  • 31. Data: 2009-05-20 07:30:28
    Temat: Re: Kiedy kupowac węgiel?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    qlphon pisze:

    > kojarzycie inicjatywę kupfranki?
    > tam grupa kredytobiorców się zorganizowała żeby taniej nabywać franki do
    > spłacania swoich kredytów
    >
    > może założymy inicjatywę kup węgiel?
    > zamawiając całe transporty będziemy mieli dostęp do cen hurtowych
    > a nadmiar się sprzeda po cenach atrakcyjnych dla wszystkich stron
    >
    > każdy skład zarabia grubo ponad stówę na tonie groszku!
    > czyli płacimy składom ponad 500 zł "podatku" rocznie

    tylko ze handel hurtowy węglem to mafia
    zadzwon do kopali i spytaj sie czy sprzedają ci wagon węgla

    napisz na grupie co ci odpowiedzieli ;)

    michal

  • 32. Data: 2009-05-20 07:53:25
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > tylko ze handel hurtowy węglem to mafia
    > zadzwon do kopali i spytaj sie czy sprzedają ci wagon węgla
    >
    > napisz na grupie co ci odpowiedzieli ;)

    Na wiekszosci kopalniach mozesz sobie wegiel awizować.
    Np awizujesz sobie 5 t ekogroszku, po jakims czasie podaja ci dokladny dzien
    i godzine odbioru.
    Jedziesz i bierzesz.
    Moze tozrobic kazdy.

    mar

  • 33. Data: 2009-05-20 19:17:52
    Od: a...@g...com

    On 20 Maj, 09:16, "Smerf" <s...@o...pl> wrote:
    [...]
    > Spaliłem w zeszłym sezonie 3200 kg węgla.
    > Dom 240 m2
    > Zaworkowanie i wniesienie węgla do kotłowni zajeło mi jeden dzień.
    > Węgiel zwalony został około 3 m od drzwi kotłowni.
    > Syf owszem jest jak to w kotłowni raz wtygodniu musze pozamiatc i przetrzeć.
    >
    > Czy wciąz uwazasz ze roznica kosztow nie jest 70/30?

    Ale ja zawsze twierdzilem ze oszczednosc wynosi 70%, Ty pomyliles
    pojecia bo napisales ze oszczednosc wegla w stosunku do pradu to 30% -
    czyli ze weglem ogrzewamy nawet nie polowe taniej niz pradem ;) Ja sie
    tylko czepiam tego dokladania raz w tygodniu - mam paru sasiadow z
    takimi kotlami i jak mroz przywali to chodza codziennie dokladac.
    Owszem takich dni nie jest duzo w ciagu roku, ale jak chcemy miec
    cieplo to trzeba zapinkalac i dokladac :)

    Pompa ciepla "spali" mniejwiecej tyle samo PLNow co wegiel, a komfort
    nieporownywalny :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 34. Data: 2009-05-21 12:01:23
    Od: xart <x...@g...com>

    a...@g...com pisze:
    > Pompa ciepla "spali" mniejwiecej tyle samo PLNow co wegiel, a komfort
    > nieporownywalny :)

    tak jak koszt inwestycji

    pzdr
    art

  • 35. Data: 2009-05-21 12:05:53
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xart" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > tak jak koszt inwestycji

    Ale mieśnie jak sobie można przy pompie wyrobić;)))
    Rąbiąc drzewo do dogrzewania kominkiem;))),

    Krzysiek

  • 36. Data: 2009-05-21 19:45:14
    Od: a...@g...com

    On 21 Maj, 14:01, xart <x...@g...com> wrote:

    > tak jak koszt inwestycji

    Nie chce mi sie liczyc po raz enty ale biorac pod uwage 30-letni koszt
    eksploatacji domu, wegiel jest drozszy. :) Pliz nie odpisuj bo ja sie
    nie moge pohamowac i bedzie flejm :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 37. Data: 2009-05-21 20:21:52
    Temat: Re: Kiedy kupowac wegiel?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Nie chce mi sie liczyc po raz enty ale biorac pod uwage 30-letni koszt
    > eksploatacji domu, wegiel jest drozszy. :) Pliz nie odpisuj bo ja sie
    > nie moge pohamowac i bedzie flejm :)

    Flejma, flejma, flejma....

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2009-05-21 20:47:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Nie chce mi sie liczyc po raz enty ale biorac pod uwage 30-letni koszt
    > eksploatacji domu, wegiel jest drozszy. :) Pliz nie odpisuj bo ja sie

    A widziales gdzies dzialajaca 30-letnia pompe ciepla;)???
    Z tymi 30latami to przesadziles mysle.
    Instalacje cieplna trzeba modernizowac czesciej

    Kris

  • 39. Data: 2009-05-21 21:00:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Instalacje cieplna trzeba modernizowac czesciej

    flejma flejma flejma...

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2009-05-22 05:53:32
    Od: xart <x...@g...com>

    a...@g...com pisze:

    > Nie chce mi sie liczyc po raz enty ale biorac pod uwage 30-letni koszt ...

    ... to kredyt hipoteczny tez sie nie oplaca, a jednak :)))
    Z mojej strony EOT.
    pzdr
    art