brak gwarancji na telefon no i
    brak odliczenia vatu ;) 1899 zaplacilem z oczywiscie pelna faktura vat 23%.

    Dawaj dalej - zobaczysz, ze telefonow ktore spelniaja wszystkie te (z pozoru
    podstawowe) warunki jest bardzo malo :) Kazdy ma jakas wykluczajaca go wade.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 123. Data: 2016-06-04 13:02:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 09:32:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To dlatego dzwiek starej Nokii na YT ogladasz. W realu po prostu nie
    > wiesz, ze to dziala. :-)

    No w realu dzwiek jest czysciutki. M.in. dlatego, ze nikt juz starych nokii
    nie uzywa ;) Ale warto sobie uzmyslowic, jaka jest roznica, bo jak sam
    pisales - Ty zadnej roznicy nie zauwazyles przez te lata :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 124. Data: 2016-06-04 22:42:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > No w realu dzwiek jest czysciutki. M.in. dlatego, ze nikt juz starych nokii
    > nie uzywa ;)

    zapodaj nagranie tej różnicy

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 125. Data: 2016-06-05 06:59:46
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 4 czerwca 2016 22:42:34 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > zapodaj nagranie tej różnicy

    wiecie, jakos dzwieku ma znaczenie w tym sensie ze niektórzy producenci potrafią to
    kompletnie spieprzyc, jakis smartfon goclavera mialem - dzwiek mial po prostu
    załosny. Nie pamietam modelu.

    b.

  • 126. Data: 2016-06-05 13:12:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    > zapodaj nagranie tej różnicy

    Wyzej masz linka do YT :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 127. Data: 2016-06-05 23:24:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-05 o 13:12, Adam Sz. pisze:

    > Wyzej masz linka do YT :)

    Musze wpisac do kontaktow Zdzich stara Nokia. Od tej pory nie bede ich
    odbieral, bo dopiero dowiedzialem sie, ze ich nie rozumiem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 128. Data: 2016-06-05 23:42:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-04 o 13:01, Adam Sz. pisze:

    > Nie spelnia - nie ma gorilla glass. Dawaj dalej propozycje :)

    Ja jestem realista. Z2 z naklejonym od poltora roku szklem za dwie dychy
    nie wykazuje zadnych problemow z wyswietlaczem. Czy to gorilla czy nie
    to mi lata. Zreszta coz to argument deklasujacy reszte?

    > Ponizej 5' nic
    > nie znajdziesz. Przy czym jeszcze jeden warunek o ktorym zapomnialem - 6
    > lub wiecej rdzeni (ale kazdy z 3GB RAM na bank bedzie ten warunek i
    > tak spelnial).

    W Z2 tak realnie nie narzekam na wydajnosc i baterie. Reszta benchmarkow
    mnie nie interesuje. Onanista wynikow nie jestem. Ty oczywiscie mozesz
    byc. Choc bardziej mnie przekona argument, ze po prostu urzekl cie
    design. Z tym sie nie dyskutuje bo wiadomo, ze kazdy gadzet musi sie
    podobac.

    > Oczywiscie, ze nadal tak jest. 90% telefonow to fvat marza z 0% vat.
    > Ale idiota nie jestem - fvat marza to brak gwarancji na telefon no i
    > brak odliczenia vatu ;) 1899 zaplacilem z oczywiscie pelna faktura vat 23%.

    Gwarancja jak najbardziej przez serwisy jest uznawana. Mam przyklad z
    HTC M8 kupiony wlasnie w ten sposob. Byc moze u innych producentow moga
    byc problemy. Co do faktury wlasnie o odlicznie mi chodzilo.

    > Dawaj dalej - zobaczysz, ze telefonow ktore spelniaja wszystkie te (z pozoru
    > podstawowe) warunki jest bardzo malo :) Kazdy ma jakas wykluczajaca go wade.

    Pierdoly i tyle. Czepianie sie jakichs Gorilla 4 to utwierdzanie siebie
    w dokonanym wyborze. Tak naprawde to wiekszosc trzyletnich telefonow
    spelnia wszystkie oczekiwania wydajnosci, niektore dzwieku i uzytkowego
    aparatu. Gadanie, ze brak Gorilla 4 wszystkie je dyskryminuje jest
    infantylne. No chyba, ze aparat np. 4K, ale sam pisales, ze to dodatek.
    Tyle, ze sam w sobie jest bez sensu bo i tak malo interaktywny w
    porownaniu z innymi rozwiazaniami. Chocby duzo tanszymi kamerami sportowymi.

    Pozdro.. TK

  • 129. Data: 2016-06-06 07:26:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 23:24:08 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Musze wpisac do kontaktow Zdzich stara Nokia. Od tej pory nie bede ich
    > odbieral, bo dopiero dowiedzialem sie, ze ich nie rozumiem. :-)
    Najczęściej dzwoni do mnie i odwrotnie moja Mama. Kilka razy dziennie się
    komunikujemy. Starą nokie właśnie ma. Model z ciekawości podam w najbliższym czasie,
    ale ma z 8 albo więcej lat. Dopiero Adam mnie tu uświadomił że jakość rozmów fatalna
    musi być bo hd voice czy jakoś tak nie ma;)
    Ps.
    Ciekawe czy apke Adam ma wykrywającą że dzwoni Zdzich ze starej noki i trzeba inaczej
    słuchać bo hd voice nie ma

  • 130. Data: 2016-06-06 07:33:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 23:42:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    .

    > Pierdoly i tyle. Czepianie sie jakichs Gorilla 4 to utwierdzanie siebie
    > w dokonanym wyborze.
    Zawsze uważałem że Multipla jest 85429854 razy lepsza od BMW bo beemy nie mają 3
    siedzeń z przodu i w beemach dzieciaka trzeba jak bagaż na tylnym siedzeniu wozić;)