  • 1. Data: 2009-07-13 20:37:23
    Temat: Karcher na pare?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Skoro tak swietnie sie rozwija temat karchera to ja mam pytanie o
    ustrojstwa na pare. Troche mi sie brudzi taras i zastanawiam sie czy po
    prostu wymienic na nim plytki (moze beda mniej brudliwe) czy moze taki
    parowy bardziew da rade z plamami? To nie sa jakies wzarte zacieki, a po
    prostu brud, ktory sie lekko nie daje usunac.

    TIA

    Pozdrawiam,
    Ghost

  • 2. Data: 2009-07-13 23:56:56
    Temat: Re: Karcher na pare?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > parowy bardziew da rade z plamami? To nie sa jakies wzarte zacieki, a po
    > prostu brud, ktory sie lekko nie daje usunac.

    No nie wiem, ja na stare tluste brudy na gresie w firmie stosuje jeden z
    preparatow samochodowych myjace do wyboru, tapicerka, silnik, czy plastiki.
    Gres myja wszystkie podobnie, a ze to gres to i bez ryzyka. Uzywam produktow
    w atomizerze firmy Atas produkujacej min. Plaka do nablyszczania desek
    rozdzielczych. Moze byc Vinet do mycia plastikow, czy Detap do tapicerki, do
    silnikow nie pamietam jak sie nazywa Forclean? Trzeba spryskac najlepiej
    chlodnym wieczorem, zeby nie odparowalo za szybko, odczekac przynajmniej
    pare minut i pozniej splukac. Efekt bywa zaskakujacy. Innym bardzo dobrym
    srodkiem do myjek jest Dimer w 2, 5, 10 i wiecej litrow. Koncentrat do
    rozrobienia w proporcjach nawet 1:40. Mozesz sprobowac bez rozcienczania,
    polac i odczekac jakies 10min, moze ruszy? Uzywa sie tego do mycia posadzek
    tlustych w roznego rodzaju zakladach, oraz czasem w myjniach samochodowych
    jako piana aktywna.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-07-14 06:59:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Uzywa sie tego do mycia posadzek tlustych w roznego rodzaju zakladach,
    > oraz czasem w myjniach samochodowych jako piana aktywna.

    Czyli tak po prostu psik-psik, pare minut czekasz i splukujesz karcherem
    cisnieniowym?

  • 4. Data: 2009-07-14 08:52:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Czyli tak po prostu psik-psik, pare minut czekasz i splukujesz karcherem
    > cisnieniowym?

    Nawet nie karcherem a mopa.:-)
    Odkrylem to przypadkiem, kiedy upadl mi pojemnik z Detapem i troche sie
    wylalo. Nie mialem czasu tego sprzatnac od razu. Po paru minutach zobaczylem
    jak brudna mam podloge.:-)

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-07-14 09:17:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nawet nie karcherem a mopa.:-)
    > Odkrylem to przypadkiem, kiedy upadl mi pojemnik z Detapem i troche sie
    > wylalo. Nie mialem czasu tego sprzatnac od razu. Po paru minutach
    > zobaczylem jak brudna mam podloge.:-)

    Ok, wyprobuje, a wracajac do tematu - czy te parowki maja jakikolwiek sens
    do czegokolwiek?

  • 6. Data: 2009-07-14 09:23:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ok, wyprobuje, a wracajac do tematu - czy te parowki maja jakikolwiek sens
    > do czegokolwiek?

    W zyciu nie widzialem tego na oczy poza jakims telemarketem, wiec Ci nie
    odpowiem. Na oko ma szanse dzialac, tyle ze sporo tej pary chyba potrzeba.
    Ciekawe jaka wydajnosc maja takie urzadzenia i jaki pobor mocy, tego bym sie
    obawial na szybko myslac.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-07-14 10:50:59
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ok, wyprobuje, a wracajac do tematu - czy te parowki maja jakikolwiek sens do
    > czegokolwiek?

    mają - np do wielu prac wewnątrz - obejrzyj sobie filmiki na stronie Karchera

  • 8. Data: 2009-07-14 11:57:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > mają - np do wielu prac wewnątrz - obejrzyj sobie filmiki na stronie
    > Karchera

    Czyli to raczej sprzet do pracy wewnatrz? Zaraz zajrze do filmikow.