  • 11. Data: 2010-04-29 19:18:19
    Temat: Re: Kiedy należy dać papę na chudziak i czy wogóle się daje?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    news:hrbdpg$l2c$1@news.onet.pl...

    > Zapytam z ciekawości:
    > Przed czym ma izolowac izolacja na poddaszu?

    :-) W zasadzie przed niczym. Może przed "w razie powodzi z pekniętego
    wężyka", folia droga nie jest, w projekcie było, dałem.

    J.

  • 12. Data: 2010-04-30 17:49:30
    Od: "Przemyslaw Salata" <p...@P...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tornad ja rozumiem ze tu chodzi o chudziak pod posadzke, nie o chudziak pod
    > lawy
    > pod lawy to masz racje ze to kompletnie bez sensu

    chudziak jak rozumiem to warstwa 8-10 cm betonu ok b10. Czy pod chudziak daje
    sie folie? Szczegolnie w piwnicy.

    --
    pozdr Z.

  • 13. Data: 2010-05-01 18:09:42
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Salata" <p...@P...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chudziak jak rozumiem to warstwa 8-10 cm betonu ok b10. Czy pod chudziak daje
    > sie folie? Szczegolnie w piwnicy.

    Tylko pomocniczo, żeby beton lany pompą nie wypłukiwał piasku.