  • 11. Data: 2009-09-22 07:52:58
    Temat: Re: Kamień elewacyjny na ścianie GK
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h99sf5$7fl$1@inews.gazeta.pl...

    > 3 x 2,65 x 56 = 445 kg
    > Jeszce klej. Mnie to daje do myślenia, szczególnie jak to jest "zwykła
    > ścianka". Na zwykłej (bez dodatkowych wzmocnień) podobno nawet szafek
    > kuchennych nie powinno się wieszać. A zrobisz jak uważasz.
    > pzdr., PB

    No przecież napisałem że wybiorę lżejsze. Poza tym szafka kuchenna
    zasadzniczo rózni się od płytek tym że posiada znaczną głębokość obciążająć
    ścianę momentem który "ma chęć" ją przewrócić. Płytki są rozłożone
    róznomiernie i prawie w osi ściany więc dają zupełnie inne obciążenie niż
    szafka kuchenna z talerzami.

  • 12. Data: 2009-09-22 11:44:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 22 Sep 2009 06:56:37 +0000 (UTC), Paweł Bochenek napisał(a):

    > Jeszce klej. Mnie to daje do myślenia, szczególnie jak to jest "zwykła
    > ścianka". Na zwykłej (bez dodatkowych wzmocnień) podobno nawet szafek
    > kuchennych nie powinno się wieszać. A zrobisz jak uważasz.

    Podobno jeżdże mercedesem.

    --
    best regards,
    scream