  • 41. Data: 2012-06-20 00:00:46
    Temat: Re: Katastra!
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jrqjct$rq9$1@node2.news.atman.pl...
    > Najpierw doprowadzę Cię do stanu bezbronności, uniemożliwię Ci godne życie, a
    > potem zaproponuję, że możesz mi sprzedać swoje srebra rodowe w zamian za
    > głodową rentę. A Ty mnie będziesz lizał po rękach. I kto tu jest głupszy, niż
    > ustawa przewiduje? Masz duszę niewolnika.

    Jakiż z ciebie nieustraszony bojownik. Pochwal się swoimi sukcesami, oprócz
    pyszczenia na psp i obrażania swoich przedpiśców?

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".

  • 42. Data: 2012-06-20 00:01:39
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    wiadomości news:4fe0ec33$1@news.home.net.pl...

    > I cykliści!

    I masoni!

  • 43. Data: 2012-06-20 00:08:55
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4fe0ec33$1@news.home.net.pl...

    > I masoni!

    I Żydzi, w rządzie, sejmie i kancelarii prezia...

    boukun

  • 44. Data: 2012-06-20 00:21:32
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > gówno prawda...
    >
    > jeśli ktoś nie zapewnił sobie ani emerytury ani choćby rodziny która sie
    > nim zajmie to niestety musi sprzedać swoje srebra rodowe aby żyć. W
    > normalnej sytuacji zajmują sie dzieci i wnuki a po śmierci dostają
    > nieruchomość.
    Masz rację pisząc o osobie, która nie płaciła składek i nie miała dzieci.
    Jednak jak ktoś płacił regularnie- duże stawki, a dzieci na bezrobociu- i
    emerytura nie wystarcza nawet na opłaty (gaz, czynsz, prąd, ogrzewanie)-
    dosłownie- no a gdzie lekarstwa, no i choćby mleczko i suche bułki? I
    sytuacja, w której ta osoba się znalazła wynikła stąd, że ją- i wielu jej
    podobnych- okradziono. A jak jeszcze dotyczy to całego narodu- który został
    pozbawiony swojego bogactwa- to naprawdę niezapytasz, kto nas okradł?

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 45. Data: 2012-06-20 00:22:55
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > dodam jeszcze że człowiek jest kowalem swojego losu.
    No i tu się zgodzę. Masz rację.

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 46. Data: 2012-06-20 00:25:45
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie musiał, do tej pory, nie musiał na pewno w PRLu, tylko w kurewskim,
    > złodziejskim kapitaliźmie będzie musiał...

    Naprawdę nie widzisz, że to ta sama banda złodziei- albo ich potomkowie-
    okrada nas?! Co Ty tu wypisujesz za peany na cześć PRLu! Tej bandzie wsio
    rawno, jaki system- byle oni rządzili i kradli. A nasz system (kapitalizm
    kompradorski) ma tyle wspólnego z kapitalizmem co krzesło z krzesłem
    elektrycznym

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 47. Data: 2012-06-20 00:33:32
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > Jaką nieruchomość? - tę, którą zeżre niezapłacona katastra i odsetki i
    > sprzedana zostanie Niemcom lub Żydom czy innym kolesiom za psi grosz??
    > :->

    Niech tylko w Izraelu coś pójdzie nie tak- wtedy będziemy biegać za gojów
    szabasowych- mieszkać będziemy w najgorszych ruderach. W tej chwili ogłoszeń
    na domach, mieszkaniach jest tyle, że naprawdę za nieduże pieniądze można
    kupić dom. Ludzie uciekają tam, gdzie małe opłaty.

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 48. Data: 2012-06-20 00:35:53
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Jakiż z ciebie nieustraszony bojownik. Pochwal się swoimi sukcesami,
    > oprócz pyszczenia na psp i obrażania swoich przedpiśców?

    Dziwne- nie zauważyłeś, że to on nazwał mnie głupcem, a zauważyłeś za to, że
    napisałem mu niemal to samo. Coś w tym jest, prawda?

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 49. Data: 2012-06-20 00:52:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2012 00:35:53 +0200, Chiron napisał(a):

    > Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwne- nie zauważyłeś, że to on nazwał mnie głupcem, a zauważyłeś za to, że
    > napisałem mu niemal to samo. Coś w tym jest, prawda?

    Ano jest. To się nazywa kolesiostwo.
    --
    XL

  • 50. Data: 2012-06-20 01:15:56
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor"

    > W normalnej sytuacji zajmują sie dzieci i wnuki a po śmierci dostają
    > nieruchomość.

    Nie dotyczy homo.

    Dziobak