  • 1. Data: 2009-05-16 18:03:01
    Temat: Kiedy kupowac węgiel?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    kto obserwował cenę w poprzedniech latach
    i mi podpowie w jakim miesiącu jest najtanszy węgiel ?
    już kupować czy może jeszcze potanieje ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-16 20:11:35
    Temat: Re: Kiedy kupowac węgiel?
    Od: p...@i...pl

    On 16 Maj, 20:03, "Szumek" <k...@i...pl> wrote:

    > i mi podpowie w jakim miesiącu jest najtanszy węgiel ?
    > już kupować czy może jeszcze potanieje ?

    pomysl, to nie boli, nie uwazaj ze inni sa madrzejsi... no dobra,
    kupujesz wtedy kiedy Ci brakuje, albo wtedy kiedy masz kase. a jak
    masz zawsze tro olej inne aspekty i ciesz sie zyciem.

    pzdr
    krzychut po 7 lechu

  • 3. Data: 2009-05-16 20:14:05
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]
    >kupujesz wtedy kiedy Ci brakuje, albo wtedy kiedy masz kase. a jak
    >masz zawsze tro olej inne aspekty i ciesz sie zyciem.

    no i nie masz racji... jak pali węglem to będzie go musiał kupić a jak ma
    pieniądze to ma komfort, że może wybrać czas zakupu
    ja bym kupił w środku upalnego lata bo jest tańszy i suchy !

  • 4. Data: 2009-05-16 20:17:34
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Ktos kto ma pieniądze nie pali weglem.. ;-P
    Halo mamy XXI wiek :)

    --
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-05-16 20:32:59
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    > Ktos kto ma pieniądze nie pali weglem.. ;-P
    > Halo mamy XXI wiek :)

    jak nie ma innej możliwości to pali i nie ma to związku ze stanem posiadania

  • 6. Data: 2009-05-16 20:35:49
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > Ktos kto ma pieniądze nie pali weglem.. ;-P
    > Halo mamy XXI wiek :)

    Zapewne pali stódolarówkami ? :)

  • 7. Data: 2009-05-16 20:36:31
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > jak nie ma innej możliwości to pali i nie ma to związku ze stanem
    > posiadania

    Tzn? Bo jakoś nie kumam...
    No chyba, że mieszka w bloku z wlasnym ogrzewaniem węglem to jedyne
    wytłumaczenie...
    Ale jesteśmy na grupie budowanie... więc pewnie domek, a tam mozliwości jest
    _zawsze_ kilka.
    Jak ma być wygodnie a nie da sie inaczej to PRĄD :)

    --
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-05-16 20:51:51
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Kup w lecie albo teraz.
    1. w kopalniach jest go nadmiar, więc możesz liczyć na dobrą jakość
    2. kupuj w okresie suszy, bo mniej zapłacisz za wodę
    3. nie licz, że stanieje na kopalniach (być może na składach obniżą nieco
    marże)
    Jacek

  • 9. Data: 2009-05-17 07:48:04
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Mariusz pisze:
    [..]
    > Jak ma być wygodnie a nie da sie inaczej to PRĄD :)

    Chłopaki... wylaliście dziecko z kąpielą :-).
    Facet pytał o to, kiedy najkorzystniej jest kupować węgiel, a Wy
    zaczęliście dywagacje kiedy kto i jak ma ile kasy...? :-)
    Mnie temat też interesuje, choć nie należę do ludzi żyjących z zasiłków
    opieki społ. i uważam, że to właśnie biedni kupują bez sensownego
    rozplanowania tego w czasie.
    Co do tego czym grzeją bogaci, a czym biedni... No to już osobny temat
    :-). Ja powiem tylko tyle:
    Ktoś z postawą konsumpcyjną będzie patrzył przede wszystkim na wygodę i
    jak nie ma gazu, to sobie strzeli ogrzewanie olejowe/gazem z
    butli/elektryczne i będzie olewał koszty..., ale z takim podejściem to
    on bogaty długo nie będzie ;-))) nawet jeśli w tej chwili ma ciut kaski.
    Ktoś z postawą bardziej zracjonalizowaną będzie zwracał uwagę na to ile
    za co płaci nawet jak ma 'forsy jak lodu' i taka postawa pozwoli mu być
    'bogatym' przez dłuższy czas, a nawet nie zbiednieć do końca życia :-))).
    To tyle.

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 10. Data: 2009-05-17 08:41:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    > Ktos kto ma pieniądze nie pali weglem.. ;-P

    Jak ktos ma pieniadze w sam raz na wegiel to nie pali weglem?

    > Halo mamy XXI wiek :)

    Halo, mimo XXI wieku rzniecie glupa nie wyglada najlepiej.