  • 11. Data: 2009-08-18 20:26:56
    Temat: Re: Kanalizacja - gdzie kupić czwórnik narożny????
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "mcs" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h6dlkq$9hl$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik J_K_K napisał:
    >
    >>>Sprawdź w BIMS +
    >>>

    >> Z tym, że tam tylko na firmę.
    >>

    > Fizycznej też sprzedadzą,

    W Mysłowicach nie chcieli.

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2009-08-18 20:38:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:h6dijn$m5s$1@news.wp.pl...

    > Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    > news:h6cig2$am4$1@inews.gazeta.pl...
    >> Sprawdź w BIMS +
    >>
    > Z tym, że tam tylko na firmę.

    Co za problem?
    Podajesz dane z pierwszej lepszej wizytówki i niech wypisują fakturę.

    Kris

  • 13. Data: 2009-08-18 20:44:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
    > Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w
    > wiadomości news:h6dijn$m5s$1@news.wp.pl...

    > Co za problem?
    > Podajesz dane z pierwszej lepszej wizytówki i niech wypisują fakturę.

    tylko jest spore ryzyko że trafisz na firmę któa ma konto w bimsie :)

  • 14. Data: 2009-08-18 21:56:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > tylko jest spore ryzyko że trafisz na firmę któa ma konto w bimsie :)

    Nie mowiac o niezaksiegowanej fakturze u firmy z wizytowki przy kontroli
    krzyzowej. :-)

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-08-19 07:03:24
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Nie mowiac o niezaksiegowanej fakturze u firmy z wizytowki przy kontroli
    > krzyzowej. :-)

    Nie rozumiem o czym piszecie.
    .
    Bo cały czas kupuje w sklepach typu Makro, Eurocash itp
    Przeważnie podaję dane z wizytówki.
    Sklep zadowolony bo towar sprzedany, ja zadowolony bo kupuje to co chcę.
    Wielokrotnie kupowałem też różne drobiazgi na faktury
    wystawiane na mojego pracodawcę. Niektóre faktury są do dzisiaj
    nierozliczone-po prostu zapomniałem/za póżno dałem je pracodawcy/ za dany
    towar pracodawca odmówił zwrotu. I nic złego się nie dzieje.
    Kilka faktur poprzedni pracodawca też mi nie rozliczył z innych powodów i
    leżą do dzisiaj u mnie w szufladzie.
    Wszystkie są opłacone(gotówka) nie dotarły tylko do nabywcy.
    Teoretycznie mogę w necie znależć nip, regon itp firmy Marka lub sklepu
    Mańka kupić skrzynke wódki na fakturę. Za wódke zapłace gotówką, odbierajacy
    fakture będzie Kowalski;). I co sie takiego stanie?.
    Faktura opłacona, vat zapłacony- SKARB Państwa nic nie traci.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-08-19 07:29:14
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    > Nie mowiac o niezaksiegowanej fakturze u firmy z wizytowki przy kontroli
    > krzyzowej. :-)

    A to wszystkie faktury które się otrzymało trzeba księgować ?

    A jak ktos przy własnej dziłalności postanowil jednak zapłacić z prawej
    kieszeni (prywatnej) ?

  • 17. Data: 2009-08-19 08:50:35
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    >
    > Nie rozumiem o czym piszecie.
    > .
    > Bo cały czas kupuje w sklepach typu Makro, Eurocash itp

    Wszystkie faktury wystawiane powinny byc ksiegowane. Jak wytlumaczyc, ze
    jedna z faktur w firmie handlowej nie zostala zaksiegowana? Co sie stalo z
    towarem? Zostal sprzedany na lewo? Takie rzeczy wychodza przy kontrolach
    krzyzowych. Jedna taka juz zaliczylem.

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2009-08-19 08:54:19
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> napisał w
    wiadomości news:h6g9sv$s$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > A to wszystkie faktury które się otrzymało trzeba księgować ?
    >
    > A jak ktos przy własnej dziłalności postanowil jednak zapłacić z prawej
    > kieszeni (prywatnej) ?

    Zakladajac, ze wlasciciel nie jest czlowiekiem uposledzonym to zwykle wie
    przed zakupem co chce zrobic z towarem. A jezeli z przyczyn handlowych nie
    moze kupic bez faktury, to bez problemu robi detaliczna sprzedaz zakupionego
    towaru u siebie bez naliczania marzy, a fakture normalnie ksieguje.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-08-19 09:03:56
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > towarem? Zostal sprzedany na lewo? Takie rzeczy wychodza przy kontrolach

    Sorry, ale czegoś nie rozumiem. Przecież to nie kupujący wystawił fakturę,
    tylko sprzedający i on ma obowiązek zaksięgować tą fakturę.

  • 20. Data: 2009-08-19 09:10:55
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    wiadomości news:h6gf7p$sah$1@newsread.aster.pl...

    > Sorry, ale czegoś nie rozumiem. Przecież to nie kupujący wystawił fakturę,
    > tylko sprzedający i on ma obowiązek zaksięgować tą fakturę.

    Kupujacy jako firma tez, prywatnie mozesz sobie robic co chcesz.

    Pozdro.. TK