  • 1. Data: 2023-07-20 14:53:06
    Temat: Kiedy w Polsce?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zdecydowany-ruch-Po
    rtugalii-Wprowadza-obowiazek-wynajmu-pustej-nierucho
    mosci-i-zakaz-podwyzki-czynszu-8581847.html
    Komentarz raczej zbędny. Bo co tu komentować?

  • 2. Data: 2023-07-20 15:02:34
    Temat: Re: Kiedy w Polsce?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 14:53 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zdecydowany-ruch-Po
    rtugalii-Wprowadza-obowiazek-wynajmu-pustej-nierucho
    mosci-i-zakaz-podwyzki-czynszu-8581847.html
    > Komentarz raczej zbędny. Bo co tu komentować?

    Znając Ciebie, chyba by Cię ch..j jasny strzelił, jakbyś sobie (lub
    dzieciom) kupił nowiutkie mieszkanie (bo akurat trafiła się okazja), do
    którego masz zamiar przeprowadzić się za 3 lata a państwo by Ci kazało je
    wynająć jakimś lumpom, którzy je zdewastują lub zajmą na zawsze.
    Portugalia i Hiszpania to większa komuna niż PRL. My ich gonimy...

    TG

  • 3. Data: 2023-07-20 15:59:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 20 lipca 2023 o 15:02:37 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > wynająć jakimś lumpom, którzy je zdewastują lub zajmą na zawsze.
    > Portugalia i Hiszpania to większa komuna niż PRL. My ich gonimy...

    Punk widzenia zależy od punktu siedzenia. Mnie pasuje ze jest duzo pustostanow. Jak
    jest czegos więcej niz potrzeba to to cos nie drożeje a tanieje. Kilka lat temu
    zastanawiałem się co to będzie z wchodzeniem na drugie piętro. Młodszy nie będę itp.
    A teraz się okazuje ze problem znika bo wynajme sobie mieszkanie na parterze. Kazdy
    mi wynajmie bo mieszkania w którym mieszkam nie zniszczyłem. Nie mam zadnych
    zaległości w czynszu. Za sam brak zaległosci w czynszu nalezy mi się duzy bonus. Od
    gminy mieszkania do remontu sa od ręki do tego z 50% obnizka czynszu przez trzy lata.

  • 4. Data: 2023-07-20 16:04:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 15:59 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    rtugalii-Wprowadza-obowiazek-wynajmu-pustej-nierucho
    mosci-i-zakaz-podwyzki-czynszu-8581847.html

    > Punk widzenia zależy od punktu siedzenia.

    No właśnie. To po kiego robisz te wklejki?

    TG

  • 5. Data: 2023-07-20 19:23:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:b739f6d6-5a37-46fa-a6f0-d34f50bc3bfen@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > obowiazek-wynajmu-pustej-nieruchomosci

    idąc dalej nakaz ruchania brzydkich alkoholiczek.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 6. Data: 2023-07-20 19:34:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 20 lipca 2023 o 16:04:07 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    rtugalii-Wprowadza-obowiazek-wynajmu-pustej-nierucho
    mosci-i-zakaz-podwyzki-czynszu-8581847.html
    > No właśnie. To po kiego robisz te wklejki?
    >
    > TG
    Znajdź jakis temat o cegłach czy fundamentach w którym się udzielałem. Nie
    znajdziesz. Nie znajdziesz mniema grupie klawesynowa muzyka barokowa. Nie znaczy to
    ze jakiegoś tematu nie przeczytam. Ale udzielal sie nie beda bo się nie znam. Moje
    pytanie kiedy u nas jest zasadne bo nie jestesmy rajem dla mających nieruchomosci.
    Była chwila ze mieli swoje 5 minut. Ale ich czas juz się kończy. Teraz zaczyna się
    raj dla najemców i chcacych kupić mieszkanie czy dom.